За інформацією відділу по роботі зі зверненнями громадян Павлоградської міської ради, за перше півріччя 2016 року до виконкому надійшло — 2197 звернень громадян (в 2015 році — 1861), піднято питань у зверненнях – 2237, письмових звернень – 1124. Кількість повторних звернень — 39, у порівнянні з минулим роком ( 55) зменшилась майже на 30 %, але їх подальше надходження свідчить про прагнення громадян звернути увагу до органів влади до тієї чи іншої проблеми, що виникає на місцевому рівні, колективних (213), в 2015 році — (114), збільшилась на 46,4%.
У порівнянні з відповідним періодом 2015 року кількість звернень зросла на 15,2 %.
Питання з якими найчастіше звертаються громадяни стосуються комунального господарства — 1356, земельного господарства та будівництва – 108, соціального захисту – 158, транспорту — 68, житлової політики – 90, охорони здоров”я – 90, сім”ї, дітей, молоді – 12, інші –162.
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством — 1813, вирішено позитивно – 142, знаходяться в роботі – 58, відправлено за належністю – 184.
Від органів вищого рівня надійшло — 948 звернень, зокрема: «Урядова телефонна “гаряча лінія” – 493, «Гаряча лінія облдержадміністрації» — 407, обласна державна адміністрація — 35, контролюючих органів — Павлоградська міжрайонна прокуратура – 13.
За перше півріччя 2016 року на «відкриту» телефонну лінію міського голови надійшло 84 звернення громадян.
Виконавчим комітетом Павлоградської міської ради забезпечується ефективність контролю та моніторінгу вирішення проблем громади, які надходять через систему «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади».
Протягом першого півріччя 2016 року в системі «Відкрите місто» зареєстровано 97 звернень громадян, надано вичерпні відповіді громадянам в електронному вигляді — 52, знаходяться в стадії розгляду — 35, вирішено позитивно -10.
Питання, які порушують громадяни, відносяться до комунального господарства: освітлення вулиць, ремонту покрівель, благоустрою міста.
З жовтня 2015р. набув чинності Закон України від 02.07.15р. №577-VIII «Про внесення до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції».
Рішенням 57 сесії міської ради VI скликання від 15.10.15р. №1792-57/VI затверджено Порядок розгляду електронної петиції до Павлоградської міської ради.
За перше півріччя 2016 року опубліковано близько 50 петицій. На розгляді залишається ще 22 петиції.
Питання, які порушують громадяни стосуються роботи транспорту та міських перевезень, благоустрою дитячих майданчиків на дворових територіях багатоквартирних житлових будинків, переобладнання котелен до опалювального зимового періоду та інші питання житлово-комунального господарства.
Загалом кількість опублікованих і розглянутих петицій та успішні приклади їх розгляду показують, що електронні звернення є дієвими. В такий спосіб місто чує жителів і виконує завдання громади.
Керівництвом виконкому проведено 24 усних прийоми громадян та 2 виїзних на яких прийнято 173 мешканця.
Особисто міським головою прийнято 95 громадян. Крім того, Анатолій Олексійович провів два виїзних прийоми громадян на сел. «Соснівка» 16.02.2016р. в приміщенні навчально-виховного комплексу №14 та для мешканців сел. «ПЗТО», «40 років Жовтня», «Ливмаш» 06.04.2016. в приміщенні ЗОСШ №19.
З метою підтримання двостороннього зв”язку міською владою проводяться зустрічі з головами квартальних комітетів, головами ОСББ, представниками ініціативних груп та мешканцями селищ.
Основні питання, які були порушені в ході проведених зустрічей, стосувались комунального господарства, а саме: відновлення зовнішнього вуличного освітлення, газифікація, ремонт та грейдування дорожнього покриття, пільгове перевезення пасажирів в міському транспорті та ін.
За допомогою до виконавчого комітету звертаються найменш соціально-захищені категорії населення, особи похилого віку, громадяни, які
значною мірою втратили здоров”я і працездатність, ветерани праці, пенсіонери, члени багатодітних сімей, учасники війни та бойових дій, учасники АТО, одинокі матері та ті, що потребують соціальної підтримки.
Звернення щодо надання матеріальної допомоги вирішувалися згідно з міською програмою «Соціальний захист окремих категорій населення» на 2016-2018рр.
Матеріальну допомогу отримали внутрішньо переміщені особи, учасники АТО, члени сімей АТО, поранені учасники АТО, сім’я загиблого учасника АТО та члени сімей загиблих учасників АТО.
Всього надано матеріальну допомогу на загальну суму 453,3 тис. грн.
Вирішення питань, з якими звертаються громадяни, перебуває на постійному контролі виконавчого комітету.
Міська влада вживає відповідні заходи щодо задоволення справедливих вимог громадян. На сьогоднішній день за рахунок коштів міського бюджету вдалося вирішити питання, що перебували на контролі, а саме: капітальний ремонт покрівель на 3-х житлових будинках на суму 1 151,9 тис. грн. (вул. Комарова, 6, вул. Достоєвського, 2а, вул. Західнодонбаська, 43).
Завершуються роботи з капітального ремонту покрівлі на
вул. Дніпровська, 567. Розпочаті роботи з капітального ремонту житлового будинку по вул. Корольова Сергія (Тельмана), 2 (ремонт покрівлі та укріплення фундаменту).
Через електрону систему закупівель розміщені 3 тендери на виконання капітального ремонту покрівель на суму 1 724,9 тис. грн. (вул. Соборна, 62, вул. Західнодонбаська, 11/1, вул. Поштова, 9).
Укладені договори з підрядною організацією на розробку проектно-кошторисної документації на виконання капітального ремонту покрівель на 11 житлових будинках.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2016р. розглянуті на засіданні виконкому 12.07.2016р. та прийнято рішення № 438, яким зобов”язано заступників міського голови, начальників управлінь та відділів міської ради, керівників комунальних підприємств міста забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об”єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог громадян.
Як постійно підкреслює міський голова Вершина А.О., робота зі зверненнями громадян є і завжди буде одним з пріоритетних напрямів діяльності виконавчого комітету міської ради.