Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

ДЛЯ ЗАПИТУВАЧІВ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Июль 25th, 2011 Cанепідстанція Вывести на печать

ПОЛОЖЕННЯ

про забезпечення доступу до публічної інформації

у Павлоградській міській санітарно-епідеміологічній станції

1. Загальні положення

    1. Це Положення визначає порядок доступу до публічної інформації у Павлоградській міській санітарно-епідеміологічній станції (далі – Павлоградська міськСЕС) відповідно до вимог Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації».
    2. Визначення понять:

1) запит на інформацію – це прохання особи чи групи осіб в усній, письмовій чи іншій формі (особисто, поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) надати публічну інформацію, що знаходиться у володінні Павлоградської міськСЕС;

2) публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами інформація, що була отримана або створена в процесі здійснення Павлоградською міськСЕС повноважень, передбачених чинним законодавством України;

3) запитувачі інформації – фізичні, юридичні особи, об’єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень;

4) суб’єкт владних повноважень – Павлоградська міськСЕС та її посадові особи делеговані на виконання повноважень.

    1. Правове регулювання відносин, пов’язаних із забезпеченням доступу до публічної інформації, здійснюється відповідно до законів України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації», від 13 січня 2011 року № 2938-VI  «Про інформацію».

2. Забезпечення доступу до публічної інформації про діяльність Павлоградської міськСЕС

2.1. Доступ до публічної інформації про діяльність Павлоградської міськСЕС забезпечується шляхом:

1) Систематичного та оперативного оприлюднення інформації:

— розміщення публічної інформації на офіційному веб-сайті міського голови м.Павлограда;

— розміщення публічної інформації на дошці оголошень у приміщенні Павлоградської міськСЕС;

2) Надання інформації за запитами на інформацію.

2.2. Публічна інформація про діяльність Павлоградської міськСЕС надається у формі, визначеній законодавством.

Якщо форму надання публічної інформації чинним законодавством України не передбачено, вона надається у формі, визначеній у запиті на інформацію. У разі неможливості її надання у запитуваній формі інформація надається в тому вигляді, в якому вона зберігається у Павлоградській міськСЕС.

2.3. Доступ до публічної інформації про діяльність Павлоградської міськСЕС обмежується, якщо такі дані чинним законодавством України віднесено до інформації з обмеженим доступом.

Перелік відомостей, що належать до інформації з обмеженим доступом, а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації, визначається в додатку 2.

3. Оприлюднення публічної інформації на веб-сайті міського голови м.Павлограда, дошці оголошень, інформаційному стенді та відповідальні особи за надання інформації.

3.1 Особами, відповідальними за надання відомостей за запитами на інформацію, є головний лікар, завідуючі відділами та завідуючі відділеннями Павлоградської міськСЕС в межах своєї компетенції та повноважень.

 

3.2. Надання публічної інформації про діяльність Павлоградської міськСЕС запитувачам інформації, а також розміщення вказаної інформації на веб-сайті міського голови м.Павлограда забезпечують завідуючі структурних підрозділів Павлоградської міськСЕС за такими напрямами:

3.2.1 інформація про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо) – головний лікар, юрисконсульт, головний бухгалтер, відділ кадрів ;

3.2.2 акти індивідуальної дії (крім внутрішньо організаційних), прийняті розпорядником (це можуть бути постанови головного державного санітарного лікаря м.Павлограда про закриття чи призупинення об’єкту нагляду, накази по держсанепідслужбі організаційної діяльності) – завідуюча санітарно-гігієнічним відділом, відділ кадрів;

3.2.3 перелік та умови отримання послуг щодо експертизи продукції та експертних послуг, форми і зразки документів, правила їх заповнення – завідуючі структурними підрозділами та провідний інженер ;

3.2.4 порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності — завідуючі структурними підрозділами, юрисконсульт;

3.2.5 плани проведення та порядок денний своїх відкритих засідань, наприклад оперативних нарад, семінарів – завідуюча санітарно-гігієнічним відділом;

3.2.6 розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установи – завідувач санітарно-гігієнічним відділом, завідувач епідвідділом, завідувачі відділеннями за напрямками;

3.2.7 загальні правила роботи установи, правила внутрішнього трудового розпорядку – відділ кадрів;

3.2.8 звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію – завідуючі структурними підрозділами за напрямками роботи;

3.2.9 графіки проведення планових перевірок об’єктів нагляду працівниками держсанепідслужби м.Павлограда – завідувач санітарно-гігієнічним відділом, завідувач епідвідділом, завідувачі структурними підрозділами за напрямками;

3.2.10 звіт виконання плану основних організаційних та санітарно-протиепідемічних заходів устанои державної санітарно-епідеміологічної служби м.Павлограда – завідувач санітарно-гігієнічним відділом, завідувач епідвідділом, завідувачі структурними підрозділами ;

3.2.11 інформацію про організацію діяльності Павлоградської міськСЕС, а саме про:

  •  місцезнаходження, поштову адресу, номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти – секретар;
  •  прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку керівника закладу та завідувачів структурними підрозділами — секретар;
  • розклад роботи та графік прийому громадян – відділ кадрів, секретар;
  • персональні дані, а також відомості з урахуванням вимог чинного законодавства України про захист персональних даних та про доступ до публічної інформації; про наявність вакансій, порядок та умови на заміщення вакантних посад – головний лікар, відділ кадрів;
  • перелік та умови надання послуг, форми і зразки документів, необхідних для надання послуг, правила їх оформлення – завідувачі структурних підрозділів за напрямком;
  • порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень суб’єктів владних повноважень, їх дій чи бездіяльності – секретар, юрисконсульт.

3.2.12. Надання публічної інформації про діяльність Павлоградської міськСЕС запитувачам інформації забезпечують завідуючі структурними підрозділами за такими напрямками:

  • документи, що зберігаються в архіві – завідуючі структурними підрозділами Павлоградської міськСЕС за напрямками діяльності;
  • інформацію довідкового характеру з системи документообігу Павлоградської міськСЕС; також про рух документів, день, час і місце та стан їх розгляду у відповідному структурному підрозділі (за телефоном) – секретар;
  • статистичні дані щодо здійснення моніторингу атмосферного повітря, поверхневих вод суші й питної води та моніторинг забруднення вод у районах водозаборів, відображені у звітах, матеріали аналізів статистики та узагальнень Павлоградської міськСЕС – завідуючі санітарно-гігієнічним та епідеміологічним відділами Павлоградської міськСЕС;
  • матеріально-технічне забезпечення у Павлоградській міськСЕС, утримання, експлуатацію, ремонт, будівництво в Павлоградській міскСЕС, обслуговування території; господарське забезпечення заходів, які проводяться Павлоградською міськСЕС; про створення працівникам Павлоградської міськСЕС безпечних і належних умов праці та надання допомоги у вирішенні соціально-побутових питань, забезпечення житлом; про охорону праці та техніку безпеки, пожежну безпеку; про організацію медичного обслуговування працівників Павлоградської міськСЕС – завідувач господарством, провідний інженер з охорони праці, довірений лікар Павлоградської міськСЕС;
  • про інформаційно-комунікаційні системи, бази даних Павлоградської міськСЕС; про стан забезпечення інформаційно-технічними засобами залів засідань, зборів Павлоградської міськСЕС; про впровадження та забезпечення комп’ютерною технікою робочих місць працівників Павлоградської міськСЕС; аналіз вивчення інформаційно-пошукових, автоматизованих систем в контексті діяльності; відомості щодо забезпечення комп’ютерним та мережевим обладнанням; про аналіз ефективності використання комп’ютерної техніки у Павлоградській міськСЕС; про провадження сучасних інформаційних технологій в практичну діяльність Павлоградської міськСЕС – головний лікар;
  • порядок надання інформації представникам ЗМІ, наповнення інформацією веб-сайту міського голови м.Павлограда завідуючі структурними підрозділами Павлоградської міськСЕС.

Публічна інформація оприлюднюється на веб-сайті міського голови м.Павлограда із зазначенням дати оприлюднення документа і дати оновлення інформації та не пізніше 2-5 робочих днів з дня отримання документів.

