Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про внесення змін до рішення Міської ради від 25.12.2012 р. № 836-31/VІ „Про міський бюджет на 2013 рік”

Май 27th, 2013 Розпорядження міського голови Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

Від 20.05.2013 № 149 – р

Про внесення змін до рішення
Міської ради від 25.12.2012 р.
№ 836-31/VІ „Про міський
бюджет на 2013 рік”

Керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” пункт 13, 20 частини 4 статті 42, пунктом 14 рішення міської ради від 25 грудня 2012 р. №836-31/VІ «Про міський бюджет на 2013 рік», Наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2012 року №1448 «Про затвердження Змін до бюджетної класифікації», розпорядженням голови обласної ради від 8 травня 2013року № 72-р :
1. Внести зміни до рішення міської ради від 25 грудня 2012 року № 836-31/VІ «Про міський бюджет на 2013 рік»:
1.1 Пункт 1 викласти в наступній редакції:
Установити загальний обсяг доходів міського бюджету на 2013 рік у сумі 346368,9 тис. грн.
У складі доходів бюджету затвердити:
— дотацію вирівнювання з державного бюджету у сумі 62518,0 тис. грн.,
— додаткову дотацію на компенсацію втрат доходів місцевих бюджетів внаслідок наданих державою податкових пільг зі сплати земельного податку суб’єктам космічної діяльності, літакобудування, суднобудування та кінематографії у сумі 4506,2 тис. грн.;
— додаткову дотацію з обласного бюджету у сумі 1149,1 тис. грн.
— субвенції з державного бюджету у сумі 129136,9 тис. грн., з них:
на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям у сумі 91239,4 тис. грн.;
на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною” у сумі 1436,3 тис. грн.;
на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло -, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та при будинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот у сумі 24518,8 тис. грн.;
на надання пільг з послуг зв’язку, інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло -, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот), на компенсацію втрати частини доходів у зв’язку з відміною податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального і на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян у сумі 3096,5 тис. грн.;
на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у сумі 5530,6 тис. грн.;
на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах у сумі 3315,3 тис. грн.;
— субвенції з обласного бюджету у сумі 1611,2 тис. грн., з них:
на виконання обласної міжгалузевої комплексної програми “Здоров’я нації на 2002-2015 роки” та соціальний захист населення у 2013 році у сумі 54,5 тис. грн.;
на фінансування обласного конкурсу мініпроектів з енергоефективності та енергозбереження серед локальних громад у сумі 274,7 тис. грн.;
на забезпечення учнів загальноосвітніх навчальних закладів учнівськими щоденниками у сумі 112,9 тис. грн.;
на оздоровлення дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей, талановитих та обдарованих дітей у сумі 84,9 тис. грн.;
на створення навчально-виховних комплексів у сумі 500,0 тис. грн.;
на погашення заборгованості, зареєстрованої органами Державної казначейської служби, як фінансові зобов’язання станом на 01 січня 2013 року, за видатками за рахунок субвенції на фінансування переможців обласного конкурсу проектів і програм розвитку місцевого самоврядування 2011 року у сумі 21,7 тис. грн.;
на виконання заходів Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства у сумі 186,5 тис. грн.;
на облаштування спортивних, спортивно-дитячих майданчиків у сумі 126,0 тис. грн.;
на співфінансування органів місцевого самоврядування області –учасників спільного Проекту Дніпропетровської обласної ради та фонду Східна Європа – 250,0 тис. грн.;
— субвенції з інших бюджетів на виконання інвестиційних проектів у сумі 30,0 тис. грн., в тому числі:
з бюджету м. Першотравенськ на виконання інвестиційного проекту згідно регіональної програми «Створення комплексної ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону «Західний Донбас» – 10,0 тис. грн.;
з бюджету Павлоградського району на виконання інвестиційного проекту згідно регіональної програми «Створення комплексної ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону «Західний Донбас» — 20,0 тис. грн.
Обсяг доходів загального фонду міського бюджету визначити у сумі 317192,4 тис. грн., спеціального фонду міського бюджету у сумі 29176,5 тис. грн., у тому числі бюджет розвитку – 17217,7 тис. грн. (додаток 1).

1.2. Пункт 2 викласти у наступній редакції:
Затвердити загальний обсяг видатків міського бюджету на 2013 рік у сумі 367390,0 тис. грн., у тому числі обсяг видатків загального фонду міського бюджету визначити у сумі 315349,2 тис. грн. та видатків спеціального фонду бюджету у сумі 52040,8 тис. грн. у тому числі бюджет розвитку – 29689,2 тис. грн. за тимчасовою класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів (додаток 2), головними розпорядниками коштів (додаток 3) та головними розпорядниками коштів у розрізі бюджетних програм (додаток 4).
У складі видатків загального фонду бюджету затвердити дотацію вирівнювання з державного бюджету у сумі 62518,0 тис. грн., додаткову дотацію з державного бюджету місцевим бюджетам на компенсацію втрат доходів місцевих бюджетів внаслідок наданих державою податкових пільг зі сплати земельного податку суб’єктам космічної діяльності та суб’єктам літакобудування у сумі 4506,2 тис. грн., додаткову дотацію з обласного бюджету у сумі 1149,1 тис. грн., субвенції з державного бюджету у 129136,9 сумі тис. грн., субвенції з обласного бюджету у сумі 1611,2 тис. грн., субвенцію з м. Першотравенськ – 10,0 тис. грн., субвенцію з Павлоградського району – 20,0 тис. грн., субвенцію обласному бюджету – 2883,9 тис. грн.
1.3. Пункт 11 викласти в наступній редакції:
Затвердити у складі видатків міського бюджету кошти на реалізацію міських галузевих програм на загальну суму 59439,6 тис. грн. ( додаток 5).
2. У додатку 1,2,3,3-1,5,6,8 до рішення міської ради замінити цифри і слова згідно з додатками 1,2,3,4,5,6,7 до цього розпорядження.
3. Рекомендувати фінансовому управлінню міської ради (Роїк) внести зміни до розпису міського бюджету в установленому чинним законодавством порядку.
4. Це розпорядження підлягає затвердженню на черговій сесії міської ради.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В.

Міський голова І.С.Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження