У Павлограді після реконструкції відкрито сучасний залізничний вокзал.
Щороку його послугами користуються близько 300 тис. пасажирів, які, зокрема, прямують до АР Крим, Москви, Санкт-Петербурга, Новосибірську, Архангельська тощо.
В урочистому відкритті вокзалу взяли участь голова облдержадміністрації Олександр Вілкул, начальник Придніпровської залізниці Олександр Момот, Павлоградський міський голова Іван Метелиця.
«Розвиток транспортної інфраструктури міст та районів Дніпропетровщини є важливою складовою підвищення конкурентоспроможності області та підвищення якості життя наших громадян. Сьогодні в Павлограді після реконструкції відкрито сучасний залізничний вокзал, який є воротами та візитною карткою міста. За рік послугами вокзалу користуються близько 300 тис осіб, які відправляються до різних міст України та Росії. Завдяки реконструкції підвищено комфортність перебування і якість обслуговування пасажирів», — сказав Олександр Вілкул.
Керівництво області оглянуло приміщення нового вокзалу: металопластикові вікна та двері, утеплений фасад, відремонтована крівля, сучасна зала очікування – все це створює умови затишку й комфорту. Реконструйовані платформи та благоустроєна привокзальна площа так й притягують людські погляди. Всього на ремонтні роботи було витрачено 9 млн гривень.
Через Павлоградський залізничний вокзал щоденно проходять 110 пасажирських та 8 пар приміських електропоїздів.
Міський голова І.С.Метелиця висловив слова вдячності губернатору області О.Ю.Вілкулу за постійну підтримку в соціально – економічному розвитку міста та подякував особисто Президенту України В.Ф.Януковичу за виділення 5,5 млн. грн. на реконструкцію водоводу в мікрорайоні імені 18 вересня та 4,5 млн. грн. на будівництво сучасного територіального центру.
Олександр Вілкул відкрив рух швидкісних двоповерхових електропоїздів за маршрутами Дніпропетровськ – Донецьк та Дніпропетровськ – Харків
Голова облдержадміністрації Олександр Вілкул та начальник Придніпровської залізниці Олександр Момот урочисто відкрили рух міжрегіональних швидкісних електропоїздів «Škoda» за маршрутами руху Дніпропетровськ – Донецьк та Дніпропетровськ – Харків. В урочистостях, які пройшли на центральному залізничному вокзалі Дніпропетровська, взяли участь начальник Придніпровської залізниці Олександр Момот та Дніпропетровський міський голова Іван Куліченко.
«Швидкість і безпеку руху, якість дорожньо-транспортної інфраструктури в сучасному світі визначають рівень економічного розвитку, інвестиційної та туристичної привабливості. Тому сьогодні важливий і знаковий день в історії нашого регіону та країни. Ми відкриваємо рух двох сучасних міжрегіональних швидкісних електропоїздів з Дніпропетровська до Харкова і Донецька. Це черговий етап модернізації транспортної інфраструктури, яка проходить за підтримки нашого Президента Віктора Федоровича Януковича. Це ті конкретні справи, конкретні проекти розвитку та їх результати, які реально підвищують якість життя жителів нашого регіону і нашої країни», — сказав Олександр Вілкул.
Запровадження швидкісних електропоїздів підвищить зручність і безпеку руху. Курсування міжрегіональних швидкісних електропоїздів «Škoda» між містами-мільйонниками Дніпропетровськом, Донецьком і Харковом дозволить футбольним уболівальникам в комфортному режимі можливість відвідувати матчі Євро-2012, а також дасть можливість гостям чемпіонату в період між матчами відвідати Дніпропетровщину.
«Але найголовніше — це те, що сучасні швидкісні поїзди зміцнять і виведуть на новий рівень економічні, культурні та людські зв’язки між Дніпропетровщиною, Харківщиною і Донбасом», — сказав Олександр Вілкул.
У травні на «Укрзалізниці» вводиться швидкісний рух поїздів. Для цього була проведена комплексна модернізація транспортної системи країни. Згідно з Концепцією розділення пасажирського і вантажного руху поїздів на Придніпровській залізниці організовано рух швидкісних електропоїздів «Škoda» зі швидкістю 140-160 км/год на дільницях Дніпропетровськ – блок-пост 939 км та Дніпропетровськ – Чаплине.
«Я вдячний губернатору Олександру Вілкулу, який підтримує розвиток залізниці. Придніпровська залізниця у своїй роботі переходить на європейські стандарти. Це і стандарти безпеки, і швидкості, і комфорту. І ця робота буде продовжена», — сказав Олександр Момот.
