Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Аналіз регуляторного впливу

Май 19th, 2016 Аналіз рег. впливу Вывести на печать

Аналіз регуляторного впливу
до проекту рішення сесії Павлоградської міської ради « Про внесення змін до Порядку розміщення пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в місті Павлоград, затвердженого рішенням сесії від 19.04.2016 року № 169-7/VІІ «Про внесення змін до Порядку розміщення пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в місті Павлоград, затвердженого рішення сесії від 19.06.2013 року № 937-35/VI “Про затвердження Порядку розміщення пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в місті Павлоград”»

Цей аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Павлоградської міської ради «Про внесення змін до Порядку розміщення пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в місті Павлоград, затвердженого рішенням сесії від 19.04.2016 року № 169-7/VІІ «Про внесення змін до Порядку розміщення пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в місті Павлоград, затвердженого рішення сесії від 19.06.2013 року № 937-35/VI “Про затвердження Порядку розміщення пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в місті Павлоград”» (далі Аналіз) розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 № 1160-IV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 і визначає правові та організаційні засади реалізації даного проекту рішення, як регуляторного акту.
Сам Порядок розміщення пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в місті Павлоград розроблено відповідно до вимог п.п. 7 п.а ст.30 Закону України “Про місцеве самоврядування”, ст.10,15 Закону України “Про благоустрій населених пунктів” та п.1.11 Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 №244 “Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності”.

1. Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

На даному етапі в місті Павлоград діє Порядок розміщення пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності прийнятий рішенням сесії міської ради від 19.04.2016 року № 169-7/VІІ , відповідно до якого організовується робота дрібно — роздрібної торгівлі та сфери розваг і відпочинку в сезонний період та на святкові заходи.
Діючим Порядком передбачено пайова участь суб’єктів господарської діяльності в утриманні об’єктів благоустрою. Пайова участь обраховується за формулою:

В= П х Нго х Кз х Кф х Р\365, де:
В- розмір Пайової участі (внеску) при встановлені ТС, (грн);
П- загальна площа ТС;
Нго- базова нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки, встановлена рішенням міської ради (грн/ кв.м);
Кз- зональний коефіцієнт, що відповідає економіко-планувальній зоні розташування земельної ділянки;
Р- кількість часу на який встановлюється ТС;
Кф- коефіцієнт функціонального використання об’єкта благоустрою, визначений до даного Порядку.
Проаналізувавши існуючи рішення виконкому Павлоградської міської ради прийняті на протязі березня-квітня 2016 року, площу розміщених тимчасових споруд на території міста Павлограда та розмір пайової участі – є необхідність відкоригувати об’єм пайового внеску відповідно до функціонального використання об’єкту. Інші складові формули залишаються незмінними в зв’язку з тим, що базова нормативно-грошова оцінка та зональний коефіцієнт затвердженні рішенням Павлоградської міської ради від 14.02.20012 року №492-19/ VІ «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Павлоград», а загальна площа тимчасової пересувної споруди обумовлена розміром цієї споруди.
Порядок розміщення пересувних ТС з вищевказаними змінами:
— надасть можливість забезпечити відкритість та прозорість процедури розміщення пересувних ТС;
— сприятиме розвитку конкуренції, залучить найширше коло учасників;
— забезпечить належний санітарно — епідеміологічний стан в місті;
— сприятиме залученню додаткових коштів до благоустрою території міста;
— надасть можливості власникам пересувних ТС реалізувати свій проект щодо встановлення (розміщення) пересувних ТС, малої архітектурної форми для провадження підприємницької діяльності на території м. Павлоград.
Після проведення аналізу поданих заяв від суб’єктів господарювання на здійснення дрібно — роздрібної торгівлі та сфери розваг і відпочинку в 2015 році та березні — травні 2016 року та внесених змін до Порядку розміщення пересувних ТС міський бюджет отримає економічно — обґрунтований пайовий внесок.
2. Визначення цілей державного регулювання.
Метою цього регулювання є:
 забезпечення населення пунктами торговельного, побутового, розважального, соціально-культурного призначення наближених до споживача;
 утримання об’єктів благоустрою міста на належному рівні (своєчасне виконання робіт з реконструкції ремонту об’єктів благоустрою);
 встановлення прозорого та чітко врегульованого порядку визначення величини та сплати пайової участі (внеску) утримання об’єктів благоустрою для фізичних та юридичних осіб на території м. Павлограда;
 забезпечення збільшення надходження коштів до міського бюджету для фінансування виконання робіт з реконструкції ремонту об’єктів благоустрою;
 стимулювання розвитку підприємництва.
Для досягнення цілей необхідна реалізація таких першочергових завдань:
 вдосконалення місцевих нормативних актів з регулювання підприємницької діяльності;
 забезпечення суб’єктів господарювання інформацією, щодо прийнятого Порядку розміщення пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в місті Павлоград”.

