Виконавчий комітет Павлоградської міської ради з 21 вересня 2016 року оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста загального відділу виконкому Павлоградської міської ради тимчасово, на період відпустки основного працівника по догляду за дитиною до досягнення нею п’яти років.
Вимоги до претендентів:
— громадянство України;
— вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за напрямком «документознавство та інформаційна діяльність;
— вільне володіння державною мовою, комп’ютером та оргтехнікою.
Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1) Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи).
2) Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк).
3) Заява про надання згоди претендента на проведення спеціальної перевірки;
4) Заповнена особова карта (форма П-2 ДС) (бланк);
5) Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
6) Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
7) Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
8) Медична довідка про стан здоров’я (форма № 133/0);
9) Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма № 140/о);
10) Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);
11) Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
12) Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (бланк);
13) Довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності).
14) Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (бланк).
Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Соборна, 95, кім. 219.
Телефон для довідок 6-10-18