Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Август 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июл    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

Зміни у Законі України «Про звернення громадян»

Ноябрь 4th, 2015 Новини Вывести на печать

Зміни у Законі України «Про звернення громадян»

{Стаття 5 в редакції Закону № 577-VIII від 02.07.2015 набирає чинності з 28.10.2015, крім частини третьої, яка набирає чинності з 28.08.2015 — див. пункт 1 розділу II Закону № 577-VIII від 02.07.2015}
Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
Особливою формою колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування є електронна петиція, яка подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 23-1 цього Закону.
Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.
Звернення про надання безоплатної правової допомоги розглядаються в порядку, встановленому законом, що регулює надання безоплатної правової допомоги.
{Стаття 5 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5477-VI від 06.11.2012; в редакції Закону № 577-VIII від 02.07.2015}




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Готуємося до нового навчального року
  • «Реконструкція споруди цивільного захисту населення розташованої за адресою вул. Героїв України, 2б м. Павлоград, Дніпропетровська область». Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-21-010845-a.
  • До уваги суб’єктів господарювання!
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 14.05.2025р. № 615/0/3-25 ”Про Положення щодо надання адресної матеріальної допомоги громадянам міста Павлоград” ( з урахуванням внесених змін)
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги батькам дітей з інвалідністю
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги громадянам міста, яким виповнилося 90 і більше років
  • Про надання матеріальної допомоги