3.3. Розміщенню на дошці оголошень публічної інформації у Павлоградській міськСЕС підлягають та за розміщення відповідають:

3.3.1 проекти рішень, що підлягають обговоренню – завідуюча санітарно-гігієнічним відділом;

3.3.2 плани проведення та порядок денний своїх засідань – завідуюча санітарно-гігієнічним відділом;

3.3.3 форма письмового запиту на отримання публічної інформації — секретар.

3.4. Розміщенню на інформаційному стенді публічної інформації у Павлоградській міськСЕС підлягають та за розміщення відповідають:

3.4.1 розклад роботи та графік особистого прийому громадян – відділ кадрів.

3.5. Оприлюднення публічної інформації в ЗМІ забезпечується завідуючою санітарно-гігієнічним відділом, завідуючою епідвідділом, завідувачами структурних підрозділій за напрямками діяльності відповідно до закону України «Про доступ до публічної інформації».

4. Подання письмового запиту запитувачем на отримання інформації про діяльність Павлоградської міськСЕС

4.1. Запитувач має право звернутися до Павлоградської міськСЕС із запитом на інформацію, вимоги щодо оформлення якого визначені ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Письмовий запит подається з заповненням відповідної форми. Запит на інформацію має містити:

1) ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;

2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Зазначені форми містять стислу інструкцію щодо процедури подання запиту на інформацію, її отримання тощо.

Якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит особисто, його має оформити секретар приймальні Павлоградської міськСЕС, обов’язково зазначивши в запиті своє ім’я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.

З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на отримання публічної інформації дозволяється подання запиту шляхом заповнення відповідних форм проектів запиту на інформацію, зразки яких можна отримати в приймальні головного лікаря Павлоградської міськСЕС або роздрукувати на офіційному веб-сайті міського голови м.Павлограда (додатки 3–5), але й не виключається подання запиту в дозвільній формі.

Форма електронного запиту на інформацію містить інструкцію щодо його заповнення (додаток 7) та інструкція щодо заповнення форм запиту на інформацію (додаток 6).

 

5. Порядок реєстрації та опрацювання запитів на інформацію

5.1. Запити на інформацію, що надходять на адресу Павлоградської міськСЕС, приймаються, попередньо опрацьовуються і реєструються приймальнею Павлоградської міськСЕС відповідно до Інструкції з діловодства з урахуванням вимог цього Положення.

5.2. Запити на інформацію реєструються в «Журналі реєстрації вхідної документації» Павлоградської міськСЕС .

5.3. Після отримання та реєстрації вхідної кореспонденції приймальня Павлоградської міськСЕС відокремлює запити на інформацію та невідкладно передає їх головному лікарю .

5.4. Якщо запит містить прохання надати інформацію, яка стосується різних напрямів діяльності Павлоградської міскСЕС, відповідальними за надання відповідей на запит визначаються головним лікарем Павлоградської міськСЕС — завідуючі структурних підрозділів згідно з напрямами діяльності, визначеними пунктом 2.6 цього Положення.

За рішенням головного лікаря Павлоградської міськСЕС відповідальним за надання відповіді на такий запит може бути визначено одного з завідуючих структурних підрозділів. У такому випадку співвиконавці зобов’язані не пізніше трьох робочих днів із дня надходження до Павлоградської міськСЕС запиту надати відповідальному виконавцю матеріали запиту, якщо це стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян. Відповідь має бути надано не пізніше 48 годин із дня отримання запиту та співвиконавці повинні надати інформацію впродовж 24 годин.

5.5. Запит на інформацію з резолюцією головного лікаря Павлоградської міськСЕС повертається до секретаря приймальні, де береться на контроль з реєстрацією в журналі звернень, після чого невідкладно передається виконавцям.

5.6. Запит на інформацію, який надійшов на електронну поштову скриньку Павлоградської міськСЕС у вигляді електронного документа негайно роздруковується на паперові носії та передається до приймальні для реєстрації та опрацювання.

5.7. Відповідь на електронний запит надається на адресу, вказану запитувачем інформації, та у запитуваній формі (листом чи у вигляді електронного документа).

