У зв’язку з відсутністю претендентів виконавчий комітет Павлоградської міської ради з 15 листопада 2017 року продовжує прийом документів від претендентів для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення
Вимоги до претендентів:
— громадянство України;
— повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста відповідного напрямку спрямування (спеціальність «комп’ютерні системи та мережі»);
— досвід роботи за фахом;
— вільне володіння комп’ютером та державною мовою.
Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1) Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи);
2) Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк);
3) Заповнення особова картка (форма П-2 ДС) (бланк);
4) Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
5) Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
6) Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
7) Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма № 140/о);
8) Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);
9) Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
10) Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (в електронному вигляді на офіційному сайті НАЗК);
11) Довідка про допуск до державної таємниці ( у разі наявності);
12) Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби (бланк).
Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Соборна, 95, кім. 219.
Телефон для довідок 6-10-18