Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Корисна інформація

НАКАЗ ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

Июнь 26th, 2015 Розпорядження міського голови "Про початок проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади" Вывести на печать

У К Р А Ї Н А
ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА

ВІДДІЛ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ТА
ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

Н А К А З

25 червня 2015 р. № 15- к

Про початок проведення перевірки,
передбаченої Законом України
“Про очищення влади”

Згідно з п. 19, 20 частини 4 ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, відповідно до Закону України “Про очищення влади, постанови Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563 “Деякі питання реалізації Закону України “Про очищення влади” (із змінами), абзацу сьомого плану проведення перевірок відповідно до Закону України „Про очищення влади”, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 року № 1025-р та на виконання розпорядження міського голови від 25.06.2015 року №546-к “ Про початок проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”

НАКАЗУЮ:

1. Провести перевірку, передбачену Законом України „Про очищення влади” стосовно посадових осіб відділу, визначивши днем початку проведення перевірки 25 червня 2015 року.

2. Визначити головного бухгалтера Клюкіну О.В. відповідальною за проведення перевірки та ознайомленням даного наказу посадових осіб відділу.

3. Посадовим особам відділу, щодо яких здійснюється перевірка, у десятиденний строк з дня початку проведення перевірки подати власноруч написану заяву про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України „Про очищення влади”, про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо неї за формою згідно з додатком 1 або 2.

4. Головному бухгалтеру Клюкіній О.В. забезпечити в триденний термін після одержання заяви розміщення на офіційному веб-сайті Павлоградської міської ради інформації про початок проходження перевірки особою, копії її заяви та декларації (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом).

5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник відділу                                      В.Ю. Белякін




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • «Поточний ремонт дороги по вул. Івана Сірка в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-05-14-012386-a
  • Робота над актуалізацією Концепції розвитку міста триває
  • Реконструкція водогрійних котлів ТВГ-8М №1, №3 котельні 37-го кварталу по вул. Центральна,21А шляхом заміни існуючих пальникових пристроїв на енергоефективні пальникові пристрої СНТ
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Дніпровська до ліцею № 19 в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-05-14-008074-a
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Затишне місто» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • До уваги суб’єктів господарювання!
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Реабілітація дітей з інвалідністю
  • Тренінг з проєктного менеджменту
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про надання малолітній дитині статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
  • Про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право користування яким мають малолітні діти
  • Про внесення змін до рішення виконкому “Про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має неповнолітня дитина”
  • Укриттю в ліцеї №9 імені Євгенія Єніна бути!
  • Про план роботи виконкому на ІІ півріччя 2025 року