АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
до проекту рішення Павлоградської міської ради „ Про затвердження Порядку розміщення стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Павлоград“
1. Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.
Необхідність оптимального врегулювання питання розміщення стаціонарних тимчасових споруд (далі — ТС) для провадження підприємницької діяльності та здійснення заходів з благоустрою міста існує протягом тривалого часу.
Рішенням Павлоградської міської ради від 13.02.2018 р. № 1060-34/VІI був прийнятий регуляторний акт „ Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Павлоград “ (далі — Порядок), яким керувалися в роботі при розміщенні ТС. Виникла необхідність викласти Порядок в новій редакції для зручності у використанні в роботі.
Зазначене рішення врегульовує правові відносини між органами місцевого самоврядування та правами підприємців для ведення господарської діяльності.
Нормативно-правова основа цього рішення ґрунтується на Законах України „ Про регулювання містобудівної діяльності “, „ Про місцеве самоврядування в Україні “ , „ Про благоустрій населених пунктів», „ Про захист прав споживачів “, „ Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення “, „ Про дорожній рух», постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 р. № 198 „ Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони “, наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.11.2011 р. № 244 „ Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності “.
2. Цілі державного регулювання.
Ціль:
— врегулювання питань розміщення стаціонарних ТС;
— розміщення стаціонарних ТС відповідно зазначеного Порядку;
— забезпечення використання території міста з безумовним дотриманням Правил благоустрою підприємцями при розміщенні стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності;
— врегулювання питання взаємовідносин суб’єкта господарювання, який має намір розмістити ТС, та власника об’єкта благоустрою щодо здійснення заходів в утриманні об’єктів благоустрою;
— розміщення стаціонарних ТС на території міста з урахуванням будівельних норм, вимог містобудівної документації та розташування інженерних мереж.
Мета:
— визначення чіткого механізму розміщення стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності;
— стимулювання надходження коштів до міського бюджету від суб’єктів підприємницької діяльності;
— стимулювання розвитку підприємництва.
3. Прийнятні альтернативні способи досягнення зазначених цілей
Альтернативними способами досягнення зазначених цілей є діючий порядок затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.11.2011 р. № 244 та прийняття Павлоградською міською радою нового рішення „ Про затвердження Порядку розміщення стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Павлоград “.
Дасть можливість врегулювати порядок реалізації права суб’єктів господарювання на розміщення стаціонарних тимчасових споруд на території м. Павлоград з метою здійснення підприємницької діяльності, не забороненої законом.
Дане альтернативне рішення збільшить надходження до міського бюджету, забезпечить неухильне виконання норм Законів України .
4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми і відповідні заходи
Порядок визначає механізм розміщення стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Павлоград.
Цей порядок регулює організаційно-правові відносини, які пов’язані з погодженням місця розміщення ТС, отриманням замовником паспорта прив’язки тимчасової споруди та благоустрою території.
5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Документ направлений на стимулювання суб’єктів господарювання до більш чіткого виконання вимог чинного законодавства та сприятиме більш швидкому досягненню цілей передбачених пунктом 2 цього Аналізу.
Можливої шкоди від наслідків дії акту не передбачається.
6. Очікувані результати прийняття акта.
У процесі практичної реалізації регуляторного акта забезпечується наступне:
Сфера впливу |
Вигоди |
Витрати |
Орган місцевого самоврядування | — збільшення надходжень до міського бюджету за рахунок пайової участі;- чітка координація дій при прийнятті рішень, підвищення рівня довіри до місцевої влади, можливість впливати на благоустрій міста. |
Часові витрати на проведення процедури регуляторного акту |
Суб’єкти підприємницької діяльності | — порядок розміщення стаціонарних тимчасовими споруд на території м. Павлоград;- стимулювання розвитку підприємництва |
Розроблення паспортів прив’язки ТС. |
Громада міста | — створення нових робочих місць;
— розширення можливостей громадян в отриманні послуг у |
7. Строк дії регуляторного акта.
Передбачається не обмежувати строк дії запропонованого регуляторного акта.
У разі виникнення потреби, у зв’язку зі зміною чинного законодавства України та за підсумками аналізу відстеження його результативності, вноситимуться зміни до запропонованого регуляторного акта.
8. Показники результативності акта.
Пропонується використати наступні показники результативності:
— кількість суб’єктів господарювання, на які буде поширюватися дія акта;
— кількість виданих паспортів прив’язки ТС.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акту.
Відстеження результативності регуляторного акта здійснюється відділом містобудування та архітектури Павлоградської міської ради:
базове – здійснюється після набрання чинності регуляторного акту, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності;
повторне – здійснюється через рік з дня набрання чинності регуляторного акту;
періодичне – здійснюється раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності.
ПІДГОТУВАВ:
Начальник відділу містобудування та архітектури –
головний архітектор міста В.В. Коценко
ПОГОДЖЕНО:
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради С.Г.Пацко