АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту рішення Павлоградської міської ради «Про внесення змін до рішення Павлоградської міської ради від 28.07.2009 р № 1015-51/V “Про порядок залучення коштів замовників для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Павлоград”»
Цей аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Павлоградської міської ради “Про внесення змін до рішення Павлоградської міської ради від 28.07.2009 р № 1015-51/V “Про порядок залучення коштів замовників для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Павлоград” (далі Аналіз) розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року № 1160-IV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 і визначає правові та організаційні засади реалізації даного проекту рішення, як регуляторного акту.
Сам Порядок залучення коштів замовників для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Павлоград розроблено відповідно до вимог ст.25, ч.1 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
1. Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.
Пайова участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста визначається за діючим Положенням, передбачає залучення коштів замовників відповідно до розрахунку, в якому зональний коефіцієнт повинен відповідати технічній документації з нормативної грошової оцінки земель міста Павлоград, затверджений рішенням Павлоградської міської ради від 14.02.20012 року №492-19/ VІ .
2. Визначення цілей державного регулювання.
Метою цього регуляторного акта є:
— Встановлення прозорого та чітко врегульованого порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів у розвитку інфраструктури міста Павлограда для фізичних та юридичних осіб у разі здійснення ними будівництва об’єктів містобудування на території міста;
— Забезпечення надходження коштів до міського бюджету для фінансування розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;
— створення сприятливих конкурентних умов для фізичних та юридичних осіб у сфері містобудування;
— Приведення до відповідності зонального коефіцієнту.
3. Визначення та оцінка всіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей, наведення аргументів щодо переваги обраного способу
Альтернативними способами досягнення зазначених цілей є:
— діючий порядок залучення коштів замовників для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Павлоград;
4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблем, і відповідні заходи
Вказана вище проблема має бути розв’язана шляхом прийняття Павлоградською міською радою запропонованого рішення «Про внесення змін до рішення Павлоградської міської ради від 28.07.2009 р № 1015-51/V “Про порядок залучення коштів замовників для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Павлоград”» та приведення до відповідності зонального коефіцієнту в розрахунку величини пайового внеску (участі) «Інвестора» у створенні інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.
5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта
Внесення змін в діючий регуляторний акт надає можливість врегулювати відносини між замовниками (забудовниками) та Павлоградською міською радою.
6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта
Впровадження цього регуляторного акта буде сприяти додатковим надходженням коштів до міського бюджету; стимулювати фізичних та юридичних осіб – замовників будівництва до раціонального та ефективного використання об’єктів інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста; створювати рівні, чітко визначені умови для різних категорій суб’єктів господарювання.
Впровадження вимог такого регуляторного акта державними органами не потребує додаткових витрат з бюджету.
Приведе до відповідності розрахунок величини пайового внеску (участі) «Інвестора» » у створенні інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.
7. Обґрунтування запропонованого строку дії акта
Передбачається не обмежувати строк дії запропонованого регуляторного акта.
У разі виникнення потреби, у зв’язку зі зміною чинного законодавства України та за підсумками аналізу відстеження його результативності, вноситимуться зміни до запропонованого регуляторного акта.
8. Показники результативності регуляторного акта
Пропонується використати наступні показники результативності:
1. Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта.
2. Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта.
3. Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта.
4. Кількість скарг від жителів міста на роботу суб’єктів господарювання.
5. Відсутність скарг від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань на території міста Павлоград.
6. Розмір надходжень коштів до міського бюджету, пов’язаних з дією регуляторного акта.
9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регулювання акта в разі його прийняття
Периодичні відстеження результативності даного регуляторного акту буде здійснюватися— кожні 3 роки.
ПІДГОТУВАВ:
Заступник начальника відділу
містобудування та архітектури О.В. Бондаренко
ПОГОДЖЕНО:
Першим заступником міського голови В.С. Мовчан