Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Февраль 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Янв    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Корисна інформація

Бізнес-презентації в Азербайджані

Декабрь 6th, 2011 Оголошення Вывести на печать

До уваги суб’єктів господарювання!

Виконком Павлоградської міської ради повідомляє, що до Дніпропетровської облдержадміністрації надійшла пропозиція щодо проведення бізнес-презентації в Азербайджані економічного, інвестиційного та культурного потенціалу Дніпропетровської області та надано проект концепції візиту до Азербайджанської Республіки делегації Дніпропетровської області.
Просимо опрацювати зазначені пропозиції та питання щодо участі в проведені зазначеної бізнес-презентації та надавати інформацію в виконком Павлоградської міської ради.

Тел. для довідок: 6-02-86, 20-04-80.

Проект Посольства України в АР Концепція візиту до Азербайджанської Республіки делегації Дніпропетровської області з метою презентації економічного, інвестиційного та культурного потенціалу області

Візит делегації Дніпропетровської області до Азербайджанської Республіки (АР) покликаний сприяти виконанню домовленостей Президентів обох країн щодо наповнення відносин стратегічного партнерства конкретним прагматичним змістом та реалізації рішень засідання Робочої груш з питань взаємодії МЗС України з Радою Міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями в сфері зовнішньоекономічних зв’язків.
Актуальність візиту обумовлена взаємною зацікавленістю Києва і Баку розвивати міжрегіональне співробітництво, зокрема беручи до уваги існуючий потужний економіко-науковий потенціал Дніпропетровської області та фінансово-інвестиційні можливості АР.
Учасники заходу від української сторони» делегація Дніпропетровської області на чолі Із Головою обласної державної адміністрації (до 60 чол,), Делегація, окрім керівного складу регіону (керівництво ОДА., облради, відповідних управлінь ОДА) має включати представників .бізнес-кіл (ТПП області, керівників або представників ведучих ; компаній, підприємств). Вищих навчальних закладів» зокрема Дніпропетровського національного університету, який має наявну співпрацю з Азербайджанськими ВУЗами, представників малого та середнього бізнесу; фондів та інвестиційних компаній, культурно-художнього сектору (танцювальна група, співаки, музиканти тощо), представників засобів масової інформації.

Учасники заходу від азербайджанської сторони: (забезпечує Посольство України в АР) представники Уряду та Міністерств АР, бізнесових та ділових кіл Азербайджану. ТПП, малого та середнього бізнесу, ЗМІ АР.

Реалізації поставленої Мети підпорядкована програма візиту, яка
складатиметься з таких основних елементів (за Бакинським часом):

середа о 17,55 год,- приліт делегації рейсом української авіакомпанії «Аеросвіт» за маршрутом Київ — Баку.
четвер — проведення пленарного засідання, за погодженим в АР протоколом перед початком візиту іноземних делегацій керівний/ склад делегації має покладати квіти до захоронения загальнонаціонального лідера АР Г.Алісва та Алеї почесних поховань Алеї шахідів в Баку.
14.00-17,00 год. — пленарне засідання з перервою на каву-брейх, яке : включатиме вступне слово Посла України в Азербайджані та представника Уряду Азербайджанської Республіки, виступ керівника області(делегації) та важливі основні презентації, які мають супроводжуватись показом слайдів або фільмів та будуть демонструвати інвестиційний та економічний потенціал області. Перед початком пленарного засідання необхідно забезпечити функціонування інформаційних стендів та виставки зразків продукції, окремі стенди українських компаній, підприємств та організацій, прес-конференція для представників ЗМ1 України та Азербайджану.
культурно-мистецька презентація Дніпропетровщини з. виступами художнього колективу області (17.00-18.00 год.) з можливим, поєднанням виставки мод національного українського стилю, роботи виставки (вино-горілчані, продуктові та кондитерські вироби, виставка-продаж сувенірів тощо).

проведення прийняття (з 18.00 до 20.00) у вигляді фуршету, яке буде починатися короткими виступами Посла України, керівництва області, представників органів державної влади АР, (Захід може супроводжуватися також виступами артистів  Дніпропетровщини),

п’ятниця — організація тематичних двосторонніх зустрічей українських та азербайджанських компаній та проведення переговорів представників бізнесу. Для цього необхідно заздалегідь направити детальний список членів делегації, учасників зазначеного заходу у Баку із характеристикою специфіки, роду діяльності кожного підприємства та побажань щодо зустрічей. Для керівництва делегації окремі зустрічі в Уряді (міністерствах) АР та Міллі Меджлісі АР. Можливі виступи на телебаченні та З МІ.

субота — ознайомлення з Роботою азербайджанських підприємств та організацій з виїздом в регіони АР .

неділя о 09.00 год. — відліт за маршрутом Баку-Київ.

Фінансування проведення заходу:

Усі фінансові виграти (авіалереліт, розміщення у готелі, витрати, пов’язані із пересуванням керівників та членів делегацій по Баку, оренда приміщення для проведення заходів — пленарного засідання та прийняття, тощо) область несе самостійно на основі раніше погодженого кошторису. При цьому Посольство опрацьовує питання щодо надання відповідних знижок на зазначені послуги. До кошторису слід включити також витрати на виготовлення рекламних буклетів, банерів в зали проведення .пленарного засідання та фуршету, квітів на покладання та інше. Попередній кошторис витрат може складати:

  • авіалереліт (економкдас) в обидві сторони на 1 чол. — 500 дол.США;
  • проживання за добу, в залежності від вибору учасника ( 80-250 дол.США);
  • прийняття на 150-200 осіб,. з урахуванням 70 чол, членів делегації та 70-100 запрошених гостей АР-7500 дол.США (спиртні напої делегація привозить самостійно а також національні м’ясні, кондитерські та інші вироби для комплектації українського столу на прийнятті);
  • оренда автотранспорту для пересування по АР на добу із розрахунку (автобус на 30 чол. — 600 дол.США. мікроавтобус на 10 чол. — 300 дол.США);
  • квіти на покладання та інші протокольні втрати — 400-500 дол.США;
  • екскурсії та розважальні заходи оплачуються додатково.

































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Відбулася конференція “Збережемо річки Павлоградщини разомˮ
  • До уваги жінок-підприємиць!
  • День заснування Павлоградського історико-краєзнавчого музею
  • Про скликання позачергової 60 сесії міської ради VІІІ скликання
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 24.03.2021 року № 245 «Про пункти видачі засобів радіаційного і хімічного захисту»
  • Міжнародний день рідної мови
  • У бою за Україну загинув павлоградець Леонід ЩЕРБИНА
  • Про утворення аукціонної комісії для продажу будівлі по вул.Привітна,24б
  • Про утворення аукціонної комісії для продажу будівлі по вул.Харківська,8е
  • Про утворення аукціонної комісії для продажу будівлі по вул.Преображенська,1в
  • Про утворення аукціонної комісії для продажу будівлі по вул.Підгірна,18б
  • Про утворення аукціонної комісії для продажу будівлі по вул.Дніпровська,366а
  • Протоколи 57сесії
  • Протоколи 56сесії
  • Протоколи 55 сесії