Паперові копії листування за електронними запитами на інформацію повертаються до приймальні для зберігання в окремій справі «Листування щодо запитів стосовно публічної інформації» згідно зі зведеною номенклатурою справ Павлоградської міськСЕС.

6. Строк розглядів запитів на інформацію

6.1. Відповідь на запит на інформацію надається не пізніше п’яти робочих днів із дня отримання Павлоградською міськСЕС запиту.

6.2. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує її пошуку серед значної кількості даних, головний лікар Павлоградської міськСЕС за поданням завідуючого структурним підрозділом, відповідального за надання інформації за таким запитом, може подовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів. Про подовження строку завідуючий структурного підрозділу письмово повідомляє запитувача не пізніше п’яти робочих днів із дня отримання запиту.

6.3. У випадках коли запитувана інформація містить документи обсягом більше 10 сторінок, завідуючий структурного підрозділу, відповідальний за надання інформації, не пізніше п’яти робочих днів із дня надходження запиту до Павлоградської міськСЕС повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку сплати цих витрат. За таких обставин надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.

6.4. Якщо у запиті разом із проханням надати публічну інформацію міститься прохання надати також інформацію, що не відноситься до публічної, то відповідь на запит може бути направлено заявнику окремо у терміни, передбачені чинним законодавством України, про що запитувач повідомляється у такій відповіді.

 

7. Порядок надання відповіді на запит, відмови та відстрочки в задоволенні запиту, ознайомлення з інформацією

7.1. Відповідь на запит, що містить прохання надати інформацію, а також відповідь із відмовою в наданні інформації на підставах, передбачених підпунктом 1 пункту 7.5 цього Положення, надається за підписом головного лікаря Павлоградської міськСЕС.

7.2. Відповідь на запит надається на бланку закладу та має містити запитувану інформацію або мотивовану відмову, або відстрочку в її наданні. У відповіді на запит вказуються найменування, поштова адреса Павлоградської міськСЕС, посада особи, яка надає відповідь, а також реєстраційний номер і дата відповіді на запит.

7.3. Якщо запитувана інформація про діяльність Павлоградської міськСЕС належить до інформації з обмеженим доступом, у відповіді на запит вказуються вид, найменування, номер і дата прийняття акта, відповідно до якого доступ до зазначеної інформації обмежено. У разі коли частина запитуваних відомостей належить до інформації з обмеженим доступом, а інша є загальнодоступною, надається лише остання з роз’ясненням на підставі чого певна частина інформації належить до інформації з обмеженим доступом.

7.4. Відповіді на запит підлягають обов’язковій реєстрації в журналі вихідної документації виконавця запиту відповідного структурного підрозділу Павлоградської міськСЕС.

7.5. Павлоградська міськСЕС має право відмовити в задоволенні запиту, якщо:

1) не володіє і не зобов’язана відповідно до її компетенції, передбаченої чинним законодавством України, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

2) дані, що запитуються, належать до категорії інформації з обмеженим доступом (додаток 1 до цього Положення);

3) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», відповідно до якої запит на інформацію має містити:

– ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку за його наявності;

– загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

– підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі;

4) особі, яка не оплатила передбачені законодавством фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком документів, запитувана інформація надається після сплати цих витрат.

7.5. Відмова в задоволенні запиту на інформацію надається в письмовий формі на бланку закладу.

7.6. Відстрочка в задоволенні запиту на інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені цим Законом строки у разі настання обставин непереборної сили

Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

7.7. У рішенні про відстрочку в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:

1) прізвище, ім’я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;

2) дату надсилання або вручення повідомлення про відстрочку;

3) причини, у зв’язку з якими запит на інформацію не може бути задоволений у встановлений цим Законом строк;

4) строк, у який буде задоволено запит;

5) підпис.

 

7.8. Спеціальними місцями для роботи запитувачів з документами чи їх копіями визначити кабінети завідуючих структурними підрозділами за напрямками діяльності.

Надавати право запитувачам робити виписки з документів, фотографувати, копіювати, сканувати їх, записувати на будь-які носії інформації тощо.

