Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Окт    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

“ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ відділу по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради про продаж на аукціоні об`єктів приватизації:

Июль 17th, 2015 Приватизація Вывести на печать

“ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
відділу по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради про продаж на аукціоні
об`єктів приватизації:

№ п/п Наймену вання об`єктів, площа Адреса Балансо утримувач Експлуа тація об`єктів Площа земельних ділянок, кадастрові номери Початко-ва ціна продажу,  грн.,без ПДВ Сума грошових коштів на участь в аукціоні (10% від початкової вартості), грн.,  без ПДВ
1. Будівля Будинку культури «Ровесник» з підвалом, 3690,2 кв.м. м. Павлоград, вул. Заводська, 18 Комунальна бюджетна установа “Міський культурно-дозвіль ницький центр”, код ЄДРПОУ 35020298 Частково оренду ється 0,5970 га   1212400000: 01:007:0064 1421246-00 142124-60
2. Нежитлове приміщення (№1 згідно експлікації БТІ) площею 6,4 кв.м. м. Павлоград, вул. Леніна, 70г Комунальне підприємство «Управління ринками», код ЄДРПОУ 31080877 Вільне 30395-00 3039-50

Умови продажу:
1. Права та обов`язки за діючими договорами оренди приміщень, розташованих у об”єкті під №1, переходять до покупця об`єкту.
2. Утримання об`єктів у належному санітарно-технічному стані та додержання правил пожежної безпеки згідно з чинним законодавством.
3. Розрахунок за об’єкти приватизації здійснюється грошовими коштами.
4. Узгодження в місячний термін з дня укладання договору купівлі-продажу з міським управлінням архітектури та містобудування заходів щодо благоустрою прилеглої до об’єктів території і здійснення цих заходів у строки, визначені зазначеним управлінням.
5. Питання приватизації чи оренди земельної ділянки покупець вирішує самостійно з органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому чинним законодавством України.
Грошові кошти для участі в аукціоні в розмірі 10% від початкової ціни об’єктів приватизації, покупець перераховує на р/р № 37184006000573 в ГУДКСУ у Дніпропетровській області, м.Дніпропетровськ, МФО 805012, відділу по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради, код ЄДРПОУ 23025623.
Реєстраційний внесок за подання заяви про приватизацію у розмірі 17 грн. та кошти під час розрахунку за придбаний об’єкт приватизації вносяться на р/р № 37184006000573 в ГУДКСУ у Дніпропетровській області, м.Дніпропетровськ, МФО 805012, відділу по обліку
комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради, код ЄДРПОУ 23025623.
Переможцю аукціону, який відмовився від підписання протоколу аукціону або укладення договору купівлі-продажу об’єкта, грошові кошти у розмірі 10 відсотків початкової ціни продажу об’єкта, внесені учасником для участі в аукціоні, не повертаються.
Аукціон відбудеться о 10.00 07 серпня 2015 року в офісі Приватного підприємства «Юридична компанія» за адресою: м.Павлоград, вул.Полтавська,107/25, тел. 20-06-44.
Заяви на участь в аукціоні приймає відділ по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради за адресою: м.Павлоград, вул.Леніна,95, кім.104, 103/4. Кінцевий термін прийняття заяв – 03 серпня 2015 р. до 17.00. Додаткову інформацію про продаж об’єктів можна отримати за тел.: 6-23-19, 6-16-37. Ознайомитися з об’єктами можна в робочі дні за місцем їх розташування.”

Фото Ровесник (лето)




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Гранти та бізнес-можливості
  • Порядок денний на листопад 2025р.
  • Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 9 місяців 2025 року
  • До 30 000 доларів для розвитку бізнесу
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерева
  • ДО УВАГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ТА ПРЕДСТАВНИКІВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ!
  • Про створення комісії для передачі матеріальних цінностей
  • Про призначення піклувальника
  • Про призначення опікуна
  • Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування
  • Про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має малолітня дитина
  • Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг
  • Про втрату чинності рішень виконкому від ********* р. № *** “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”, від ******** р. № ********* “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”