Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Сентябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Авг    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

ЗВІТ ПРО ПОВТОРНЕ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА

Январь 23rd, 2015 Відстеження РА Вывести на печать

ЗВІТ
ПРО ПОВТОРНЕ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ
РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА

На виконання ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» і згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 року №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», здійснено повторне відстеження результативності регуляторного акта з метою оцінки стану суспільних відносин.

1. Вид та назва регуляторного акта:
Рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 08.01.2014р №22 «Про затвердження Порядку здійснення перерахунків розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі».
2. Назва виконавців заходів з відстеження: КП «Павлограджитлосервіс» спільно з відділом з економічних питань Павлоградської міської ради.
3. Цілі прийняття акта
 Визначення механізму впорядкування перерахунку за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі, зниження їх якості;
 Інформаційне забезпечення щодо утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також сплати за спожиті комунальні послуги.
 Забезпечення виконання зобов’язань відповідно до чинного законодавства.
4. Строк виконання заходів з відстеження: 10.01.2015-20.01.2015
5. Тип відстеження: повторне.
6. Методи одержання результатів відстеження
 Аналіз доцільності введення механізму впорядкування перерахунку за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі, зниження їх якості.
 Проаналізувати кількість здійснених перерахунків за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі, зниження їх якості.
 Кількість складених скарг від споживачів житлово-комунальних послуг про ненадання чи ненадання не в повному обсязі та низької якості до комунальних підприємств, відповідність їх чинному законодавству.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність акта, а також засоби одержання даних
Повторне відстеження здійснювалось статистичним методом, шляхом проведення аналізу фінансово-економічної діяльності підприємства та здійснення контролю за своєчасним і повним надходженням коштів від споживачів, яким надаються послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Порівняльний аналіз кількісних показників:

2013 рік

2014 рік

відхилення, %

Кількість будинків, шт.

369

363

98,4

Загальна площа, тис. м2

1040,5

1037,8

99,7

Середній плановий тариф, грн./м.кв.

1,47

1,47

100

Нараховано квартплати, тис.грн.

14701,9

17292,2

118

% оплати населенням

93,8

94,2

100

Недоотримано коштів по квартплаті з населення, тис.грн.

1093,6

994,4

91

Здійснено перерахунків за , тис.грн.

596,0

1069,2

179,4

Кількість скарг стосовно неналежного обслуговування споживачів, шт.

52

38

73

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Враховуючи вище викладене можна зробити висновок, що рішення Павлоградської міської ради «Про затвердження Порядку здійснення перерахунків розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі» дозволило:
 КП «Павлограджитлосервіс» проводити перерахунки (зменшення) розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості відповідно до вимог чинного законодавства;
 у разі ненадання чи ненадання не в повному обсязі житлово-комунальних послуг, споживач має право в присутності виконавця послуг, оформити акт-претензію, для відшкодування завданих збитків.

Міський голова І.С. Метелиця




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 08.01.2025 року № 33/0/3-25 “Про стан військового обліку військовозобов’язаних і призовників на підприємствах, установах та організаціях Павлоградської територіальної громади у 2024 році та завдання щодо його поліпшення у 2025 році”
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті ТОВ «УСПІХ»
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Шмідт С.А.
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Євген ЯРОШЕНКО
  • Рішення 65 сесії
  • Про надання ТОВ «Хауслюкссервіс» дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Про погодження на видалення та пересаджування дерев та кущів
  • 2025
  • 2024
  • 2023
  • Повідомлення про оприлюднення регуляторного акту
  • Аналіз регуляторного впливу до проєкту рішення виконкому «Про проведення конкурсу з перевезення пасажирівна міських автобусних маршрутах загального користування у м. Павлоград»