Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Июнь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Май    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Корисна інформація

ПОВІДОМЛЕННЯ про вакансію

Май 23rd, 2011 Вакансії Вывести на печать

Виконавчий комітет Павлоградської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста 1 категорії відділу прийняття рішень управління праці та соціального захисту населення Павлоградської міської ради тимчасово на час відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника.

Вимоги:

громадянство України;
освіта повна вища або базова вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, бакалавра;
володіння державною мовою;
володіння комп”ютером;

Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом місяця за адресою: управління праці та соціального захисту населення, вул.К.Маркса,47, м.Павлоград. Телефон для довідок : 6-04-51.




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Оновлені графіки руху за маршрутами №1 та №8
  • З 1 липня починає роботу відділення соціальної адаптації
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Верстатобудівників в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-06-26-011674-a.
  • Захід до До Дня Конституції України та Дня міста Павлограда
  • Про зміну діючих тарифів на послугу теплопостачання
  • Про встановлення тарифів на послугу з постачання теплової енергії КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради
  • Про погодження на видалення дерева
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерев
  • «Поточний ремонт проїзду вздовж будинків №368,370а,366 на вул. Дніпровська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-26-004167-a.
  • Шановні павлоградці!
  • Виконком від 25.06.2025 р
  • До уваги мешканців міста!
  • Допомога медичному закладу