Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

Про забезпечення належного порядку в місті у святкові та вихідні дні 25 – 27 грудня 2021 року, 01 – 03 січня 2022 року

16 декабря, 2021 Розпорядження міського голови Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

16.12.2021 м. Павлоград № 238-р

Про забезпечення належного порядку
в місті у святкові та вихідні дні
25 – 27 грудня 2021 року,
01 – 03 січня 2022 року

Згідно з п. 19, 20 ч. 4 ст. 42, ч. 8 ст. 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою створення сприятливих умов для святкування 25 грудня 2021 року — Різдва Христового та 01 січня 2022 року — Нового року:

1. Заступникам міського голови, керівникам структурних підрозділів міської ради, підприємств та установ міста у святкові та вихідні дні 25 – 27 грудня 2021 року, 01 – 03 січня 2022 року організувати безперебійне електро-, газо-, тепло-, водопостачання промислового комплексу, житла та інших об’єктів, функціонування житлово-комунального господарства, підприємств транспорту, харчової промисловості, торгівлі, установ охорони здоров’я, охорони правопорядку та інших життєво важливих об’єктів; приділити особливу увагу оперативному подоланню наслідків, спричинених можливими природними явищами.
Про позаштатні ситуації невідкладно доповідати диспетчеру диспетчерської служби міста за телефоном 20-45-99, (095)2254192.
2. Зобов’язати керівників комунальних підприємств міста та рекомендувати керівникам міських установ та організацій встановити чергування працівників на зазначений період. Графіки чергувань надати до виконкому (каб.217) не пізніше 20 грудня 2021 року.
3. Рекомендувати начальнику Павлоградського районного відділу поліції ГУНП в Дніпропетровській області Ноженку А.Г. забезпечити належним чином охорону громадської безпеки та правопорядку в місті у святкові та вихідні дні 25 – 27 грудня 2021 року, 01 – 03 січня 2022 року.
4. Рекомендувати начальнику Павлоградського районного управління ГУДСНС України у Дніпропетровській області Миславському О.В. приділити особливу увагу готовності (у разі необхідності) до оперативного подолання наслідків, викликаних надзвичайними ситуаціями. 5. Установити чергування заступників міського голови у телефонному режимі згідно з графіком чергування на грудень 2021 року та січень 2022 року затвердженим міським головою.
6. Відділу організаційної роботи та взаємодії з громадськістю (Кашталян) через засоби масової інформації проінформувати населення міста про режим роботи виконавчих органів міської ради.
7. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступників міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова Анатолій ВЕРШИНА




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У Павлоград вшанували пам’ять жертв Голодомору
  • Шановні павлоградці!
  • До уваги суб’єктів господарювання!
  • Рішення 67 сесії VIII скликання
  • Відбувся 13-й конкурс бізнес-проєктів
  • Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2026 рік
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024 р. № 1878-58/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Учасники навчальних програм отримали сертифікати
  • Звернення міського голови Анатолія Вершини до Дня Гідності та Свободи
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • У закладах культури відбулися заходи до Дня захисту дітей
  • Рейд за участю фахівців соціальних служб та поліції
  • Про проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території у місті Павлоград
  • Майстер-класи та привітання до Дня захисту дітей
  • Привітання до Дня захисту дітей вихованців Центру соціальної підтримки дітей “Моя родина”