Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Февраль 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Янв    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Корисна інформація

ЗВІТ ПРО БАЗОВЕ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА

Январь 13th, 2014 Звіти про рег. діяльність Вывести на печать

ЗВІТ
ПРО БАЗОВЕ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА

На виконання ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» і згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», здійснено базове відстеження результативності регуляторного акта з метою оцінки стану суспільних відносин.
1. Вид та назва регуляторного акта:
Рішення виконкому «Про затвердження Порядку здійснення перерахунків розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі»
2. Виконавець заходів з відстеження:
Відділ з економічних питань Павлоградської міської ради спільно з комунальним підприємством «Павлограджитлосервіс».
3. Цілі прийняття акта:
Впорядкування проведення перерахунків за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості
4. Строк виконання заходів з відстеження:
Січень 2014 року.
5. Тип відстеження: базове.
6. Методи одержання результатів відстеження:
Використання даних діяльності КП «Павлограджитлосервіс» – виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних:
У результаті впровадження регуляторного акта будуть досліджуватись і вивчатись такі показники:
1) Рівень проплати населенням за надані послуги.
2) Показники якості надання послуг:
 кількість скарг стосовно неналежного обслуговування споживачів;
 тривалий термін розгляду заяв, запитів, скарг, звернень за телефоном тощо;
 термін усунення недоліків за скаргами;
 проведення перерахунків за ненадані або надані не в повн6ому обсязі послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (тис.грн.).

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
Базове відстеження здійснювалось статистичним методом, шляхом проведення аналізу фінансово-економічної діяльності підприємства та здійснення контролю за своєчасним і повним надходженням коштів від споживачів, яким надаються послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Порівняльний аналіз кількісних показників:

2012 р.

2013 р.

відхилення

Кількість будинків, шт.

371

369

-2

Загальна площа, тис. м2

1054,6

1040,5

-14,1

Середній плановий тариф, грн./м.кв.

1,50

1,47

-0,03

Нараховано квартплати, тис.грн.

15774,2

14701,9

-1072,3

% оплати населенням

87,8

93,8

6

Недоотримано коштів по квартплаті з населення, тис.грн.

1954,0

1093,6

-860,4

Здійснено перерахунків за , тис.грн.

624,5

596,0

-28,5

Кількість скарг стосовно неналежного обслуговування споживачів, шт.

68

52

-16

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Регуляторний акт-рішення виконкому «Про затвердження Порядку здійснення перерахунків розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі» прийнятий з метою подальшого впорядкування проведення споживачам послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій перерахунків за ненадані або наданні не в повному обсязі послуги, зниження їх якості та захисту прав громадян та інтересів держави в сфері житлово-комунальних послуг.

Заступник міського голови В.М. Тихонов


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження