Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

ЗВІТ ПРО ПЕРІОДИЧНЕ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА.

Февраль 9th, 2018 Відстеження РА Вывести на печать

ЗВІТ
ПРО ПЕРІОДИЧНЕ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ
РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА

На виконання ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» і згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 року №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», здійснено повторне відстеження результативності регуляторного акта з метою оцінки стану суспільних відносин.

1. Вид та назва регуляторного акта:
Рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 08.01.2014р №22 «Про затвердження Порядку здійснення перерахунків розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі».

2. Назва виконавців заходів з відстеження: КП «Павлограджитлосервіс» спільно з відділом з економічних питань Павлоградської міської ради.

3. Цілі прийняття акта
 Визначення механізму впорядкування перерахунку за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі, зниження їх якості.
 Інформаційне забезпечення щодо утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також сплати за спожиті комунальні послуги.
 Забезпечення виконання зобов’язань відповідно до чинного законодавства.

4. Строк виконання заходів з відстеження: 08.01.2018-15.01.2018

5. Тип відстеження: періодичне.

6. Методи одержання результатів відстеження
 Аналіз доцільності введення механізму впорядкування перерахунку за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі, зниження їх якості.
 Проаналізувати кількість здійснених перерахунків за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі , зниження їх якості.
 Кількість складених скарг від споживача житлово-комунальних послуг про ненадання чи ненадання не в повному обсязі та низької якості до комунальних підприємств, відповідність їх чинному законодавству.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність акта, а також засоби одержання даних
Періодичне відстеження здійснювалось статистичним методом, шляхом проведення аналізу фінансово-економічної діяльності підприємства та здійснення контролю за своєчасним і повним надходженням коштів від споживачів, яким надаються послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Порівняльний аналіз кількісних показників:

2015 рік

2016 рік

2017 рік

Відхилення (2016-2017рр.), %

Кількість будинків, шт.

326

168

145

86

Загальна площа, тис. м2

892,1

354,0

300,9

85

Середній плановий тариф, грн./м.кв.

1,68

2,70

3,35

124

Нараховано квартплати, тис.грн.

17977,6

11797,6

11865,6

101

% оплати населенням

92,8

95,6

95,4

100

Недоотримано коштів по квартплаті з населення, тис.грн.

1290,2

514,8

543,7

106

Здійснено перерахунків , тис.грн.

102,4

40,8

260,1

638

Кількість скарг стосовно неналежного обслуговування
споживачів, шт.

35

29

29

100

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Враховуючи вище викладене, можна зробити висновок, що рішення Павлоградської міської ради «Про затвердження Порядку здійснення перерахунків розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі» дозволило:
 КП «Павлограджитлосервіс» проводити перерахунки (зменшення) розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості відповідно до вимог чинного законодавства;
 у разі ненадання чи ненадання не в повному обсязі житлово-комунальних послуг, споживач має право в присутності виконавця послуг оформити акт-претензію для відшкодування завданих збитків.
З огляду на показники результативності періодичне відстеження здійснювалося шляхом проведення аналізу фінансово-економічної діяльності підприємства та здійснення контролю за своєчасним і повним надходженням коштів від споживачів, яким надаються послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також зменшення надходження скарг до підприємства щодо якості наданих послуг.

 

Міський голова____________________А. О. Вершина

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У Павлограді відзначили учасників та переможців міського фестивалю студентської творчості «Незламна весна»
  • Про скасування дозволу розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Добродькіній Г.В.
  • Дотритмання простих правил рятують життя!
  • Управління соціального захисту населення інформує
  • Відбулося засідання виконкому
  • Закінчився ІІІ етап змагань «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги»
  • Капітальний ремонт трубопроводу водопостачання по просп. Шахтобудівників в м. Павлоград» Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011704-a
  • Реконструкція трубопроводу водопостачання вул. Озерна в м. Павлоград». Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011724-a
  • У бою за Україну загинув наш земляк Духовенко Микола
  • Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області на захисті тих, хто працює
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Оголошення про вакантну посаду
  • Житлово-комунальні послуги: право користуватися пільгами для ветеранів війни
  • Протокол № 2 засідання Ради з питань ВПО
  • Вітаємо нашого земляка з перемогою