Західно-Донбаська ОДПІ Головного управлінням ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) – це модернізований електронний сервіс Державної фіскальної служби України (далі – ДФС України), вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України (http://sfs.gov.ua/).
Зазначений сервіс працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою «старого» кабінету («Електронний кабінет платника»).
Сервіс «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) складається з двох функціональних частин:
— відкритої (загальнодоступна);
— приватної (особистий кабінет).
Користуватися функціоналом відкритої частини сервісу можна без ідентифікації особи, тобто без використання електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП).
У приватній частині сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) платник податку отримує доступ до усієї інформації після ідентифікації особи, тобто застосування ЕЦП.
Через відкриту частину сервісу платник (громадянин) має змогу:
а) ознайомитися з основними новинами (нововведеннями) сервісу;
б) скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступною, а саме:
— даними про взяття на облік платників;
— даними реєстру страхувальників;
— даними реєстру платників ПДВ;
— даними реєстру платників єдиного податку;
— інформацією про реєстраторів розрахункових операцій (РРО);
— інформацією про книги обліку розрахункових операцій (КОРО);
— даними реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
в) отримати інформацію про граничні строки сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
г) роздрукувати бланки податкової звітності;
д) заповнити податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – декларація) та додатки до неї (у разі необхідності), перерахувати суми, внесені до декларації, завантажити на персональний комп’ютер та роздрукувати;
е) отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників.