Звіт
про відстеження результативності
регуляторного акту
1. Вид та назва регуляторного акта:
Рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 28.05.2008р.
№ 670 «Про затвердження Порядку видачі та призупинення дії реєстраційної картки об”єкта торгівлі, ресторанного господарства, сфери побутових послуг в м. Павлограді».
2. Назва виконавця заходів з відстеження: відділ регуляторної політики, розвитку споживчого ринку та підприємництва Павлоградської міської ради.
3. Мета прийняття акта:створення сприятливих умов для розвитку конкурентного середовища, забезпечення захисту прав споживачів, формування єдиного по місту реєстру об”єктів торгівлі, належного благоустрою міста.
4. Строк виконання заходів з відстеження: з 01.05.2010р. по 01.11.2010р.
5. Тип відстеження: повторне.
6. Метод одержання результатів відстеження: ведення обліку видачі картки реєстрації об”єкта торгівлі, ресторанного господарства, сфери побутових послуг в м. Павлограді.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних.
Основою для відстеження результативності регуляторного акта є аналіз даних відділу регуляторної політики, розвитку споживчого ринку та підприємництва Павлоградської міської ради щодо переліку об”єктів торгівлі та сфери побутових послуг, яким необхідно отримати картку для провадження діяльності суб”єкта господарювання за призначенням в м. Павлограді, а також статистична звітність, аналіз звернень громадян.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта.
№ | Найменування показників | 2007 рік | 2009 рік | 2010 рік |
1. | Кількість функціонування об”єктів торгівлі | 342 | 319 | 383 |
2. | Кількість функціонування об”єктів ресторанного господарства | 98 | 98 | 94 |
3. | Кількість функціонування об”єктів сфери побуту | 285 | 285 | 285 |
4. | Взято на облік стаціонарних об”єктів | 98 | 102 | 89 |
5. | Створено нових робочих місць | 89 | 48 | 145 |
6. | Кількість звернень і скарг громадян | 57 | 50 | 46 |
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
Аналіз показників результативності даного регуляторного акту показав, що сфера торгівлі зазнала суттєвих змін, кількість об”єктів торгівлі збільшилася на 41 об”єкт або на 10,7% і продовжує відігравати значну роль у задоволені потреб громадян міста, впливаючи на стабілізацію споживчого ринку, нормалізацію грошового обігу та зайнятості населення яке також збільшилось в порівнянні з періодом базового відстеження на 38,6% або на 56 робочих місць.
Кількість звернень і скарг громадян за період повторного відстеження результативності дії регуляторного акта у порівнянні з періодом базового відстеження зменшилася на 11 од. або 23%, що свідчить про його позитивний вплив на підвищення відповідальності суб”єктів господарювання зазначених сфер діяльності по виконанню ними вимог законодавства про захист прав споживачів, порядку здійснення підприємницької діяльності, організації упорядкування об”єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання.
За період відстеження результативності регуляторного акта впорядковано процедуру обліку об”єктів сфери торгівлі та послуг, зменшено витрати часу на оформлення карток обліку завдяки організації роботи відділу регуляторної політики, розвитку споживчого ринку та підприємництва виконкому Павлоградської міської ради.
Висновок: дія регуляторного акту позитивно впливає на підвищення рівня відповідальності суб”єктів господарювання за виконання вимог діючого законодавства в сфері торгівлі та побутових послуг, захисту прав споживачів, а також сприяє запобіганню умов, що призводять до тінізації бізнесу, вдосконалення механізму обліку і координації роботи об”єктів малого та середнього бізнесу у місті та надходження у повному обсязі податків від господарської діяльності суб”єктів господарювання сфери торгівлі і платних послуг.
Аналіз повторного відстеження результативності прийнятого регуляторного акта свідчить, що даний нормативно-правовий акт буде актуальним для подальшого розвитку інфраструктури об”єктів малого бізнесу міста підвищення рівня обслуговування мешканців захисту їх прав і інтересів. Дія зазначеного рішення Павлоградської міської ради сприяє більш повному задоволенню споживачів якісними товарами та послугами, зменшенню кількості скарг громадян.
Міський голова І.С.Метелиця