Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про затвердження тарифів на необхідний мінімальний перелік окремих видів ритуальних послуг

Октябрь 19th, 2016 Аналіз рег. впливу Вывести на печать

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

Назва регуляторного органу: Виконавчий комітет Павлоградської міської ради
Назва документа: «Про затвердження тарифів на необхідний мінімальний перелік окремих видів ритуальних послуг»
Розробник аналізу регуляторного впливу: КП «Спеціалізована Агенція Ритуал» Павлоградської міської ради та відділ з економічних питань Павлоградської міської ради
Відповідальна особа: Дубовськой А.Р., Штонда Т.А.
Контактний телефон: (056)20-08-94,(056)20-01-66

Даний аналіз містить обґрунтування необхідності державного регулювання господарських відносин у сфері регулювання тарифів на мінімальний перелік окремих видів ритуальних послуг шляхом ухвалення рішення виконавчого комітету Павлоградскої міської ради «Про затвердження тарифів на необхідний мінімальний перелік окремих видів ритуальних послуг» які виконуються КП «Спеціалізована Агенція Ритуал» Павлоградської міської ради і підприємствами всіх форм власності, у т.ч. суб’єктами підприємницької діяльності, які надають зазначені послуги за договором з підприємством, що перебуває у комунальній власності територіальної громади м.Павлоград.
Цей аналіз регуляторного впливу розроблено на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» від 11.09.03 р. №1160-ІУ і з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 р. №308.

1. Визначення проблеми, що пропонується вирішити шляхом державного регулювання господарських відносин.
Проблема, яку необхідно вирішити шляхом ухвалення даного рішення, складається в збалансуванні інтересів, прав і обов’язків, нижче вказаних груп, а саме:
 органи місцевого самоврядування в частині здійснення повноважень щодо встановлення й узгодження тарифів і здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів;
 споживачі ритуальних послуг, передбачених необхідним мінімальним переліком окремих видів ритуальних послуг в частині приведення вартості вказаних послуг до норм існуючого законодавства;
 комунальне підприємство, суб’єкти господарювання інших форм власності в частині надання послуг, які передбачені необхідним мінімальним переліком окремих видів ритуальних послуг, затвердженим наказом Держжитлокомунгоспу України від 19.11.03 №193.

2. Визначення цілей регулювання.
Проект даного регуляторного акта розроблений з метою:
– гарантування належного поховання померлих шляхом, своєчасного й у повному обсязі, надання окремих видів ритуальних послуг у відповідності до мінімального переліку ритуальних послуг, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 19.11.03 №193 за тарифами, розрахованими згідно з Єдиною методикою визначення вартості надання громадянам необхідного мінімальному переліку окремих видів ритуальних послуг і змінами до методики, затвердженими наказом Мінжитлокомунгосп від 12.05.2009 №128;
– правового регулювання правовідносин між суб’єктами, на які поширюється дія регуляторного акта шляхом формування цінової політики;
– впровадження регуляторної політики в сфері надання окремих видів ритуальних послуг відповідно до мінімальному переліку ритуальних послуг, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 19.11.03 №193;
– інформаційне забезпечення всіх груп, яких стосується ухвалення цього рішення.

3. Визначення альтернативних способів досягнення встановлення цілей з аргументацією переваг вибраного способу.
1. В якості альтернативи досягнення мети даного регуляторного акта можливо залишити усе без змін. Це призведе лише до заглиблювання існуючої проблеми і жодним шляхом не сприятиме її вирішенню. У разі здійснення виробниками/виконавцями господарчої діяльності за діючими тарифами значно збільшаться збитки підприємства і, як наслідок, погіршиться якість надання послуг споживачам.
2. Прийняття проекту регуляторного акта визначить основні організаційно-правові засади щодо удосконалення роботи комунального підприємства і захисту споживача від неякісного та несвоєчасного надання ритуальних послуг і контроль за додержанням вимог законодавства у галузі похоронної справи.
Перевагами обраного способу регулювання є встановлення економічно обґрунтованих тарифів на ритуальні послуги, а також беззбиткового функціонування виробників/виконавців ритуальних послуг.
Оскільки є можливість покращення існуючого стану, згідно з чинним законодавством, то доцільним і єдиним прийнятним на цей час шляхом є встановлення економічно обґрунтованих тарифів на ритуальні послуги.

4. Механізми й заходи впровадження регуляторного акта.
Реалізація запропонованого регулювання буде здійснюватися шляхом проведення наступних заходів:
Економіко-фінансових, які укладаються в наданні якісних і своєчасних ритуальних послуг по тарифам, розрахованим відповідно до єдиної методики визначення вартості надання громадянам, необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг. У вартість ритуальних послуг включається чистий плановий прибуток, що передбачається на реалізацію програм капітальних інвестицій тощо.
Адміністративно-правових, установлення контролю за виконанням установлених цін.
Організаційних, сприяння виконанню заходів цього регулювання, здійснення моніторингу й контролю, зазначеного в проекті мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг.
Інформаційних, які складаються в поінформованості населення щодо основних положень акта.

5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у випадку прийняття запропонованого регуляторного акта.
У разі прийняття регуляторного акта органом місцевого самоврядування будуть реалізовані повноваження, надані Законом України «Про поховання» щодо встановелення тарифів на житлово-комунальні послуги в похоронній сфері в розмірі економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво та пред’явлення послуг.
Досягнення цілей, поставлених перед регулюючим впливом запропонованого проекту рішення, дозволить гарантувати достойне ставлення до тіла померлого, запобігати випадкам не поховання знайдених невпізнаних трупів та інших категорій померлих.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта.
Очікувані результати прийняття регуляторного акта визначено із застосуванням методу аналізу вигод і витрат.

Сфера інтересів Вигоди Витрати
Населення 1.Захист споживача від неякісного та
несвоєчасного надання ритуальних послуг.2. Запобігання випадкам не поховання померлих.3. Гідне ставлення до тіла померлого.
Витрати на ритуальні послуги, згідно з затвердженим мінімальним переліком окремих видів ритуальних послуг.
Комунальне підприємство 1. Покращення фінансово-господарського стану підприємства.

2. Забезпечення належних умов для
здійснення похоронно-ритуального
обслуговування.

Укладення договорів з суб’єктами господарювання про взаємовідносини та співробітництво, де передбачаються витрати щодо благоустрою кладовищ.
Органи

місцевого

самоврядування

1. Вдосконалення правових засад
здійснення діяльності щодо поховання
померлих.2. Приведення у відповідність до вимог чинного законодавства тарифів на ритуальні послуги, які включені до необхідного мінімального переліку.
Впровадження проекту рішення не потребує капіталовкладень і виділення коштів з міського бюджету.

 

Основною метою прийняття регуляторного акта є встановлення економічно обґрунтованих тарифів на мінімальний перелік окремих видів ритуальних послуг для комунального підприємства й узгодження тарифів на ці послуги, які надаються суб’єктами господарювання інших форм власності за договором
Установлення тарифів на ритуальні послуги вплине на кінцевий результат по забезпеченню своєчасного, якісному та у повному обсязі наданні послуг, які передбачені необхідним мінімальним переліком окремих видів ритуальних послуг, затверджених наказом Держжитлокомунгоспу України від 19.11.03 №193, та покращить фінансово-господарський стан підприємства, що в свою чергу забезпечить збільшення надходжень у бюджети усіх рівнів.

7. Обґрунтування терміну дії регуляторного акта.
Термін дії запропонованого регуляторного акта необмежений, але у разі зміни ставок податків і зборів (обов’язкових платежів), рівня мінімальної заробітної плати відповідно до актів чинного законодавства, Генеральної, галузевої угод, ставок орендної плати, інших обов’язкових платежів і зборів, цін і тарифів на паливо-енергетичні та матеріальні ресурси, протягом установленого строку дії тарифів, запроваджується механізм коригування тарифів.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта:
1) Кількість наданих послуг
2) Розмір (податок на прибуток, податок з доходів найманих працівників) доходів підприємства.
3) Наявність прибутку.
4) Динаміка надходжень:
— до державного бюджету податку;
— до міського бюджету.
Впровадження й реалізація проекту не вимагає капіталовкладень, матеріальних та інших витрат.

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта у випадку його прийняття.
Відстеження результативності регуляторного акта буде проводитися шляхом:
– проведення базового дослідження його ефективності (після набрання чинності регуляторного акта, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта);
– проведення повторного дослідження (через 1 рік після прийняття регуляторного акта);
– періодичні дослідження (кожні 3 роки після прийняття регуляторного акта).
Відстеження ефективності реалізації регуляторного акта планується здійснювати за допомогою аналізу показників фінансово-господарської діяльності комунального підприємства й суб’єктів господарювання інших форм власності, які працюють по договорах і аналізу офіційних статистичних даних.

Директор КП «Спеціалізована Агенція «Ритуал»                       А.Р. Дубовськой

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання з Днем енергетика
  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті