В архівному відділі виконкому Павлоградської міської ради на зберіганні знаходиться управлінська документація (рішення) Павлоградської міської ради та її виконавчого комітету за період з 1981 по 2018 роки та документи з кадрових питань (особового складу) ліквідованих підприємств (вул. Шевченка, 61-а, м. Павлоград).
Рішення Павлоградської міської ради за період з 2019 року по теперішній час знаходяться у виконкомі Павлоградської міської ради (вул. Соборна, 95,
м. Павлоград), а з 1943 по 1980 роки – в Державному архіві Дніпропетровської області (вул. М.Грушевського, 89, м. Дніпро, 49069, тел. (056) 732 49 68 — гаряча лінія по четвергам з 10.00 до 13.00).
З переліком ліквідованих підприємств, які передали документи з кадрових питань на зберігання до архівного відділу, або мають правонаступника, можна ознайомитися на сторінці архівного відділу офіційного сайту Павлоградської міської ради.
Для оформлення запиту щодо отримання копій рішень Павлоградської міської ради або архівних довідок про підтвердження стажу роботи та нарахування заробітної плати за період роботи на підприємствах міста стосовно оформлення пенсійного забезпечення або відновлення трудової книжки у зв’язку з її втратою, необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг (вул. Шевченка, 132, м. Павлоград).
Прийом громадян в архівному відділі проводиться з понеділка по четвер
з 9.00 до 12.00, або надання консультації за телефоном: 0995516661 (з 8.00 до 17.00), вихідні: субота , неділя.