3. Визначення та оцінка всіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей, наведення аргументів щодо переваги обраного способу
Альтернативними способами досягнення зазначених цілей є:
— діючий порядок;

— прийняття Павлоградською міською радою рішення «Про затвердження Порядку розміщення пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в місті Павлоград.
Перелічені проблеми не можуть бути вирішені за допомогою ринкових механізмів, оскільки саме органам місцевого самоврядування відповідно до ст.10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та пп. 7 п. «а»ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» надані повноваження щодо визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою. Тому вирішити їх можливо тільки шляхом прийняття зазначеного регуляторного акта.
Залишити ситуацію такою, яка вона є на сьогодні, і не приймати запропонованого регуляторного акту, не можливо, оскільки в такому випадку буде відсутній механізм залучення додаткових коштів на утримання і ремонт об’єктів міського благоустрою, при цьому їх технічний та естетичний стан буде тільки погіршуватись.
Даним рішенням сесії Павлоградської міської ради (зміни до регуляторного акту) додатково пропонується привести коефіцієнт функціонального призначення пересувної ТС до економічно обґрунтованого рівня.

4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблем, і відповідні заходи

Вказана вище проблема має бути розв’язана шляхом прийняття
Павлоградською міською радою запропонованих змін до Порядку розміщення пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в місті Павлоград.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Відповідно до статті 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рішення, прийняті органами місцевого самоврядування в межах наданих їм повноважень, є обов’язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами.
Можливість досягнення зазначених цілей обґрунтована тим, що запропоноване регулювання забезпечує прозорість дій уповноваженого
органу по нарахуванню та сплаті внеску у вигляді пайової участі власників пересувних ТС в утриманні об’єктів благоустрою на території міста Павлограда.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта

Сфера впливу регуляторного акта Вигоди Витрати
Органи місцевого самоврядування — чітка координація дій при прийнятті управлінських рішень, підвищення рівня довіри до місцевої влади, можливість впливати на благоустрій міста;
— збільшення надходжень до міського бюджету за рахунок пайової участі власників ТС та сплати внеску податків, зборів та інших обов’язкових платежів у зв’язку з розвитком підприємницької діяльності, створенням нових робочих місць та реєстрація найманих працівників;
— приведення місцевої нормативно-правової бази у відповідність до вимог чинного законодавства України Часові витрати на проведення процедури регуляторного акту

немає

немає
Суб’єкти господарювання — оформлення права на користування об’єктами благоустрою відповідно до вимог чинного законодавства України;
— встановлення рівних конкурентних можливостей для всіх суб’єктів господарювання пайова участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою
Споживачі — стимулювання розвитку підприємництва;
— можливість реалізації соціальних заходів у зв’язку з додатковими надходженнями до місцевого бюджету немає

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень акта очікується на рівні 100% за рахунок оприлюднення регуляторного акту в друкованих засобах масової інформації, шляхом розміщення в мережі Інтернет на офіційному сайті Павлоградської міської ради і виконавчого комітету,

7. Обґрунтування запропонованого строку дії акта

Передбачається не обмежувати строк дії запропонованого регуляторного акта.
У разі виникнення потреби, у зв’язку зі зміною чинного законодавства України та за підсумками аналізу відстеження його результативності, вноситимуться зміни до запропонованого регуляторного акта.

8. Показники результативності регуляторного акта

Пропонується використати наступні показники результативності:
1. Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта.
2. Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта.
3. Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта.
4. Кількість скарг від жителів міста на роботу суб’єктів господарювання.
5. Відсутність скарг від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань щодо невпорядкованості процедури розміщення та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Павлоград.
6. Розмір надходжень коштів до міського бюджету, пов’язаних з дією регуляторного акта.
9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регулювання акта в разі його прийняття
Базове відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватися до дня набрання чинності регуляторного акта, повторне через один рік, періодичні відстеження — кожні 3 роки.

ПІДГОТУВАВ:
Заступник начальника відділу
містобудування та архітектури О.В. Бондаренко

ПОГОДЖЕНО:
Заступник міського голови
з питань діяльності
виконавчих органів ради С.Г.Пацко

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Вихованці танцювально — спортивного клубу «Алегро» взяли участь в Christmas dance festival 2024
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті