ПОВІДОМЛЕННЯ
Виконавчий комітет Павлоградської міської ради продовжує прийом документів від претендентів для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста юридичного відділу Павлоградської міської ради.
Вимоги до претендента:
—	громадянство України;
—	вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за напрямком «правознавство»;
—	вільне володіння комп’ютером та державною мовою;
—	стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3-х років.
Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1)	Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи).
2)	Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк).
3)	Заява про надання згоди претендента на проведення спеціальної перевірки;
4)	Заповнена особова карта (форма П-2 ДС) (бланк);
5)	Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
6)	Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
7)	Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
8)	Медична довідка про стан здоров’я (форма № 133/0);
9)	Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма № 140/о);
10)	Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);
11)	 Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
12)	 Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (бланк);
13) Довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності).
14) Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (бланк).
Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 14 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Леніна, 95, кім. 219. Телефон для довідок 6-10-18.