Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Январь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Дек    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Зміни у Законі України «Про звернення громадян»

Ноябрь 4th, 2015 Новини Вывести на печать

Зміни у Законі України «Про звернення громадян»

{Стаття 5 в редакції Закону № 577-VIII від 02.07.2015 набирає чинності з 28.10.2015, крім частини третьої, яка набирає чинності з 28.08.2015 — див. пункт 1 розділу II Закону № 577-VIII від 02.07.2015}
Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
Особливою формою колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування є електронна петиція, яка подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 23-1 цього Закону.
Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.
Звернення про надання безоплатної правової допомоги розглядаються в порядку, встановленому законом, що регулює надання безоплатної правової допомоги.
{Стаття 5 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5477-VI від 06.11.2012; в редакції Закону № 577-VIII від 02.07.2015}

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У бою за Україну загинув павлоградець Дмитро СОЛОВЙОВ
  • Центр рекрутингу української армії в Павлограді — консультація, допомога та супровід на шляху до війська!
  • Про скасування дозволів розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Бондарчук О.О.
  • Проведення рейдового заходу «Сім’я»
  • Запрошуємо прийняти участь в міському онлайн-конкурсі малюнків «Галерея єдності» до Дня Соборності України
  • Виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 2024 рік
  • Про скасування дозволів розміщення зовнішньої реклами у місті ТОВ «ВКП Співдружність»
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • У бою за Україну загинув павлоградець Денис Горянський
  • Про призначення над неповнолітньою дитиною піклувальника
  • Про надання малолітній дитині статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
  • Про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким мають неповнолітня дитина і малолітні діти
  • Про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна право користування яким мають малолітні діти
  • Звіт про використання бюджетних коштів за 2024р.
  • Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг з житлових питань