1. Часткова термомодернізація. Капітальний ремонт по заміні старих вікон на металопластикові енергозберігаючі в ЗШ №1 м. Павлограда, вул. Озерна, 59
2. Заходи по термомодернізації СШ №4. Капітальний ремонт, заміна дерев’яних вікон на металопластикові, за адресою: вул. Тельмана, 3, м. Павлоград.
3. Часткова термомодернізація. Капітальний ремонт по заміні старих вікон на металопластикові енергозберігаючі в ЗШ №7 м. Павлограда, вул. Комарова, 7
4. Часткова термомодернізація. Капітальний ремонт по заміні старих вікон на металопластикові енергозберігаючі в ЗШ №9 м. Павлограда, вул. Озерна, 87
5. Часткова термомодернізація. Капітальний ремонт по заміні старих вікон на металопластикові енергозберігаючі в СШ №11 за адресою: вул. Кільцева, 8а, м. Павлоград
6. Заходи по термомодернізації СШ №18. Капітальний ремонт, заміна дерев’яних вікон на металопластикові, за адресою: вул. Іскрівська,4а, м. Павлоград
ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ
у конкурсі з попереднього кваліфікаційного відбору учасників
на закупівлю товарів та супутніх послуг
по заміні старих вікон на металопластикові енергозберігаючі в ЗШ №1 м. Павлограда, ЗШ №4 м. Павлограда, ЗШ №7 м. Павлограда, ЗШ №9 м. Павлограда,
ЗШ №11 м. Павлограда, ЗШ №18 м. Павлограда
Відділ освіти Павлоградської міської ради, надалі – «Покупець», має намір використати частину коштів гранту, отриманого від Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО), на заміну вікон на енергоефективні в ЗШ №1 м. Павлограда, ЗШ №4 м. Павлограда, ЗШ №7 м. Павлограда, ЗШ №9 м. Павлограда, ЗШ №11 м. Павлограда, ЗШ №18 м. Павлограда
Покупець запрошує попередньо відібраних Постачальників подавати свої пропозиції для підписання контракту, що частково фінансуватиметься коштами гранту, націленого на придбання:
• Поставка та встановлення 966,51кв. м енергоефективних вікон в Загальноосвітній школі №1 в м. Павлоград, Дніпропетровська область.
• Поставка та встановлення 788,79кв. м енергоефективних вікон в Загальноосвітній школі №4 в м. Павлоград Дніпропетровська область.
• Поставка та встановлення 751,07 кв. м енергоефективних вікон в Загальноосвітній школі №7 в м. Павлоград Дніпропетровська область.
• Поставка та встановлення 1238,66 кв. м енергоефективних вікон в Загальноосвітній школі №9 в м. Павлоград Дніпропетровська область.
• Поставка та встановлення 1278,66 кв. м енергоефективних вікон в Загальноосвітній школі №11 в м. Павлоград Дніпропетровська область.
• Поставка та встановлення 600,72 кв. м енергоефективних вікон в Загальноосвітній школі №18 в м. Павлоград Дніпропетровська область.
До подачі заявок на участь в контрактах, що фінансуються коштами гранту НЕФКО, допускаються всі юридичні особи зі всіх країн світу.
Для отримання права присудження контракту, Учасники конкурсу повинні відповідати наступним мінімальним вимогам:
• Учасник конкурсу має фінансовий, технічний та виробничий потенціал, а також всі можливості, необхідні для виконання умов Контракту. Річний оборот Учасника, принаймні за два роки протягом останніх п’яти років (2010-2014 роки), був щонайменше, вдвічі більшим від ціни, вказаної в конкурсній заявці, а його річний прибуток протягом цих трьох років був позитивним;
• Учасник конкурсу успішно постачає подібні товари та послуги іншим покупцям, і вже виконав, принаймні, три (3) подібні контракти за останні три роки;
• Учасник конкурсу або його агент можуть взяти на себе гарантійні зобов’язання;
• Учасник конкурсу не є банкрутом і проти нього не відкриті провадження щодо неплатоспроможності або банкрутства відповідно до положень чинного законодавства;
• у випадках, коли Учасник конкурсу пропонує свої послуги з постачання товарів, які він не виготовляє, Учасник повинен засвідчити, що він отримав всі необхідні повноваження від Виробника на постачання товарів у країні Покупця.
Конкурсна документація надається попередньо відібраним Учасникам конкурсу разом із цим Оголошенням про проведення конкурсу.
Конкурсні заявки надсилаються за адресою, вказаною нижче, до 07.09.20155 до 09 год 00 хвил., після чого вони будуть відкриті в присутності тих представників Учасників конкурсув, які виявлять бажання бути присутніми при відкритті.
Учасник конкурсу, який потребує роз’яснення положень конкурсної документації, повинен зв’язатися з Замовником, направивши йому письмовий запит за адресою, gardeconsulting@gmail.com. Замовник відповість на всі запити щодо роз’яснення змісту конкурсної документації, якщо вони будуть отримані ним не пізніше 25.08.2015. Відповідь Замовника буде складена в письмовій формі з направленням копій всім учасникам конкурсу, які отримали конкурсну документацію, включаючи виклад заданого питання, але без вказівки на джерело його надходження. Якщо в результаті надійшов запит про роз’яснення положень конкурсної документації Замовник вважатиме за необхідне внести в неї зміни, він вправі це зробити.
Учаснику конкурсу рекомендується відвідати проектний об’єкт 14 та 21 серпня 2015 року, для ознайомлення з ним, а також отримати під свою відповідальність, всю інформацію, яка може знадобитися йому для підготовки заявки на участь у конкурсі та укладання договору про виконання вимог, передбачених конкурсною документацією. Відвідування проектного об’єкта учасник конкурсу здійснює за свій рахунок.
Потенційні Учасники конкурсу можуть отримати додаткову інформацію, а також ознайомитися та отримати конкурсну документацію за адресою (адреса відповідального органу місцевого самоврядування):
Голова комітету з конкурсних торгів — головний бухгалтер відділу освіти Аленічева Надія Іванівна, м. Павлоград, вул. Леніна, 42-а, тел. (05632) 6-33-64; тел./факс (05632) 6-14-53
Секретар комітету з конкурсних торгів — спеціаліст І категорії Андрущенко Ганна Григорівна, м. Павлоград, вул. Леніна, 42-а, тел. (05632) 64-05-67
E-mail: viddilosvitipavlog@yandex.ru
Телефони для довідок з питань технічних вимог та обсягу робіт (в тому числі обладнання, матеріалів, монтажних та пусконалагоджувальних робіт): Волобуєва Світлана Олексіївна – член комітету з конкурсних торгів – начальник господарчої групи, м. Павлоград, вул. Леніна, 42-а, каб. «Господарча група», тел.: (05632) 6-34-44, E-mail: hosgruppa@ukr.net
Конкурсна документація на проведення закупівель товарів та супутніх послуг
Дата: 17.08.2015