Виконавчий комітет Павлоградської міської ради з 18 лютого 2019 року оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора юридичного відділу тимчасово на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника.
Вимоги до претендентів:
— громадянство України;
— повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за кваліфікацією юрист, (правознавство);
— стаж роботи на державній службі або на службі в органах місцевого самоврядування не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3-х років;
— вільне володіння державною мовою та комп’ютером.
Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1) Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи);
2) Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк);
3) Заповнення особова картка (форма П-2 ДС) (бланк);
4) Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
5) Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
6) Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
7) Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма № 140/о);
8) Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);
9) Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
10) Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (в електронному вигляді на офіційному сайті НАЗК);
11) Довідка про допуск до державної таємниці ( у разі наявності);
12) Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби (бланк).
Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті виконкому Павлоградської міської ради за адресою: вул. Соборна, 95, кім. 219.
Телефон для довідок 20-60-18