Декабрь 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Корисна інформація

Формування і розвиток екологічної компетенції школярів в системі викладання математики

Март 30th, 2018 Освіта Вывести на печать

Математика як наука і частина загальнолюдської культури має потужний аксіологічний потенціал, а тому навчання математики в школі має зробити певний внесок у розвиток підростаючого покоління, формувати в учнів соціальну активність, відповідальність та екологічну свідомість, готовність до збереження довкілля, формувати учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя. 23 березня 2018 року на базі Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 відбувся семінар-практикум вчителів математики за темою: «Формування і розвиток екологічної компетенції школярів в системі викладання математики».
В ході семінару директор школи Еккерт Олена Василівна ознайомила учасників із напрямками роботи школи, її особливостями і традиціями.
Вчитель математики Хохлова Лариса Віталіївна розповіла про реалізацію наскрізної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» вчителями математики школи.
Вчителі математики шкіл міста вирушили математичним екомаршрутом «Реальна математика» по станціям, на яких знайомились із задачами, які розкривають роль математики у пізнанні природи, ефективному використанні природних ресурсів:
 «Сміттєва» чи «зелена» планета, на якій було запропоновано математичні задачі екологічного змісту з реальними даними щодо промислових та побутових відходів світу та України. Розв’язання таких задач дає змогу зрозуміти загрозу, яку несе для нас особисто, і для всієї планети в цілому, недбайливе ставлення до утилізації відходів.

 «Ми пізнаємо цінність води лише коли колодязь пересихає», на якій розв’язувалися задачі щодо водо збереження.

 «Прислухайтесь до дихання планети». Задачі, які розв’язувалися на цій станції піднімали проблему забруднення повітря.

 «Здоров’я – не все, але все без здоров’- ніщо». На прикладах математичних задач було продемонстровано, що кожна людина сама несе відповідальність за своє здоров’я.

На семінар було запрошено для проведення тренінгу «Прикладна + аксіологічна складова курсу математики» вчителя математики вищої категорії київського ліцею «Престиж», старшого наукового співробітника Інституту педагогіки Національної Академії педагогічних наук України, кандидата педагогічних наук Васильєву Дарину Володимирівну. В ході тренінгу учасники дізналися:
 про мотивацію в навчанні математики, практичну і прикладну спрямованість курсу математики і як можна її посилити
 як вчитель може використати аксіологічний потенціал шкільного курсу математики
 вчителі ознайомилися із задачами, що сприяють формуванню ціннісних орієнтацій та методикою їх розв’язання
 отримали практичні навички і рекомендації щодо створення задач певної тематики до конкретних тем шкільного курсу математики.
Учасники семінару отримали незабутні враження, велику кількість корисної інформації, отримали поштовх для подальшої творчої роботи і розвитку.

трансляції з web камер





















Обговорення назв паркам, скверам, бульварам м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

IMG-0ba30f5dd87b23fc7e5e48509670d7dc-V

Останні надходження