Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

Конкурс для відбору організацій, які мають на меті створити ОСББ

5 февраля, 2016 Оголошення Вывести на печать

Спільний Проект Європейського Союзу та Програми Розвитку ООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду-ІІІ» оголошує конкурс на відбір організацій, які мають на меті розвиток ОСББ та спроможності ОСББ (відповідно до статутних положень) щодо опосередкування принципів сталого розвитку на міському рівні (Асоціації ОСББ, громадські організації, фонди, відділи розвитку ОСББ виконкомів місцевих рад тощо).
Конкурс передбачає відбір однієї зазначеної організації в кожному з 25 міст партнерів МРГ-ІІІ в міському компоненті (розвиток ОСББ) з метою передачі відповідній організації:
— Методології ЄС/ПРООН «орієнтованої на громаду»;
— Роздаткових матеріалів із розвитку ОСББ;
— Роздаткових матеріалів по сталому розвитку суспільства;
— Інформаційно- аналітичних та емпіричних матеріалів з кращих практик ОСББ, енергозбереження, альтернативної енергетики.
— Ресурсного забезпечення переможців оргтехнікою.
Відповідні відібрані організації, за результатами перемоги в конкурсі мають виконувати роль партнерів Проекту мінімум до липня 2017 року на умовах угод про партнерство, а саме:
— брати участь у спільних тренінгах для ОСББ;
— брати участь в загальних зборах новостворених ОСББ, або тих що створюються, з метою демонстрування позитивного досвіду;
— брати участь в діяльності ресурсних центрів ВНЗ-партнерів Проекту;
— допомагати обласному підрозділу впровадження (далі-ОПВ) Проекту розповсюджувати друковану інформаційну продукцію з розвитку ОСББ;
— брати участь в медіа-днях спільно з ОПВ;
— провадити інформаційну кампанію щодо енергоефективності в житловому секторі;
— щотижнево розповсюджувати інформацію через ЗМІ про досягнення ОСББ у місті.
Інформація про перелік міст партнерів додається.
Форма заявки на участь в конкурсі додається.
Заявки необхідно надати в електронному сканованому вигляді з підписом та печаткою голови організації до 15.02.2016 року 17.00 годин у відділ з питань залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики Павлоградської міської ради за адресою: вул. Леніна, 95 каб. 402,404. тел. для довідок 20-02-88; 6-43-77.

заявка на участь у проекті




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Інформація від Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області
  • Про моніторинг основних показників фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади за 9 місяців 2025 року
  • Про проведення новорічних і різдвяних заходів та акцій для дітей м.Павлограда у 2025-2026 роках
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Лимар І.О.
  • Вплив росїйської агресіії
  • Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Павлоградської міської ради на 2026 рік
  • Стратегічне планування розвитку міста у 2025 році.
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Код ДК 021: 2015 09310000-5 — «Електрична енергія»)
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024р. №1878-58/VIIІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Про призначення над малолітньою дитиною опікуна
  • Про надання статусу дитини-сироти
  • Про втрату чинності рішення виконкому від 08.10.2025 р. № 1812/0/3-25 “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”
  • Про вибуття прийомної дитини з прийомної сім’ї та припинення функціонування прийомної сім’ї
  • Про встановлення тарифів на послугу з постачання теплової енергії КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради