Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Октябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

ПОВІДОМЛЕННЯ

Ноябрь 15th, 2017 Вакансії Вывести на печать

У зв’язку з відсутністю претендентів виконавчий комітет Павлоградської міської ради з 15 листопада 2017 року продовжує прийом документів від претендентів для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення
Вимоги до претендентів:
— громадянство України;
— повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста відповідного напрямку спрямування (спеціальність «комп’ютерні системи та мережі»);
— досвід роботи за фахом;
— вільне володіння комп’ютером та державною мовою.

Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1) Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи);
2) Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк);
3) Заповнення особова картка (форма П-2 ДС) (бланк);
4) Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
5) Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
6) Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
7) Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма № 140/о);
8) Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);
9) Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
10) Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (в електронному вигляді на офіційному сайті НАЗК);
11) Довідка про допуск до державної таємниці ( у разі наявності);
12) Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби (бланк).

Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Соборна, 95, кім. 219.
Телефон для довідок 6-10-18




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до рішення виконкому від 14.04.2021 р. № 290 “Про затвердження Положення про комісію з питань виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, та її складу”  
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 14.04.2021 р. № 291 “Про затвердження Положення про комісію з питань виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, та її складу”
  • «Реконструкція Павлоградського водозабору І-черги, Дніпропетровська область, Павлоградський район, с. Привовчанське, вул. Надрічна 59» ID: UA-2025-10-20-016471-a.
  • У бою за Україну загинув наш земляк АРГУНОВ Андрій
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
  • Відтепер 1 жовтня в нашому місті відзначатиметься День героїзму павлоградців
  • Згідно з Указом Президента України Орденом «За мужність» ІІІ ступеня (посмертно) нагороджені Захисники України-павлоградці
  • Відбулася 66 позачергова сесія Павлоградської міської ради під головуванням міського голови Анатолія Вершини
  • ІНСТРУКЦІЯ 2026-2028
  • Звернення до мешканців міста
  • Навчальні програми для бізнесу та молоді
  • Про проведення конкурсу на зайняття посади директора КНП «Павлоградська міська лікарня №1»
  • Конкурс на зайняття посади директора КНП «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування»
  • 66 сесія
  • Павлоград та німецькі міста Зіген і Рейн-Нойс розвивають співпрацю за підтримки Програми “Європа Прихистокˮ