В місті розпочав роботу цілодобовий Єдиний центральний диспетчерський пункт
В місті Павлограді, за ініціативою міського голови І.С.Метелиці, створений Єдиний центральний диспетчерський пункт. Інформацію про його роботу та завдання представниками засобів масової інформації повідомили заступник міського голови А.В.Рябова та директор КП «Павлоград-Світло» Ю.В.Сіліч на брифінгу, який відбувся 26 березня 2015 року.
На створення цієї служби міську владу надихнув досвід івано-франківських колег. У випадках виникнення гострих та непередбачених проблем мешканці міста потребують термінової допомоги. Головним завданням диспетчерів є швидке вирішення проблеми, з якою до них звернулись. Людина може зателефонувати та отримати відповідь на будь-яке питання. Адже багато, хто з павлоградців не знає куди звернутись, коли вимкнулось світло, є задимлення у місті, зупинився рух транспорту тощо.
Кабінет диспетчерів заходиться в приміщенні виконкому. На цей час для зв’язку працює стаціонарний телефон. Найближчим часом буде встановлено багатоканальний мобільний телефон. Цілодобова аварійна диспетчерська служба вже тиждень працює у тестовому режимі. Робота її працівників щоденно перевіряється міським головою особисто. Через місяць планується підведення перших підсумків. Адже якісна та швидка допомога людям – це запорука високого іміджу міста.
За допомогою павлоградці можуть звертатися
за телефоном 6-24-99 цілодобово.