Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Корисна інформація

ЗВІТ ПРО ПОВТОРНЕ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА

Январь 23rd, 2015 Відстеження РА Вывести на печать

ЗВІТ
ПРО ПОВТОРНЕ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ
РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА

На виконання ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» і згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 року №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», здійснено повторне відстеження результативності регуляторного акта з метою оцінки стану суспільних відносин.

1. Вид та назва регуляторного акта:
Рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 08.01.2014р №22 «Про затвердження Порядку здійснення перерахунків розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі».
2. Назва виконавців заходів з відстеження: КП «Павлограджитлосервіс» спільно з відділом з економічних питань Павлоградської міської ради.
3. Цілі прийняття акта
 Визначення механізму впорядкування перерахунку за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі, зниження їх якості;
 Інформаційне забезпечення щодо утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також сплати за спожиті комунальні послуги.
 Забезпечення виконання зобов’язань відповідно до чинного законодавства.
4. Строк виконання заходів з відстеження: 10.01.2015-20.01.2015
5. Тип відстеження: повторне.
6. Методи одержання результатів відстеження
 Аналіз доцільності введення механізму впорядкування перерахунку за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі, зниження їх якості.
 Проаналізувати кількість здійснених перерахунків за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання та надання не в повному їх обсязі, зниження їх якості.
 Кількість складених скарг від споживачів житлово-комунальних послуг про ненадання чи ненадання не в повному обсязі та низької якості до комунальних підприємств, відповідність їх чинному законодавству.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність акта, а також засоби одержання даних
Повторне відстеження здійснювалось статистичним методом, шляхом проведення аналізу фінансово-економічної діяльності підприємства та здійснення контролю за своєчасним і повним надходженням коштів від споживачів, яким надаються послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Порівняльний аналіз кількісних показників:

2013 рік

2014 рік

відхилення, %

Кількість будинків, шт.

369

363

98,4

Загальна площа, тис. м2

1040,5

1037,8

99,7

Середній плановий тариф, грн./м.кв.

1,47

1,47

100

Нараховано квартплати, тис.грн.

14701,9

17292,2

118

% оплати населенням

93,8

94,2

100

Недоотримано коштів по квартплаті з населення, тис.грн.

1093,6

994,4

91

Здійснено перерахунків за , тис.грн.

596,0

1069,2

179,4

Кількість скарг стосовно неналежного обслуговування споживачів, шт.

52

38

73

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Враховуючи вище викладене можна зробити висновок, що рішення Павлоградської міської ради «Про затвердження Порядку здійснення перерахунків розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі» дозволило:
 КП «Павлограджитлосервіс» проводити перерахунки (зменшення) розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості відповідно до вимог чинного законодавства;
 у разі ненадання чи ненадання не в повному обсязі житлово-комунальних послуг, споживач має право в присутності виконавця послуг, оформити акт-претензію, для відшкодування завданих збитків.

Міський голова І.С. Метелиця




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Програма підтримки економічної стійкості України
  • Стартує Національна премія Ukraine Enterprise Promotion (UEPA) за внесок у розвиток підприємництва
  • Про затвердження Плану заходів щодо складання прогнозу бюджету Павлоградської міської територіальної громади на 2026-2028 роки
  • Грантові можливості!
  • Про створення постійно діючої комісії із встановлення факту отруєння бджіл засобами захисту рослин на території м.Павлоград
  • Оголошення про вакантну посаду
  • Конкурс бізнес-проєктів
  • ПОРЯДОК ДЕННИЙ засідання виконавчого комітету Павлоградської міської ради 28 травня 2025 року
  • Вітання міського голови з Міжнародним днем праці
  • Про затвердження положення про тимчасову дошку Пам’яті Героїв у Павлоградській міській територіальній громаді
  • «Поточний ремонт дороги по пров. Бірюзовий (від вул. Олександра Довженка до пров. Троїцький) в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-30-003501-a
  • Збережи довкілля — не пали суху траву
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Дмитра Яворницького (від вул. Дніпровська до будинку №319) в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID:UA-2025-04-30-005839-a.
  • Про надання ФОП Прісюк І.В. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Про надання ФОП Дмитровій Я.Ю. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті