ЗВІТ
ПРО ПОВТОРНЕ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ
РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА
На виконання ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» і згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 року №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», здійснено повторне відстеження результативності регуляторного акта з метою оцінки стану суспільних відносин.
1. Вид та назва регуляторного акта:
Рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 08.01.2014р №22 «Про затвердження Порядку здійснення перерахунків розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі».
2. Назва виконавців заходів з відстеження: КП «Павлограджитлосервіс» спільно з відділом з економічних питань Павлоградської міської ради.
3. Цілі прийняття акта
Визначення механізму впорядкування перерахунку за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі, зниження їх якості;
Інформаційне забезпечення щодо утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також сплати за спожиті комунальні послуги.
Забезпечення виконання зобов’язань відповідно до чинного законодавства.
4. Строк виконання заходів з відстеження: 10.01.2015-20.01.2015
5. Тип відстеження: повторне.
6. Методи одержання результатів відстеження
Аналіз доцільності введення механізму впорядкування перерахунку за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі, зниження їх якості.
Проаналізувати кількість здійснених перерахунків за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі, зниження їх якості.
Кількість складених скарг від споживачів житлово-комунальних послуг про ненадання чи ненадання не в повному обсязі та низької якості до комунальних підприємств, відповідність їх чинному законодавству.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність акта, а також засоби одержання даних
Повторне відстеження здійснювалось статистичним методом, шляхом проведення аналізу фінансово-економічної діяльності підприємства та здійснення контролю за своєчасним і повним надходженням коштів від споживачів, яким надаються послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Порівняльний аналіз кількісних показників:
2013 рік |
2014 рік |
відхилення, % |
|
Кількість будинків, шт. |
369 |
363 |
98,4 |
Загальна площа, тис. м2 |
1040,5 |
1037,8 |
99,7 |
Середній плановий тариф, грн./м.кв. |
1,47 |
1,47 |
100 |
Нараховано квартплати, тис.грн. |
14701,9 |
17292,2 |
118 |
% оплати населенням |
93,8 |
94,2 |
100 |
Недоотримано коштів по квартплаті з населення, тис.грн. |
1093,6 |
994,4 |
91 |
Здійснено перерахунків за , тис.грн. |
596,0 |
1069,2 |
179,4 |
Кількість скарг стосовно неналежного обслуговування споживачів, шт. |
52 |
38 |
73 |
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Враховуючи вище викладене можна зробити висновок, що рішення Павлоградської міської ради «Про затвердження Порядку здійснення перерахунків розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі» дозволило:
КП «Павлограджитлосервіс» проводити перерахунки (зменшення) розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості відповідно до вимог чинного законодавства;
у разі ненадання чи ненадання не в повному обсязі житлово-комунальних послуг, споживач має право в присутності виконавця послуг, оформити акт-претензію, для відшкодування завданих збитків.
Міський голова І.С. Метелиця