За вісім місяців залізничники Придніпровської магістралі виконали на напрямку Дніпропетровськ – Синельникове-2 – Павлоград-1 – Лозова значні обсяги ремонтно-колійних і будівельних робіт, робіт з модернізації контактної мережі, пристроїв сигналізації та зв’язку. Зокрема, замінено 18 комплектів стрілочних переводів, модернізовано 7 залізничних переїздів з облаштуванням їх шлагбаумами та переведенням у розряд переїздів з черговим, виконано благоустрій майже 350 га смуги відведення залізниці.
«Ми вдячні Віце-прем’єр-міністру України — Міністру інфраструктури України Борису Колеснікову за підтримку у розвитку транспортної інфраструктури регіону», — сказав Олександр Вілкул.
Відремонтовано та побудовано з нішами безпеки для пасажирів 70 пасажирських платформ, виконано благоустрій двох залізничних станцій, відремонтовано 7 вокзалів та 6 постів електричної централізації.
Виконаний комплекс робіт дозволяє на високому технічному рівні забезпечити рух цією ділянкою швидкісних електропоїздів, а також за рахунок пришвидшення пасажирських потягів скоротить час перебування пасажирів у дорозі. Загальна вартість виконаних робіт майже 140 млн грн власних коштів «Придніпровської залізниці».
Двоповерховий міжрегіональний електропоїзд подвійного струму серії EJ 675 виробництва «ŠKODA VAGONKA a.s.» призначений для швидкісних перевезень пасажирів у вагонах підвищеного комфорту з максимальною експлуатаційною швидкістю до 160 км/год на залізниці України із шириною колії 1520 мм на електрифікованих ділянках колії з постійним струмом напругою 3000 В і змінним струмом напругою 25 000 В, частотою 50 Гц.
Вагони електропоїздів оснащені автоматичними зовнішніми розсувними дверима, обладнані системою вентиляції і кондиціювання повітря з функцією охолодження повітря в літній період і обігріву – в зимовий. Сидіння у відділеннях для пасажирів 1-го класу розташовані за схемою «2 + 1», 2-го – «2 + 2» навпроти один одного.
РОЗКЛАД РУХУ ШВИДКІСНИХ ПОЇЗДІВ «ŠKODA»
17 травня розпочався продаж квитків на фірмові денні швидкісні електропоїзди Skoda категорії Інтерсіті, які з введенням нового графіка руху пасажирських поїздів на 2012-2013рр. щоденно курсуватимуть на напрямках Дніпропетровськ-Донецьк та Дніпропетровськ – Харків.
1. № 160 Дніпропетровськ-Харків (299 км), відправлення з Дніпропетровська о 19.30, прибуття до Харкова о 22.50; час у дорозі 3 години 20 хвилин.
№159 Харків-Дніпропетровськ, відправлення з Харкова о 06.05, прибуття в Дніпропетровськ о 09.12, час у дорозі 3 години 7 хвилин.
2. № 170 Дніпропетровськ-Донецьк (269 км), відправлення з Дніпропетровська о 09.50. прибуття до Донецька о 12.46, час у дорозі 2 години 56 хвилин.
№169 Донецьк-Дніпропетровськ, відправлення з Донецька о 15.55, прибуття в Дніпропетровськ о 18.49, час у дорозі 2 години 54 хвилини.
У поїздах передбачено місця для інвалідів на візках та осіб, що супроводжують їх. Кількість місць у електропоїзді Skoda – 607 (для порівняння: у електропотягах підвищеної комфортності «Східний експрес», що курсують зараз маршрутом Дніпропетровськ – Донецьк, — 424).
Вартість проїзду в обох поїздах (станом на 21.05.2012 року):
1) 1-й клас, вагони 1,6:
понеділок, четвер, субота – 131 грн 22 коп.;
вівторок, середа – 119 грн 26 коп.;
п’ятниця, неділя – 143 грн 20 коп.;
2) 2-й клас, 1,6 вагони:
понеділок, четвер, субота – 74 грн 82 коп.;
вівторок, середа – 68 грн 52 коп.;
п’ятниця, неділя – 81 грн 13 коп.;
3) 2-й клас, 2-5 вагони:
понеділок, четвер, субота – 60 грн 50 коп.;
вівторок, середа – 55 грн 25 коп.;
п’ятниця, неділя – 64 грн 85 коп.