Павлоградська міська рада оголошує конкурс на розробку маркетингової стратегії та формування бренду міста.
Для отримання додаткової інформації звертайтесь за адресою:
м. Павлоград, вул. Леніна, 95, кім. 402,404 або за тел. 20-02-88, 6-43-77.
Детальніше:
Формування маркетингової стратегії міста.
Проведення:
— досліджень нульового циклу «Павлоград в інформаційному просторі»;
— внутрішнього ситуаційного аналізу;
— зовнішнього ситуаційного аналізу.
Формування документу маркетингової стратегії.
Розробка супровідних документів:
— визначення ключових інвесторів, що мають високий іміджевий рівень, планування роботи з ними;
— розробка та впровадження Плану комунікації «влада-інвестор».
— підготовка «Дорожньої карти інвестора», переклад на англійську та інші мови та публікація 2-мовного видання.
— підготовка інформаційних пакетів для інвестора, переклад на англійську мову, публікація 2-мовних видань.
— формування списку меседжів для поширення представниками органів місцевого самоврядування бізнесу, громадськості.
Вивчення думки мешканців міста (проведення опитування – фокус-групових досліджень, обробка та аналіз результатів).
Формування списку можливих символів, емоційних посилів та стилеутворюючих елементів міста.
Розробка логотипу (графічний дизайн знаку), бренду, бренд-буку та слогану; тестування робочих варіантів логотипу та слогану. Вибір кращого варіанту.
Розробка інформаційних продуктів щодо іміджу міста на рівнях:
— для мешканців Павлограда та регіону;
— для українців;
— зовнішні інвестори.
Розробка моделей позиціонування міста для конкретної цільової аудиторії.
Розробка та виготовлення мобільного презентаційного стенду міста.
Розробка концептуальної моделі щорічного інвестиційного ярмарку.
Створення 2-мовного модуля сайту міської ради та просування його у пошукових системах (реклама).
Забезпечення участі міста в міжнародних проектах, для забезпечення його присутності в міжнародному інформаційному просторі.