Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ «Про проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання для виконання функцій з організації та управління рухом автобусів у м. Павлограді і підготовки інформації про роботу перевізників”

Июль 30th, 2013 Аналіз рег. впливу Вывести на печать

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
до проекту регуляторного акта –проекту рішення виконкому Павлоградської міської ради
«Про проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання для виконання функцій з організації та управління рухом автобусів у м. Павлограді і підготовки інформації про роботу перевізників”

Назва регуляторного акту: «Про проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання для виконання функцій з організації та управління рухом автобусів у м. Павлограді і підготовки інформації про роботу перевізників”

Регуляторний орган: Виконавчий комітет Павлоградської міської ради.
51400, м.Павлоград, вул. Леніна,95, каб.202, 318

Розробник документа: Відділ з питань регіональної політики Павлоградської міської ради.

Відповідальна особа: Рєзніков Олександр Борисович.

Контактний телефон: 05632- 6-34-52.

Електрона адреса: transportpav@ukr/net

1.Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин, а також оцінка важливості цієї проблеми.
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про автомобільний транспорт», Постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 №1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» (із змінами та допоавненнями) та п.39 Постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» (із змінами та доповненнями) до повноважень органу місцевого самоврядування належить:
— проведення конкурсу з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування та підготовки інформації про роботу перевізників;
— забезпечення безпечного і якісного обслуговування пасажирів на регулярних міських автобусних маршрутах загального користування у м. Павлограді.
На теперішній час відсутній нормативно-правовий акт на місцевому рівні, який би визначав процедуру проведення конкурсу з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування.
Таким чином, виникає нагальна необхідність у розробленні проекту регуляторного акта — рішення виконкому Павлоградської міської ради «Про проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання для виконання функцій з організації та управління рухом автобусів на автобусних маршрутах загального користування у м. Павлограді та підготовки інформації про роботу перевізників».

2

Прийняття цього регуляторного акта передбачає затвердження умов конкурсу з визначення суб’єкта господарювання для виконання функцій з організації та управління рухом пасажирського транспорту та підготовки інформації про роботу перевізників, що забезпечить здійснення постійного контролю виконкомом Павлоградської міської ради та перевізниками-переможцями конкурсу за роботою водіїв на регулярних міських автобусних маршрутах загального користування у м. Павлограді. Затвердження даного проекту регуляторного акта, надасть можливість виконкому Павлоградської міської ради провести конкурс та визначати на конкурсних засадах суб’єкта господарювання, який здатний забезпечувати якісну підготовку інформації про роботу перевізників з використанням Системи GPS-моніторингу.

2. Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання.

Проблема не може бути вирішена за допомогою ринкових механізмів, оскільки не виконуватимуться вимоги діючого законодавства, а саме п.39 Постанови Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 року №176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» (із змінами та доповненнями) в частині залучення організатором перевезень суб’єкта господарювання для виконання функцій з організації та управління рухом пасажирського транспорту та підготовки інформації про роботу перевізників виключно на конкурсних засадах.

3. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, у тому числі здійснення розрахунку очікуваних витрат та вигод суб’єктів господарювання, територіальної громади та органів місцевого самоврядування внаслідок дії регуляторного акта.

Унаслідок прийняття регуляторного акта очікується отримання таких позитивних результатів у сфері надання послуг пасажирського транспорту:
— підвищення якості та комфортності перевезень;
— підвищення безпеки перевезень;
— забезпечення контролю організатора перевезень за роботою перевізників на регулярних міських автобусних маршрутах загального користування;
— виконання перевізниками затвердженого розкладу та інтервалу руху автобусів;
— дотримання перевізниками вимог діючого законодавства та умов перевезень.
У результаті прийняття запропонованого регуляторного акта очікуються такі витрати та вигоди для всіх учасників регуляторного процесу:

3

Сфера впливу Вигоди Витрати

Місцева влада — підвищення ефективності системи державного регулювання;
— прискорення розвитку автомобільної галузі і надання транспортних послуг;
— раціональний розподіл маршрутів між перевізниками;
— забезпечення виконання соціально – значимих перевезень;
— зростання авторитету місцевої влади;
— посилення диспетчерського контролю за дотриманням водіями схем і графіків руху та здійснення автоматичного оголошення назв зупинок громадського транспорту; об’єднання збиткових і рентабельних маршрутів забезпечить обслуговування всієї наявної мережі автобусних маршрутів.
Відсутні.
(Витрати, пов’язані із запровадженням функціонування Системи GPS-моніторинг)

Суб’єкти господарювання:
оператори GPS-систем

Перевізники Створення рівних можливостей для виконання функцій з організації та управління рухом автобусів і підготовки інформації про роботу перевізників;
— можливість участі в конкурсі та провадження діяльності у сфері надання послуг зі створення Системи GPS-моніторингу та контролю транспорту
-забезпечення постійного дистанційного контролю за роботою водіїв на лініях регулярних міських автобусних маршрутів загального користування Витрати, пов’язані із запровадженням функціонування Системи GPS-моніторинг

Витрати, пов’язані із запровадженням функціонування Системи GPS-моніторинг. Підвищення собівартості перевезень

4

Населення міста Забезпечення якісних перевезень, здійснення організатором належного контролю за виконанням водіями розкладу руху, дотриманням безпеки пасажирських перевезень, можливість вибору якісних послуг автомобільного транспорту.
Підвищення вартості за надання послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування (до 10 коп. на одного пасажира).

4. Визначення цілей державного регулювання
Основними цілями розробки проекту регуляторного акта є залучення на конкурсних засадах суб’єктів господарювання для виконання функцій з організації та управління рухом пасажирського транспорту й підготовки інформації про роботу перевізників та виконання вимог діючого законодавства щодо запровадження Системи GPS – моніторингу на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Павлограді.

5. Визначення та оцінка всіх прийнятних альтернативних способів досягнення визначених цілей, у тому числі тих, які не передбачають безпосереднього державного регулювання господарських відносин
Альтернативними способами досягнення визначених цілей є:
— відмовитися від регулювання, але це не дозволить провести конкурс з визначення суб’єкта господарювання для виконання функцій з організації та управління рухом пасажирського транспорту й підготовки інформації про роботу перевізників і, як наслідок, запровадити функціонування Системи GPS-моніторингу на регулярних міських автобусних маршрутах загального користування, що буде порушенням вимог діючого законодавства;
— запровадити даний регуляторний акт, що дасть можливість забезпечити досягнення визначених цілей при його прийнятті.

6. Аргументація щодо переваг обраного способу досягнення визначених цілей.
Запропонований спосіб вирішення зазначеної проблеми є найбільш доцільним з огляду на можливість виконання вимог діючого законодавства та процедури державної регуляторної політики, а також врахувати інтереси територіальної громади, суб’єктів господарювання та виконавчого комітету Павлоградської міської ради.

7. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначених проблем шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.
Механізм, закладений в основу проекту регуляторного акта, передбачає затвердження умов конкурсу з визначення суб’єкта господарювання для виконання функцій з організації та управління рухом автобусів і підготовки інформації про роботу перевізників.
Затвердження Порядку проведення конкурсу надасть можливість виконкому
5

Павлоградської міської ради:
— залучити суб’єктів господарювання для виконання функцій з організації та управління рухом пасажирського транспорту й підготовки інформації про роботу перевізників.
— отримувати інформацію про роботу перевізників;
— забезпечить постійний контроль за наданням якісних послуг з перевезення пасажирів;
Впровадження Системи GPS – моніторингу на міських автобусних маршрутах загального користування у місті Павлоград сприятиме підвищенню безпеки перевезення пасажирів, дотриманню водіями при роботі на лінії міських автобусних маршрутів загального користування затвердженого розкладу руху з регулярністю, режимів праці та відпочику, швидкісних режимів, передбаченими паспортом маршруту.
Суб’єкт господарювання-перевізник на договірних умовах з виконавцем, зможе отримуватиме інформацію про місцезнаходження, основні характеристики роботи власних транспортних засобів (максимальну, середню швидкість руху, дотримання схеми руху, місця зупинки, відстою та стоянки тощо), задіяних на регулярних міських автобусних маршрутах загального користування у місті Павлоград.

8. Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта.
Найбільш вагомими зовнішніми чинниками, що впливатимуть на дію регуляторного акта, будуть зміни в транспортному законодавстві України.
Вони матимуть значний вплив на результативність дії запропонованого регуляторного акта. У зв’язку з означеним, буде впроваджено постійний моніторинг їх оцінки, за результатами якого для усунення негативного впливу до запропонованого регуляторного акта будуть вноситись відповідні.

9. Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
Зовнішніми чинниками, які можуть впливати на дію регуляторного акту, можуть бути:
— зміни в чинному законодавстві у сфері пасажирських перевезень;
-зміна вимог до перевізників, які надають послуги з перевезення пасажирів;
— зміни ліцензійних умов, інших нормативно-правових актів у сфері надання послуг пасажирського транспорту;
— збільшення собівартості перевезень пасажирів обумовлене запровадженням Системи GPS-моніторинг, і як наслідок збільшення вартості проїзду. За вартістю функціонування Системи-GPS (в т.ч. встановлення, випробовування, абонплата та ін. заходи) станом на липень 2013 р., підвищення вартості проїзду на одного пасажира приблизно становитиме 8-10 коп.

10. Обґрунтування терміну дії регуляторного акта.
Термін дії запропонованого регуляторного акта — довгостроковий. У разі змін у діючому законодавстві, які можуть вплинути на дію даного регуляторного акта, або
6

за підсумками відстеження його результативності до нього в установленому порядку будуть вноситься відповідні зміни.

11. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Головними показниками результативності дії регуляторного акта є:
— запровадження Системи GPS-моніторингу на регулярних міських автобусних маршрутах загального користування;
— задоволення потреб мешканців міста в якісних та комфортних перевезення на автобусних маршрутах загального користування;
— підвищення безпеки перевезення пасажирів;
— дотримання водіями затверджених схем та розкладу руху;
— здійснення постійного он-лайн контролю за роботою пасажирського транспорту на регулярних міських автобусних маршрутах загального користування.
— зменшення скарг, збільшення пропозицій щодо поліпшення якості послуг.
— ефективність оновлення транспортних засобів.
Розмір надходжень до місцевого бюджету і державних цільових фондів не пов’язаний з дією даного регуляторного акту, так як він не регулює господарські відносини з метою досягнення прибутку від перевезень пасажирів за рахунок громадян, держави або підприємців і не може бути показником результативності регуляторного акта.

12. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності дії регуляторного акта у разі його прийняття.

Результативність цього регуляторного акта буде відстежуватись шляхом аналізу кількості:
— запроваджених GPS-систем на міських автобусних маршрутах загального користування;
— звернень громадян щодо якості надання послуг пасажирського транспорту;
— порушень водіями правил дорожнього руху та вимог безпеки перевезення пасажирів, які спричинюють дорожньо-транспортні пригоди;
— порушень водіями дотримання схеми та розкладу руху.
— порушень водіями режиму праці та відпочинку.
Базове відстеження результативності буде здійснено після набуття чинності регуляторного акта.
Повторне відстеження планується провести через рік після набуття чинності регуляторного акта. За результатами буде можливо порівняти показники базового та повторного відстежень.
Періодичне відстеження планується проводити один раз на три роки, починаючи від дня закінчення заходів щодо повторного відстеження результативності.

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання з Днем енергетика
  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті