Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Август 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июл    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію»

Январь 14th, 2016 Розпорядження міського голови Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

06.01.2016р. м.Павлоград № 12-р

Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію»

Згідно з п.19,20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року №898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр» (зі змінами та доповненнями), доручення першого заступника голови облдержадміністрації від 27.01.2011р. №07-483/0/2-11 «Про порядок організації взаємодії структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних організацій, голів райдержадміністрацій, міських голів та державної установи «Урядовий контактний центр» із забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію», розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 року № 589-р «Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади» та з метою організації взаємодії структурних підрозділів міської ради, виконкому і управлінням по роботи зі зверненнями громадян облдержадміністрації під час розгляду звернень громадян:

1.Затвердити Порядок організації взаємодії структурних підрозділів міської ради, виконкому з управлінням по роботі зі зверненнями громадян облдержадміністрації із забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію», що додається .
2.Продовжити роботу з оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію» згідно з затвердженим Порядком.
3.Визначити відповідальним за забезпечення оперативного розгляду звернень керуючого справами виконкому ради – Шумілову Світлану Миколаївну, відповідальними за координацію роботи щодо забезпечення оперативного розгляду звернень та здійснення зв’язку з управлінням по роботі зі зверненнями громадян облдержадміністрації на начальника відділу по роботі із зверненнями громадян виконкому — Плющову Наталію Володимирівну, та спеціаліста І категорії відділу по роботі зі зверненнями громадян — Рогозіну Світлану Михайлівну.
4. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 24.03.2014 року №76-р «Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію».
5. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян виконкому (Плющова), контроль – на керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

Міський голова                                           А.О. Вершина

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження міського голови
06.01.2016р. № 12-р

ПОРЯДОК
організації взаємодії структурних підрозділів міської ради,
виконкому і управління по роботі зі зверненнями громадян
облдержадміністрації із забезпечення оперативного реагування на
звернення громадян, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію»

1. Цей Порядок визначає механізм взаємодії структурних підрозділів міської ради і виконкому із забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію».
2. Структурні підрозділи міської ради та виконкому спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію» (далі — звернення), та вжиття заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників.
3. Управління по роботі із зверненнями громадян облдержадміністрації приймає та реєструє звернення від державної установи «Урядовий контактний центр», що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію».
На кожне звернення заводиться електронна реєстраційна картка в Єдиній системі «Звернення громадян», в якій зазначається прізвище, ім’я, по батькові заявника (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта підприємницької діяльності, контактний телефон, адреса, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, прохання чи вимоги. Кожному зверненню надається індивідуальний номер.
4. Відділ по роботі зі зверненнями громадян виконкому приймає в електронному вигляді звернення від управління по роботі із зверненнями громадян облдержадміністрації, реєструє та направляє за належністю відповідно до компетенції структурних підрозділів міської ради та виконкому, до повноважень яких належить їх розгляд з відповідним письмовим дорученням за підписом міського голови, заступників міського голови, керуючого справами виконкому відповідно до розподілу функціональних повноважень та в подальшому здійснює моніторинг результатів їх розгляду.
5. У разі, коли заявник не називає своє прізвище, ім’я, по батькові або не надає інші відомості, звернення реєструється як анонімне і надсилається в установленому порядку структурним підрозділам міської ради та виконкому, до компетенції яких належить розгляд порушеного у ньому питання, який самостійно визначає доцільність його розгляду та інформує міськвиконком для внесення відповідної інформації в базу даних.

6. Керівники структурних підрозділів міської ради та виконкому забезпечують об’єктивний і вчасний розгляд звернень, перевіряють викладені в них факти, приймають у разі потреби відповідні рішення.
7. Якщо звернення не містять достатніх даних, необхідних для прийняття обгрунтованого рішення, структурні підрозділи міської ради та виконкому вживають заходи для отримання додаткової інформації.
8. Термін розгляду звернення визначають посадові особи міськвиконкому згідно з письмовим дорученням заступника голови — керівника апарату облдержадміністрації.
9. При надходженні запиту щодо актуальних питань, які потребують роз’яснення, інформація надається протягом чотирьох днів.
10. Терміни розгляду кожного звернення вказуються у відповідній графі «реєстру звернень», що складається відділом по роботі зі зверненнями громадян виконкому.
11. Якщо заявник повідомив про незадоволення результатами розгляду порушеного ним питання, відділ по роботі зі зверненнями громадян виконкому реєструє повторне звернення та надсилає його до структурних підрозділів міської ради та виконкому з грифом «повторно».
12. Відділ по роботі зі зверненнями громадян виконкому, надає інформацію щодо розгляду звернень громадян управлінню по роботі зі зверненнями громадян облдержадміністрації.

Начальник відділу
по роботі зі зверненнями громадян                                    Н.В. Плющова




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • 65 сесія
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
  • Проекти 65 сесії
  • Повідомлення про 65 позачергову сесію Павлоградської міської ради
  • Готуємося до нового навчального року
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про надання малолітній дитині статусу дитини-сироти
  • Про надання малолітній дитині статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
  • Про надання неповнолітній дитині статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
  • Про погодження на виїзд за межі України дитини
  • Про передачу майна
  • «Реконструкція споруди цивільного захисту населення розташованої за адресою вул. Героїв України, 2б м. Павлоград, Дніпропетровська область». Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-21-010845-a.
  • До уваги суб’єктів господарювання!
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 14.05.2025р. № 615/0/3-25 ”Про Положення щодо надання адресної матеріальної допомоги громадянам міста Павлоград” ( з урахуванням внесених змін)
  • Про надання матеріальної допомоги