Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

“Про внесення змін до рішення Павлоградської міської ради від 29.12.2011р.№408-18/VІ “Про затвердження Методики розрахунку та пропорції розподілу плати за оренду комунального майна, яке є власністю територіальної громади м.Павлограда».

Ноябрь 14th, 2013 Аналіз рег. впливу Вывести на печать

Аналіз регуляторного впливу
до проекту рішення Павлоградської міської ради
“Про внесення змін до рішення Павлоградської міської ради
від 29.12.2011р.№408-18/VІ “Про затвердження Методики розрахунку та пропорції розподілу плати за оренду комунального майна, яке є власністю територіальної громади м.Павлограда».

Даний аналіз регуляторного впливу розроблений відповідно до статей 4,8 Закону України «Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004р. №308 “Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акту”.
Назва регуляторного акта: рішення Павлоградської міської ради “Про внесення змін до рішення Павлоградської міської ради від 29.12.2011р. №408-18/VІ“Про затвердження Методики розрахунку та пропорції розподілу плати за оренду комунального майна, яке є власністю територіальної громади м.Павлограда».
Розробник документа: відділ по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради.

1. Проблема, яку передбачається вирішити шляхом державного регулювання.
Рішенням Павлоградської міської ради від 29.12.2011р. №408-18/VІ ”Про затвердження Методики розрахунку та пропорції розподілу плати за оренду комунального майна, яке є власністю територіальної громади м.Павлограда” не конкретизована орендна ставка за використання нерухомого комунального майна для розміщення операторів телекомунікацій, які надають послуги з рухомого (мобільного) зв`язку. Застосування до останнього часу орендної ставки, визначеної для категорії орендарів “Інші”, є таким, що не відповідає специфічному характеру нерухомого майна, яке орендується операторами (покрівлі, поверхневі частини висотних споруд).

2. Цілі державного регулювання
Встановлення орендної ставка за використання нерухомого комунального майна для розміщення операторів телекомунікацій, які надають послуги з рухомого (мобільного) зв`язку, на економічно обгрунтованому рівні, створюватиме більш сприятливі умови для їх діяльності з надання відповідних послуг абонентам.

3. Прийнятні альтернативні способи досягнення зазначених цілей
Оскільки ст.19 Закону України “Про оренду державного та комунального майна” визначено, що ставки за оренду майна, що перебуває у комунальній власності відповідних територіальних громад, визначаються виключно органами місцевого самоврядування, альтернативних способів вирішення цих питань чинним законодавством не передбачено. Прийнятними альтернативними варіантами можуть бути лише варіанти, що передбачають різний ступінь підвищення або зменшення орендної ставки, які можуть бути запропоновані у процесі одержання зауважень та пропозицій.

4. Механізм, який пропонується для розв”язання проблеми
Вищезазначену проблему пропонується розв”язати шляхом прийняття рішення Павлоградської міської ради «Про внесення змін до рішення
Павлоградської міської ради від 29.12.2011р.№408-18/VІ ”, яким пропонується затвердити конкретний розмір орендної ставки за використання нерухомого комунального майна територіальної громади м.Павлограда для розміщення операторів телекомунікацій, які надають послуги з рухомого (мобільного) зв`язку .

5. Обгрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.
Фактором, що негативно вплине на досягнення мети, може бути лише прийняття регуляторних актів вищого рівня, які обмежать або унеможливлять дію регуляторного акту, що аналізується.

6.Очікувані результати прийняття акту
Позитивний – створення сприятливих умов для суб”єктів господарювання, що забезпечують експлуатацію телекомунікаційних мереж рухомого (мобільного) зв`язку.
Негативний — зменшення очікуваних надходжень від оренди комунального майна до міського бюджету та балансоутримувачам.

7. Строк дії регуляторного акту
Строк дії регуляторного акту не обмежується.

8. Показники результативності акту

1. Кількість суб”єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акту.
2. Стале функціонування системи рухомого (мобільного) зв`язку в м.Павлограді.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта
1. Базове відстеження результативності акту – станом на 1 число кварталу, у якому він буде прийнятий. Повторне відстеження – через 1 календарний рік після прийняття регуляторного акту.
2. Вид даних – статистичні, а також дані, одержані методом аналізу документів.
3. Для відстеження результативності залучається відділ по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради, відділ з питань надзвичайних ситуацій та та цивільного захисту населення Павлоградської міської ради.

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження