Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

ТЕРИТОРІАЛЬНА ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ ПРАЦІ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ:

18 февраля, 2015 Новини Вывести на печать

ТЕРИТОРІАЛЬНА ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ ПРАЦІ
У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ:

Питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об’єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів регулюються Законом України «Про звернення громадян»
Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Військовослужбовці, працівники органів внутрішніх справ і державної безпеки мають право подавати звернення, які не стосуються їх службової діяльності.
Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на її території, мають таке ж право на подання звернення, як і громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами.
Громадянин може подати скаргу особисто або через уповноважену на це іншу особу. Скарга в інтересах неповнолітніх і недієздатних осіб подається їх законними представниками.
Скарга в інтересах громадянина за його уповноваженням, оформленим у встановленому законом порядку, може бути подана іншою особою, трудовим колективом або організацією, яка здійснює правозахисну діяльність.
До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, які після її розгляду повертаються громадянину.
Права громадянина при розгляді заяви чи скарги:
Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:
— особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;
— знайомитися з матеріалами перевірки;
— подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;
— бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;
— користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;
— одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;
— висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;
— вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.
Термін розгляду звернень громадян
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
Органи державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об’єднання громадян, посадові особи розглядають звернення громадян, не стягуючи плати.




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Інформація від Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області
  • Про моніторинг основних показників фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади за 9 місяців 2025 року
  • Про проведення новорічних і різдвяних заходів та акцій для дітей м.Павлограда у 2025-2026 роках
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Лимар І.О.
  • Вплив росїйської агресіії
  • Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Павлоградської міської ради на 2026 рік
  • Стратегічне планування розвитку міста у 2025 році.
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Код ДК 021: 2015 09310000-5 — «Електрична енергія»)
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024р. №1878-58/VIIІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Про призначення над малолітньою дитиною опікуна
  • Про надання статусу дитини-сироти
  • Про втрату чинності рішення виконкому від 08.10.2025 р. № 1812/0/3-25 “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”
  • Про вибуття прийомної дитини з прийомної сім’ї та припинення функціонування прийомної сім’ї
  • Про встановлення тарифів на послугу з постачання теплової енергії КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради