Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Сентябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Авг    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Відкрито громадську приймальну з надання консультацій про працю

Июль 24th, 2015 Оголошення Вывести на печать

У Павлограді відкрито громадську приймальну з надання консультацій та роз`яснень стосовно законодаства про працю та охорону праці.

В міському центрі надання адміністративних послуг у м.Павлограді відтепер можна отримати консультації та роз`яснення стосовно законодаства про працю та охорону праці. Відповіді на запитання та скарги громадян надаватимуть фахівці Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області, зокрема Павлоградського відділу нагляду у вугільній промисловості та відділу нагляду за дотриманням законодавства про працю.
Відповідної домовленості досягнуто 16 липня 2015 року під час зустрічі начальника Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області Віктора Іванко із мером Павлограда Іваном Метелицею.
Отримати консультації та роз`яснення з питань законодавства про працю та охорону праці можна щотижня у вівторок та четвер з 11.00 до 17.00 у центрі надання адміністративних послуг за адресою: м.Павлоград, вул. Шевченка, 132.
«Це здійснюється для того, щоб будь-який мешканець міста або працівник будь-якого підприємства могли поставити запитання, звернутися зі скаргою та, найголовніше, отримати вичерпні відповіді та роз`яснення з будь-яких питань законодаства про працю не в розрізнених структурах, а в єдиній міській громадській приймальні, — говорить начальник ГУ Держпраці Віктор Іванко, — Таким чином Головне управління Держпраці у Дніпропетровській області вживає заходи щодо відкритості влади, співпраці з органами місцевого самоврядування, публічного спілкування з громадянами та працівниками, яких турбують питання законності та відповідності їхнього робочого місця нормативам, передбаченим законодаством України».
Найближчим часом планується організація роботи громадських приймалень у Дніпропетровську та Кривому Розі.
Довідка:
Як повідомлялось раніше, 13 травня 2015 року зареєстровано Головне управління Державної служби України з питань праці у Дніпропетровській області, яке утворене внаслідок злиття Територіального управління Держгірпромнагляду у Дніпропетровській області, Криворізького гірничопромислового територіального управління Держгірпромнагляду, Павлоградської державної гірничо-технічної інспекції, яка раніше підпорядковувалась теруправлінню Держгірпромнагляду у Донецькій області, та Територіальної державної інспекції з питань праці у Дніпропетровській області. Керівником нової установи призначений Іванко Віктор Леонідович.

Прес-служба ГУ Держпраці у Дніпропетровській області




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання міського голови Анатолія ВЕРШИНИ з Днем підприємця України
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024 р. № 1878-58/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 08.01.2025 року № 33/0/3-25 “Про стан військового обліку військовозобов’язаних і призовників на підприємствах, установах та організаціях Павлоградської територіальної громади у 2024 році та завдання щодо його поліпшення у 2025 році”
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті ТОВ «УСПІХ»
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Шмідт С.А.
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Євген ЯРОШЕНКО
  • Рішення 65 сесії
  • Про надання ТОВ «Хауслюкссервіс» дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Про погодження на видалення та пересаджування дерев та кущів
  • Виконком від 29.08.2025 р
  • 2025