Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Корисна інформація

конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста юридичного відділу Павлоградської міської ради.

Июнь 13th, 2012 Оголошення Вывести на печать

ПОВІДОМЛЕННЯ

Виконавчий комітет Павлоградської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста юридичного відділу Павлоградської міської ради.

Вимоги до претендентів:
— громадянство України;
— вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— вільне володіння комп’ютером та державною мовою;
— стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше трьох років.

Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1. Заповнений особовий листок по обліку кадрів П-2ДС, автобіографія.
2. Фотокартки розміром 4 х 6 см – 2 шт.
3. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня.
4. Копія паспорта та ідентифікаційного номеру.
5. Копія свідоцтва про шлюб (якщо прізвище в документах змінювалося).
6. Копія військового квитка за наявністю (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
7. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (бланк).
8. Довідка про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію).
9. Медична довідка про стан здоров’я (бланк та сертифікати).
10. Довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності).
11. Довідка про стан оплати комунальних платежів.
12. Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи).
13. Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (бланк).
14. Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк).

Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Леніна, 95, кім. 219. Телефон для довідок 6-10-18.

Заступник міського голови –
керуючий справами виконкому А.В. Рябова




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • «Поточний ремонт дороги по вул. Івана Сірка в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-05-14-012386-a
  • Робота над актуалізацією Концепції розвитку міста триває
  • Реконструкція водогрійних котлів ТВГ-8М №1, №3 котельні 37-го кварталу по вул. Центральна,21А шляхом заміни існуючих пальникових пристроїв на енергоефективні пальникові пристрої СНТ
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Дніпровська до ліцею № 19 в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-05-14-008074-a
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Затишне місто» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • До уваги суб’єктів господарювання!
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Реабілітація дітей з інвалідністю
  • Тренінг з проєктного менеджменту
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про надання малолітній дитині статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
  • Про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право користування яким мають малолітні діти
  • Про внесення змін до рішення виконкому “Про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має неповнолітня дитина”
  • Укриттю в ліцеї №9 імені Євгенія Єніна бути!
  • Про план роботи виконкому на ІІ півріччя 2025 року