Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Октябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

У 2012 році на Дніпропетровщині буде проведений обласний конкурс «Кращий населений пункт з благоустрою»

Март 22nd, 2012 Новини Вывести на печать

До 1 червня 2012 року в рамках губернаторського проекту з благоустрою “Чисте місто” в області будуть проведені конкурси «Кращий двір». Переможці конкурсу — жителі «Кращого двору» отримають в подарунок від керівника області сучасний дитячий майданчик. Про це повідомив губернатор Олександр Вілкул під час засідання колегії облдержадміністрації.
Також будуть проведені конкурси «Кращий будинок», «Кращий будинок ОСББ», «Кращий управляючий будинку». Переможці отримають грамоти та подарунки.
За підсумками цієї роботи буде проведено обласний конкурс «Кращий населений пункт з благоустрою».
«До заходів необхідно залучати широку громадськість, адже чистота міст і районів області – це наша спільна відповідальність — і влади і громади. Керівники міст та районів мають працювати разом з населенням, а також створити систему заохочення для найбільш активних громад за результатами їх роботи з благоустрою вулиць та дворів», — сказав Олександр Вілкул.
Також як повідомлялося раніше цього року в усіх містах буде реалізована адресна програма із благоустрою «Чисте місто». Програма передбачає масштабні заходи з благоустрою та підвищення комфортності проживання громадян.

У 2012 році на Дніпропетровщині буде проведено 5 загальнообласних суботників з благоустрою

У 2012 році на Дніпропетровщині в рамках губернаторського проекту “Чисте місто” буде проведено 5 загальнообласних суботників з благоустрою. 31 березня – до Великодня, 21 квітня – до Дня довкілля, 23 червня — до Дня Конституції України, 18 серпня – до Дня незалежності України, а також 13 жовтня. Про це повідомив губернатор Олександр Вілкул під час засідання колегії облдержадміністрації.
«Керівники міст та районів не лише мають організувати проведення суботників, але й особисто брати в них участь, спілкуватися з людьми, залучати широку громадськість до заходів із благоустрою», — сказав Олександр Вілкул
Губернатор поставив завдання, щоб до 27 березня кожне місто та район мають захистити свої плани заходів з благоустрою на 2012 рік в управлінні житлово-комунального господарства облдержадміністрації. Олександр Вілкул визначив основні завдання з благоустрою, які необхідно виконати в області. Зокрема, до 1 квітня потрібно провести аварійний ремонт доріг державного значення та комунальної власності, до 15 квітня – повністю завершити ямковий ремонт усіх доріг, до 1 травня привести до належного експлуатаційного стану дорожнє покриття автомобільних та внутрішньоквартальних доріг, зробити розмітку, упорядкувати узбіччя автомобільних доріг загального користування.
До свят Благовіщення та Великодня необхідно упорядкувати території біля храмів, забезпечити роботу громадського транспорту та освітлення. До поминальних днів – упорядкувати всі кладовища: провести ремонт під’їзних шляхів, організувати підвіз води, де відсутнє централізоване водопостачання, відремонтувати, де необхідно, освітлення. Цей комплекс робіт має завершитися до 13 квітня.
До святкування Дня Перемоги в області передбачено впорядкувати військові кладовища, братські могили, меморіальні комплекси та інші місця, що увічнюють пам’ять героїв Великої Вітчизняної війни.
Крім запланованих суботників у містах та районах щотижнево будуть проводитись «чисті четверги».
Нагадаємо, що у 2011 році в області за участі жителів Дніпропетровщини було проведено масштабний комплекс робіт з благоустрою міст і районів. Зокрема, були виконані такі заходи:
• створено 300 дитячих майданчиків;
• посаджено майже 90 тис дерев;
• висаджено понад 40 тис кущів;
• протяжність очищених від сміття берегів річок склала понад 2 тис км;
• загальна протяжність прибраних від сміття доріг склала 8,2 тис км.
• було ліквідовано понад 3,5 тис стихійних сміттєзвалищ.




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Павлоград зміцнює міжнародне партнерство
  • У бою за Україну загинув наш земляк НОВОЖИЛОВ Сергій
  • Павлоград та норвезьке місто Лієр провели онлайн-зустріч
  • Про утворення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради та затвердження її складу
  • Про утворення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради та затвердження її складу
  • Інформація про використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб за 3 квартал 2025р.
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Поточний ремонт двору з обладнанням місць для паркування службових автомобілів, виконавчого комітету Павлоградської міської ради за адресою: м.Павлоград, вул. Соборна, 95 (ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель))
  • Комунальна бюджетна установа «Міський культурно-дозвільницький центр» ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
  • До відома мешканців міста Павлоград!
  • Гранти та бізнес-можливості
  • Виконком від 08.10.2025 р
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 20.09.2023 року № 1331 «Про створення міської комісії з питань евакуації та затвердження її персонального складу»
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 26.03.2021 року № 206 «Про створення збірних та приймальних пунктів евакуації м. Павлограда
  • Про стан роботи щодо створення системи запобігання та протидії домашньому насильству у м. Павлоград у 2025р.
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 14.05.2025 року № 620/0/3-25