Робочим часом, для роботи запитувачів з документами, вважати з 09:00 до 16:00 щоденно (перерва з 12:00 по 12:30) окрім вихідних, святкових та неробочих днів в кабінетах завідувачів структурних підрозділів Павлоградської міськСЕС за напрямками діяльності за адресою: вул. Дніпровська, 129-а , м. Павлоград, 51400.

 

8. Плата за надання інформації

8.1. Інформація на запит надається безкоштовно.

Якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більше 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на їх копіювання та друк (ст. 21 Закону України «про доступ до публічної інформації»).

Розмір витрат на копіювання та друк документів і порядок відшкодування цих витрат визначається в межах граничних норм, встановлених відповідним Положенням Кабінету Міністрів України та Інструкцією про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк документів, які надаються запитувачам інформації.

 

ПЕРЕЛІК

відомостей, які належать до інформації з обмеженим доступом,

а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації

1.Не належать до публічної інформації Павлоградської міськСЕС:

– інформація, отримана або створена при опрацюванні матеріалів, пов’язаних зі співробітництвом Павлоградської міськСЕС із санітарно-епідеміологічними закладами інших держав, міжнародними організаціями;

– інформація, отримана або створена при листуванні з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, громадськими об’єднаннями;

— внутрішня службова кореспонденція та доповідні записки,

рекомендації, якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності Павлоградської міськСЕС, процесом прийняття управлінських рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень.

2.Публічною інформацією з обмеженим доступом Павлоградської міськСЕС є:

конфіденційна інформація – інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, та яка може поширюватись у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов;

-таємна інформація – інформація, яка містить державну, професійну, банківську таємницю, та іншу передбачену законом таємницю, доступ до якої обмежується відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» і розголошення якої може завдати шкоди особі, суспільству і державі.

-службова інформація – інформація, що міститься в документах, яким присвоєно гриф «для службового користування».

 

Форма електронного запиту на інформацію

 

Прізвище/Найменування

юридичної особи, об’єднання громадян

   
     
Ім’я    
     
По батькові    
     
Номер телефону    
     
Електронна адреса    
     
Поштова адреса вулиця, проспект  
  будинок, корпус  
  квартира  
  населений пункт  
  область  
  район  
  індекс  
     
Зміст запиту    

 

 

 

 

 

Форма письмового запиту на отримання публічної інформації

(для фізичних осіб)

Головному лікарю

Павлоградської міської санітарно-епідеміологічної станції

Петленко Г.М.

вул. Дніпровська,129-а, м. Павлоград, 51400

____________________________,

(прізвище, ім’я, по батькові запитувача інформації)

який(яка) мешкає за адресою:

_____________________________

 

тел. _________; е-mail:___________

 

ЗАПИТ НА ОТРИМАННЯ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

 

Вид, назва, реквізити чи зміст документа, до якого Ви б хотіли отримати доступ _________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

 

 

Я б хотів (-ла) отримати доступ до інформації про…

 

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

 

 

Відповідь на інформаційний запит прошу мені надати у визначений законом термін. Відповідь надати :

Поштою /Вказати поштову адресу/
Факсом /Вказати номер факсу/
Електронною поштою /Вказати E-mail/
В усній формі /Вказати номер телефону/

 

______________ 20__ року _________ ________________

(дата) (підпис) ( ініціали, прізвище)

 

 

Форма письмового запиту на отримання публічної інформації

(для юридичних осіб)

Головному лікарю

Павлоградської міської санітарно-епідеміологічної станції

Петленко Г.М.

вул. Дніпровська, 129а,

м. Павлоград 51400

____________________________,

(прізвище, ім’я, по батькові запитувача інформації)

який(яка) мешкає за адресою:

_____________________________

_____________________________

_____________________________

тел. _________; е-mail:___________

 

ЗАПИТ НА ОТРИМАННЯ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

 

Вид, назва, реквізити чи зміст документа, до якого Ви б хотіли отримати доступ _________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

 

 

Я б хотів (-ла) отримати доступ до інформації про…

 

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

 

 

Відповідь на інформаційний запит прошу мені надати у визначений законом термін. Відповідь надати :

Поштою /Вказати поштову адресу/
Факсом /Вказати номер факсу/
Електронною поштою /Вказати E-mail/
В усній формі /Вказати номер телефону/

 

______________ 20__ року _________ ________________

(дата) (підпис) ( ініціали, прізвище)

 

ІНСТРУКЦІЯ

щодо заповнення форми запиту на інформацію

 

1. Запит може бути поданий:

на поштову адресу: 51400, м. Павлоград, вул. Дніпровська,129-а (на конверті вказувати «Публічна інформація»);

на електронну адресу: 104600mses@mail.com;

факсом: (05632) 6-06-91.

3. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто
до спеціального структурного підрозділу, який організовує в
установленому порядку доступ до публічної інформації,
розпорядником якої є Павлоградська міська санітарно-епідеміологічна станція.

4. Форми запитів можна отримати у Павлоградській міській санепідстанції у приймальні закладу.

5. У запиті необхідно зазначити спосіб отримання інформації.

6. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб,
обраний запитувачем, протягом п’яти робочих днів з дня надходження
запиту.

7. У разі коли запит на інформацію стосується інформації,
необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо
стану навколишнього природного середовища, якості харчових
продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних
природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або
можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається
протягом 48 годин з дня отримання запиту.

8. У разі коли запит стосується надання великого обсягу
інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості
даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих
днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку
запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше ніж
протягом п’яти робочих днів з дня надходження запиту.

9. Інформація на запит надається безоплатно.

10. У разі коли запитувана інформація містить документи
обсягом понад 10 сторінок, про це протягом п’яти робочих днів з
дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням
обсягу фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком
документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат.
Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після
підтвердження оплати вартості фактичних витрат.

11. У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких
випадках:

11.1 Павлоградська міська санітарно-епідеміологічна станція не володіє і не зобов’язана відповідно до її компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

11.2 інформація, що запитується, належить до категорії
інформації з обмеженим доступом;

11.3 запитувач не оплатив фактичні витрати, пов’язані з
копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 10 цих
приміток;

11.4 не дотримано вимог до складення та подання запиту на
інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону України
«Про доступ до публічної інформації» (2939-17), а саме не
зазначено:

прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача,
поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу
зв’язку (якщо такий є);

загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст
документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);

підпис і дату (за умови подання письмового запиту).

ІНСТРУКЦІЯ

щодо заповнення форми електронного запиту на інформацію

 

Текст електронного запиту має містити одне питання та не перевищувати 1000 знаків. Запит не повинен вміщувати вкладених файлів.

Усі поля в електронній формі запиту підлягають обов’язковому заповненню. Електронний запит із неналежно заповненими або незаповненими полями головним лікарем міськСЕС не розглядатиметься.

Скарги, порядок розгляду яких регламентується чинним процесуальним законодавством України, а також запити на інформацію, тексти яких містять більше 1000 знаків, копії документів, фотографії та інші вкладення, можуть бути направлені до Павлоградської міськСЕС засобами поштового зв’язку або через приймальню Павлоградської міськСЕС (вул. Дніпровська,129-а, м. Павлоград, 51400).

Відповідь на електронний запит направляється на адресу електронної пошти або поштову адресу, вказану запитувачем, у терміни, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У Павлограді відзначили переможців міського конкурсу «Тендітний подих Землі»
  • Покладання квітів з нагоди 38 річниці аварії на Чорнобильській АЕС
  • Шановні земляки!
  • У Павлограді відзначили учасників та переможців міського фестивалю студентської творчості «Незламна весна»
  • Про скасування дозволу розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Добродькіній Г.В.
  • Дотритмання простих правил рятують життя!
  • Управління соціального захисту населення інформує
  • Відбулося засідання виконкому
  • Закінчився ІІІ етап змагань «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги»
  • Капітальний ремонт трубопроводу водопостачання по просп. Шахтобудівників в м. Павлоград» Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011704-a
  • Реконструкція трубопроводу водопостачання вул. Озерна в м. Павлоград». Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011724-a
  • У бою за Україну загинув наш земляк Духовенко Микола
  • Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області на захисті тих, хто працює
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Оголошення про вакантну посаду