Згідно з планом роботи 28 лютого 2018р. відбулося чергове засідання виконкому. В роботі прийняли участь керівники підприємств, установ та організацій міста, відділів, управлінь міської ради, голови постійних депутатських комісій, груп та фракцій, перший заступник керівника Павлоградської місцевої прокуратури.
Розглянуто головні питання: “Про підсумки виконання бюджету міста за 2017 рік” та “ Про результати впровадження Стратегії розвитку м. Павлоград на період до 2020р. у 2017 році”.
Начальник фінансового управління Роїк Р.В. доповіла, що загальний фонд бюджету міста по доходах за 2017 рік виконано на 101 відсоток, спеціальний фонд виконано на 100,1 відсоток річних планових призначень. Доходи загального фонду бюджету у порівнянні з минулим роком збільшились в 1,3 рази.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за 2017 рік виконана на 99,1 відсотків до уточненого плану. Видатки спеціального фонду міського бюджету виконано на 95,7 відсотків до уточненого плану. В порівнянні з минулим роком видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 40,5 відсотків, спеціального фонду – на 19,1 відсотоків.
Кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 1 січня 2018 року відсутня.
За звітний період збільшились на 40,5 відсотків видатки на виконання бюджетних програм, в тому числі у галузі освіти, охорони здоров’я, соціального захисту населення, культури, фізичної культури і спорту, засобів масової інформації.
В 2017 році збільшені на 53 відсотки проти минулого року видатки на благоустрій міста (придбання паркових лавок, прапорів, урн, спилювання сухих дерев, поточний ремонт кабельних ліній, внутрішньоквартальних доріг, опор мереж зовнішнього освітлення, утримання доріг, мереж зовнішнього освітлення, притулку для безпритульних тварин, догляд за зеленими насадженнями та інше).
Про результати впровадження Стратегії розвитку міста Павлоград у 2017 році доповіла заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Пацко С.Г. Вона відзначила, що минулий рік для міста був непростим, але динамічним і продуктивним. Виконана реконструкція пішохідного мосту через річку Вовча, відкрито скейт- ленд парк на вул. Комарова.
Для вирішення питань підтримки та розвитку малого і середнього бізнесу в місті реалізовувався проект “Надання бізнес – послуг для розвитку підприємництва в місті”. Хорошим прикладом стимулювання активності громадян та бізнесу для вирішення актуальних соціально-економічних проблем міста є щорічний конкурс міні – проектів ” Громада своїми руками “.
Протягом 2017 року розроблено та подано проекти для участі у 6 грантових програмах, які охоплюють близько 30 проектів на загальну суму більше 30 млн. грн. в сфері освіти, охорони здоров’я, житлового та комунального господарства. Основними заходами проектів є запровадження енергозберігаючих технологій.
Реалізовано 7 проектів, направлених на впровадження енергоефективних заходів в об’єднаннях співвласників багатоповерхових будинків. Підтримка даної ініціативи з місцевого бюджету – 738 тис.грн., внесок ОСББ – 293 тис.грн., грантова підтримка – 1 млн.грн.
Протягом року комунальними службами міста проведено ряд робіт, направлених на реалізацію проектів за напрямком Стратегії “Комфортне і безпечне місто”.
Продовжується робота, спрямована на розвиток мережі закладів охорони здоров’я, запровадження інноваційних методів лікування, залучення в місто молодих фахівців, зміцнення матеріально – технічної бази шляхом оснащення сучасним медичним обладнанням.
Розуміючи, що профілактика здоров’я не менш важлива, ніж лікування, велика увага приділяється розвитку фізичної культури та спорту. В місті не тільки не закрита та не перепрофільована жодна спортивна споруда, але й ведеться розширення галузі, відкриваються нові спортивні об’єкти, ведуться ремонтні роботи в приміщеннях спортивних споруд, на які з міського бюджету в 2017 році використано 2629 тис.грн.
Після обговорення питань, виконавчий комітет прийняв відповідні рішення.
Потім були розглянуті та затверджені проекти рішень, які підготували структурні підрозділи міської ради.