Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на «відкриту» телефонну лінію міського голови

14 января, 2016 Розпорядження міського голови Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

06.01.2016р. м.Павлоград № 13-р

Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на «відкриту» телефонну лінію міського голови

Керуючись ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента України від 07.02.2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування» з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, визначеного Законом України «Про звернення громадян», забезпечення їх всебічного розгляду, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян:

1.Затвердити Порядок організації взаємодії структурних підрозділів міської ради, виконкому з відділом по роботі зі зверненнями громадян із забезпечення оперативного реагування на звернення, які надходять на «відкриту» телефонну міського голови, що додається.
2.Продовжити роботу з оперативного реагування на звернення, що надходять на «відкриту» телефонну міського голови, згідно із затвердженим Порядком.
3.Визначити відповідальним за забезпечення оперативного розгляду звернень на начальника відділу по роботі із зверненнями громадян — Плющову Наталію Володимирівну, та спеціаліста І категорії відділу по роботі зі зверненнями громадян міськвиконкому — Рогозіну Світлану Михайлівну.
4.Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 16.11.2010р. № 654/1-р «Про створення «відкритої» телефонної лінії міського голови.

5.Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян виконкому (Плющова), контроль – на керуючого справами виконкому – Шумілову С.М.

Міський голова                                    А.О. Вершина

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження міського голови
06.01.2016р. № 13-р

ПОРЯДОК
організації взаємодії структурних підрозділів міської ради
з відділом по роботі зі зверненнями громадян виконкому
із забезпечення оперативного реагування на звернення
громадян, що надходять на «відкриту» телефонну лінію
міського голови

1.Цей Порядок визначає механізм взаємодії структурних підрозділів міської ради і виконкому із забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, що надходять на «відкриту» телефонну лінію міського голови.
2. Структурні підрозділи міської ради та виконкому спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли на «відкриту»у телефонну лінію міського голови (далі — звернення), та вжиття заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників.
3.Відділ з питань регіональної політики приймає та реєструє звернення, що надходять на «відкриту» телефонну лінію міського голови.
Кожне звернення реєструється в електронному журналі, в якому зазначається прізвище, ім’я, по батькові заявника контактний телефон, адреса, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, прохання чи вимоги.
4.Відділ по роботі зі зверненнями громадян виконкому приймає в електронному вигляді звернення від відділу з питань регіональної політики. Кожному зверненню надається індивідуальний номер. Після чого звернення направляється за належністю структурним підрозділам міської ради та виконкому, відповідно до компетенції з письмовим дорученням за підписом міського голови, заступників міського голови, керуючого справами виконкому згідно розподілу функціональних повноважень та в подальшому здійснює моніторинг результатів їх розгляду.
5.У разі, коли заявник не називає своє прізвище, ім’я, по батькові або не надає інші відомості, звернення не реєструється і відповідно до Закону України «Про звернення громадян» визнається анонімним та не підлягає розгляду.

6.Керівники структурних підрозділів міської ради та виконкому забезпечують об’єктивний і вчасний розгляд звернень, перевіряють викладені в них факти, приймають у разі потреби відповідні рішення.
7.Термін розгляду звернення визначають працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян, згідно з письмовим дорученням керівництва виконкому.
8.Терміни розгляду кожного звернення вказуються у відповідній графі «реєстру звернень», що складається відділом по роботі зі зверненнями громадян виконкому.
9.Якщо заявник повідомив про незадоволення результатами розгляду порушеного ним питання, відділ по роботі зі зверненнями громадян виконкому реєструє повторне звернення та надсилає його до структурних підрозділів міської ради та виконкому з грифом «повторно».

Начальник відділу
по роботі зі зверненнями громадян                             Н.В. Плющова




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Інформація від Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області
  • Про моніторинг основних показників фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади за 9 місяців 2025 року
  • Про проведення новорічних і різдвяних заходів та акцій для дітей м.Павлограда у 2025-2026 роках
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Лимар І.О.
  • Вплив росїйської агресіії
  • Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Павлоградської міської ради на 2026 рік
  • Стратегічне планування розвитку міста у 2025 році.
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Код ДК 021: 2015 09310000-5 — «Електрична енергія»)
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024р. №1878-58/VIIІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Про призначення над малолітньою дитиною опікуна
  • Про надання статусу дитини-сироти
  • Про втрату чинності рішення виконкому від 08.10.2025 р. № 1812/0/3-25 “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”
  • Про вибуття прийомної дитини з прийомної сім’ї та припинення функціонування прийомної сім’ї
  • Про встановлення тарифів на послугу з постачання теплової енергії КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради