УКРАЇНА
ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(6 сесія VІ скликання)
РІШЕННЯ
від 29.03.2011 р. №143-6/УІ
Про затвердження Положення про конкурсний
відбір виконавця проведення земельних аукціонів
з продажу земельних ділянок (або прав на них)
несільськогосподарського призначення
в м.Павлоград
Керуючись пп.34 ч.1 ст.26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, ст.12, 127, 128, 134, 135, 136 Земельного кодексу України, з метою проведення продажу (або прав на них) земельних ділянок державної та комунальної власності на аукціонах на території міста Павлоград та запровадження відкритих методів регулювання земельних відносин, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про конкурсний відбір виконавця проведення земельних аукціонів з продажу земельних ділянок (або прав на них) несільськогосподарського призначення в м.Павлоград Дніпропетровської області (додається).
2.Затвердити склад комісії для визначення виконавця проведення земельних аукціонів з продажу земельних ділянок (або прав на них) несільськогосподарського призначення в м.Павлоград(додається).
3. Відділу з регіональної політики (Резніков О.Б.) опублікувати дане рішення на офіційному сайті Павлоградської міської ради та в засобах масової інформації..
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань житлово-комунального господарства, будівництва, архітектури та екології (голова – Кузьміна О.В.).
Міський голова І.С.Метелиця
Додаток 1 до рішення Павлоградської міської ради
№ від
ПОЛОЖЕННЯ
про конкурсний відбір виконавця проведення земельних аукціонів
з продажу земельних ділянок (або прав на них) несільськогосподарського
призначення в м.Павлоград
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає процедуру конкурсного відбору виконавця проведення земельних аукціонів з продажу земельних ділянок (або прав на них) несільськогосподарського призначення в м.Павлоград.
1.2. У цьому Положенні терміни вживаються у такому значенні:
— виконавець – юридична особа, яка у своєму складі має спеціалістів (ліцитаторів), що мають досвід організації та проведення аукціонів, між якою та Павлоградською міською радою укладено відповідний договір;
— претендент – юридична особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі та подала до Конкурсної комісії необхідні документи, передбачені умовами Конкурсу;
— учасник Конкурсу – юридична особа, подані документи якої допущено до участі у Конкурсі та зареєстрована учасником Конкурсу;
— конкурсна документація – документи юридичної особи, які визначають юридичний статус претендента та містять інформацію про склад ліцитаторів, які безпосередньо будуть надавати послуги, їх практичний досвід, а також відповідні документи, що підтверджують право на проведення таких робіт; конкурсна пропозиція та підтвердні документи;
— конкурсна пропозиція – пропозиція учасників Конкурсу щодо вартості робіт з проведення земельних торгів з продажу права оренди земельних ділянок державної та комунальної власності на аукціонах міста Павлоград Дніпропетровської області.
1.3. Конкурсний відбір виконавця для продажу проведення земельних аукціонів (або прав на них) несільськогосподарського призначення в м.Павлоград здійснюється Конкурсною Комісією (надалі – Комісія), склад якої затверджується Павлоградською міською радою
1.4. Комісія має у своєму складі:
— Голову Комісії, який очолює Комісію. Голова скликає засідання Комісії, головує на засіданнях, дає доручення, обов’язкові для виконання членами Комісії, представляє Комісію у відносинах з іншими установами та організаціями усіх форм власності, тощо;
— Секретаря Комісії, який веде та оформляє протоколи засідань Комісії, проводить підготовчу роботу до конкурсу (зокрема, дає оголошення), проводить реєстрацію учасників конкурсу, готує матеріали для розгляду на засіданні Комісії, проводить інформаційне оголошення про учасників Конкурсу на засіданнях Комісії, забезпечує виконання доручень Голови Комісії, тощо;
— членів Комісії, кількість яких має складати не менше 2 осіб.
На період відсутності (через хворобу, відпустку, відрядження тощо) Голови або Секретаря, їх повноваження можуть виконуватися будь-яким членом Комісії.
1.5. Повноваження Комісії:
— підготовка інформаційного повідомлення про оголошення Конкурсу;
— підготовчі дії до засідання Комісії;
— розгляд поданих документів для участі у Конкурсі;
— повідомлення про недопущення до участі у Конкурсі з підстав, визначених цим
Положенням;
— визначення переможця Конкурсу та надання рекомендації Павлоградській міській раді щодо укладення договору на проведення аукціону з переможцем Конкурсу.
1.6. До участі у Конкурсі можуть бути допущені: юридична особа, яка подала у визначений інформаційним оголошенням строк повний пакет документів:
— заява про участь у конкурсі;
— завірені нотаріально копії правовстановчих документів юридичної особи;
— перелік ліцитаторів;
— інформацію (у будь-якій формі) про досвід проведення аукціонів;
— кошторис суми винагороди за проведення аукціону із зазначенням вартості послуг за організацію та проведення аукціону та прибутку виконавця.
2. Підготовка до проведення Конкурсу.
2.1. Інформація про проведення Конкурсу розміщується в міських комунальних засобах масової інформації (газеті «Західний Донбас», КП «Павлоградська телерадіокомпанія») та на web-сторінці Павлоградської міської ради за 14 днів до оголошенної дати проведення Конкурсу.
2.2. Відповідальність за розміщення інформації покладається на Секретаря конкурсної Комісії.
2.3. Інформація про проведення Конкурсу має містити:
— вимоги до учасників Конкурсу (зокрема, щодо практичного досвіду проведення аукціонів);
— перелік документів, що подаються на розгляд Комісїі;
— місцезнаходження Комісїі, контактні телефони;
— дату проведення Конкурсу та кінцевий термін подачі документів.
2.4. Конкурсна пропозиція подається у запечатаному конверті і повинна містити пропозицію щодо вартості виконання робіт.
2.5. Конкурсна документація подається до Комісії за 5 днів до проведення Конкурсу. Претендент може бути недопущений до участі у Конкурсі у разі невідповідності, неповноти або несвоєчасного подання конкурсної документації. Про недопущення до участі претендент письмово повідомляється Секретарем Комісїі.
2.6. Претендент має право відкликати подання конкурсної документації, письмово повідомивши про це Комісію за три дні до дати проведення Конкурсу.
3. Порядок проведення Конкурсу.
3. Засідання Комісії проводиться у разі присутності не менше двох третин її кількісного складу. Проведення Конкурсу може відбуватися і у разі, коли про участь було заявлено тільки одним претендентом. Укладення з ним договору має відбуватися на підставі протоколу засідання Комісії щодо відповідності критеріям Конкурсу.
3.2. Засідання починається з оголошення Секретарем поданих документів та передачі їх на розгляд членам Комісії. У разі необхідності отримання додаткової інформації, засідання може бути відкладено або на засідання Комісіїї може бути запрошений учасник (його представник). На засіданні Комісія аналізує подані документи претендентів, розпечатується конверт з поданою конкурсною пропозицією.
3.3. Під час обирання переможця Конкурсу враховується:
— наявність ліцензії на проведення земельних аукціонів;
— досвід у проведенні аналогічних аукціонів;
— сума винагороди (вартість послуг за організацію та проведення аукціону та прибуток виконавця);
3.4. Рішення Комісії приймаєтсья шляхом голосування кожним із членів Комісії «За» чи «Проти».Учасник Конкурсу, пропозиції якого найбільш повною мірою відповідають умовам Конкурсу, та який отримав найбільшу кількість голосів членів Комісії, визнається Переможцем Конкурсу.
3.5. Результати Конкурсу оформляються протоколом, який веде Секретар Комісїі. Протокол Конкурсу є підставою для укладення договору між Переможцем Конкурсу та Павлоградською міською радою на проведення аукціону з продажу земельних ділянок (або прав на них) несільськогосподарського призначення в м.Павлоград.
4. Інші положення, пов´язані з проведенням Конкурсу та його результатами
4.1. У разі, якщо не було отримано жодних документів для участі у Конкурсі, Конкурс вважається таким, що не відбувся. Головою Комісії має бути прийнято рішення про повторне проведеня конкурсу.
4.2. У триденний строк після проведення Конкурсу, Секретарем Комісії повинно бути здійснено письмове інформування Переможця Конкурсу, у якому повинно бути зазначено порядок укладення договору на проведення аукціонів.
4.3. Інформація про проведення Конкурсу та його переможця публікується на web-строрінці Павлоградської міської ради.
Секретар міської ради Є.В.Аматов
Додаток 2 до рішення Павлоградської міської ради
№ від
СКЛАД КОМІСІЇ
для визначення виконавця проведення земельних аукціонів
з продажу земельних ділянок (або прав на них) несільськогосподарського
призначення в м.Павлоград
Перший заступник міського голови, голова комісія
Представник відділу земельно-ринкових відносин, секретар комісії
Представник відділу Держкомзему в м.Павлоград (за згодою)
Представник відділу містобудування та архітектури
Представник постійної комісії з питань житлово-комунального господарства,
будівництва, архітектури та екології
Представник постійної комісії з питань планування бюджету, фінансів та
економічних реформ
Секретар міської ради Є.В.Аматов