Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

До проекту рішення Павлоградської міської ради «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за комунальне майно, яке є власністю територіальної громади м.Павлограда, та пропорцій її розподілу»

Июль 13th, 2016 Аналіз рег. впливу Вывести на печать

Даний аналіз регуляторного впливу розроблений відповідно до статей 4, 8 Закону України «Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004р. №308.

Назва регуляторного акта: рішення Павлоградської міської ради «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за комунальне майно, яке є власністю  територіальної громади м.Павлограда, та пропорцій її розподілу»

Розробник документа: відділ по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради.

  1. Визначення проблеми

Діючим рішенням Павлоградської міської ради від 29.12.2011р. №408-18/VІ ”Про затвердження Методики розрахунку та пропорції розподілу плати за оренду комунального майна, яке є власністю територіальної громади м.Павлограда” встановлено орендні ставки за використання нерухомого комунального майна, які, загалом, є вищими ніж ставки за оренду комунального майна в інших містах України, а також здебільшого вищими, ніж ставки за оренду державного майна. Високий рівень діючих ставок за оренду нерухомого комунального майна у м.Павлоград є однією з причин незатребуваності такого майна з боку потенційних орендарів – у поточному році не користуються попитом більше 10 тис. кв.м вільних площ. Основною причиною виникнення проблеми є погіршення економічної ситуації в країні, внаслідок якої значно знизилися рівень підприємницької активності та фінансова спроможність суб`єктів господарювання – потенційних орендарів, для яких діючі орендні ставки, як правило, є економічно неприйнятними в існуючих умовах. Проблема не може бути розв`язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки згідно з діючим законодавством орендні ставки за використання комунального майна визначаються не співвідношенням попиту та пропозиції, а шляхом затвердження фіксованих розмірів в залежності від цілей використання об`єктів оренди. Проблема також не може бути розв`язана й за допомогою діючих регуляторних актів у зв`язку з їх відсутністю як таких.

  1. Цілі державного регулювання

Підвищення прозорості і відкритості процедури розрахунку і порядку використання плати за оренду комунального майна, упорядкування процесу розрахунку,  пропорцій  розподілу орендної плати між   балансоутримувачами та місцевим бюджетом, підвищення ефективності використання комунального майна, поповнення міського бюджету.

  1. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

 Суб`єкти господарювання, що підпадають під дію регулювання

Показник Великі Середні Малі Мікро Разом
Кількість, одиниць 0 0 > 30 >20 >50
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків 0 0 60 40 100

 

№/№ з/п Вид оцінки впливу Вид альтернативи
За проектом регуляторного акту (альтернатива 1) Продовження дії затвердженого регуляторного акту (альтернатива 2) Відсутність регулювання (альтернатива 3)
1 На сферу інтересів територіальної громади, — Х Х Х
вигоди збільшення кількості орендарів відсутні зменшення формальних процедур
витрати тимчасове зменшення грошових надходжень незатребуваність вільних площ, витрати на їх утримання корупційні можливості
2 На сферу інтересів громадян, — Х Х Х
вигоди відсутні відсутні відсутні
витрати відсутні відсутні відсутні
3 На сферу інтересів суб`єктів господарювання, — Х Х Х
вигоди розвиток підприємництва, зменшення плати за оренду відсутні зменшення формальних процедур
витрати відсутні стагнація орендних відносин корупційні можливості

Іншими прийнятними  альтернативними  варіантами  можуть  бути   лише варіанти, що  передбачають  різний  ступінь  підвищення або зменшення орендної  ставки,  які можуть бути запропоновані у процесі одержання зауважень та пропозицій.

  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного

способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
Альтернатива 1 3 часткове досягнення цілей
Альтернатива 2 2 стагнація орендних відносин на невизначений період
Альтернатива 3 1 неможливість через законодавчі обмеження

 

Рейтинг результативності Вигоди (підсумок) Витрати (підсумок) Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
Альтернатива 1 сприяння розвитку підприємництва через збільшення кількості орендарів у зв`язку із зменшенням орендної плати тимчасове зменшення грошових надходжень від оренди за співвідношенням витрат та вигод є більш прийнятною
Альтернатива 2 відсутні стагнація орендних відносин, утримання незатребуваних вільних площ
Альтернатива 3 зменшення формальних процедур наявність корупційних можливостей є неприйнятною з юридичних підстав

 

Рейтинг Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
Альтернатива 1 Аргументи наведені у попередній таблиці Певний ризик прийняття регуляторних актів вищого рівня, які унеможливлять або обмежать дію прийнятого регуляторного акту
Альтернатива 2 Х
Альтернатива 3 Х
  1. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Вищезазначену проблему пропонується розв`язати шляхом прийняття рішення Павлоградської міської ради «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за комунальне майно, яке є власністю  територіальної громади м.Павлограда, та пропорцій її розподілу». Додаткових механізмів та заходів не планується.

  1.  Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

         Введення в дію регуляторного акту не потребує додаткових ресурсів як з боку органів міського самоврядування, так і з боку інших зацікавлених осіб.

  1. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 Строк дії регуляторного акту не обмежується.

  1. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Найменування показника Значення показника в розрахунку на 2016 рік Прогнозні значення (на 2017 рік)
Площа орендованих приміщень, тис.кв.м 10,6 15
Кількість орендарів 90 110
Надходження від оренди, тис.грн. 2055 2200
  1. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

 Базове відстеження результативності акту здійснюватиметься з 01 до 25 грудня 2016р. Повторне відстеження здійснюватиметься з 10 до 31 січня 2018 року. Вид даних – статистичні, а також дані, одержані методом аналізу документів.

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання з Днем енергетика
  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті