Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Январь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Дек    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на «відкриту» телефонну лінію міського голови

Январь 14th, 2016 Розпорядження міського голови Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

06.01.2016р. м.Павлоград № 13-р

Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на «відкриту» телефонну лінію міського голови

Керуючись ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента України від 07.02.2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування» з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, визначеного Законом України «Про звернення громадян», забезпечення їх всебічного розгляду, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян:

1.Затвердити Порядок організації взаємодії структурних підрозділів міської ради, виконкому з відділом по роботі зі зверненнями громадян із забезпечення оперативного реагування на звернення, які надходять на «відкриту» телефонну міського голови, що додається.
2.Продовжити роботу з оперативного реагування на звернення, що надходять на «відкриту» телефонну міського голови, згідно із затвердженим Порядком.
3.Визначити відповідальним за забезпечення оперативного розгляду звернень на начальника відділу по роботі із зверненнями громадян — Плющову Наталію Володимирівну, та спеціаліста І категорії відділу по роботі зі зверненнями громадян міськвиконкому — Рогозіну Світлану Михайлівну.
4.Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 16.11.2010р. № 654/1-р «Про створення «відкритої» телефонної лінії міського голови.

5.Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян виконкому (Плющова), контроль – на керуючого справами виконкому – Шумілову С.М.

Міський голова                                    А.О. Вершина

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження міського голови
06.01.2016р. № 13-р

ПОРЯДОК
організації взаємодії структурних підрозділів міської ради
з відділом по роботі зі зверненнями громадян виконкому
із забезпечення оперативного реагування на звернення
громадян, що надходять на «відкриту» телефонну лінію
міського голови

1.Цей Порядок визначає механізм взаємодії структурних підрозділів міської ради і виконкому із забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, що надходять на «відкриту» телефонну лінію міського голови.
2. Структурні підрозділи міської ради та виконкому спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли на «відкриту»у телефонну лінію міського голови (далі — звернення), та вжиття заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників.
3.Відділ з питань регіональної політики приймає та реєструє звернення, що надходять на «відкриту» телефонну лінію міського голови.
Кожне звернення реєструється в електронному журналі, в якому зазначається прізвище, ім’я, по батькові заявника контактний телефон, адреса, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, прохання чи вимоги.
4.Відділ по роботі зі зверненнями громадян виконкому приймає в електронному вигляді звернення від відділу з питань регіональної політики. Кожному зверненню надається індивідуальний номер. Після чого звернення направляється за належністю структурним підрозділам міської ради та виконкому, відповідно до компетенції з письмовим дорученням за підписом міського голови, заступників міського голови, керуючого справами виконкому згідно розподілу функціональних повноважень та в подальшому здійснює моніторинг результатів їх розгляду.
5.У разі, коли заявник не називає своє прізвище, ім’я, по батькові або не надає інші відомості, звернення не реєструється і відповідно до Закону України «Про звернення громадян» визнається анонімним та не підлягає розгляду.

6.Керівники структурних підрозділів міської ради та виконкому забезпечують об’єктивний і вчасний розгляд звернень, перевіряють викладені в них факти, приймають у разі потреби відповідні рішення.
7.Термін розгляду звернення визначають працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян, згідно з письмовим дорученням керівництва виконкому.
8.Терміни розгляду кожного звернення вказуються у відповідній графі «реєстру звернень», що складається відділом по роботі зі зверненнями громадян виконкому.
9.Якщо заявник повідомив про незадоволення результатами розгляду порушеного ним питання, відділ по роботі зі зверненнями громадян виконкому реєструє повторне звернення та надсилає його до структурних підрозділів міської ради та виконкому з грифом «повторно».

Начальник відділу
по роботі зі зверненнями громадян                             Н.В. Плющова

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Надання учасникам бойових дій та особам з інвалідністю внаслідок війни допомоги для занять фізичною культурою та спортом
  • Обережно — метапневмовірус!
  • Звіт про виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 2024 рік
  • Орієнтовний план роботи з актуалізації Концепції інтегрованого розвитку м Павлоград на 2021-2027 роки та розробки проєкту Плану заходів з її реалізації у 2025-2027 роках
  • Всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як?»
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 25.12.2024 №1939/0/3-24 «Про порядок відшкодування компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян міста Павлоград приміським залізничним транспортом на 2025 рік»
  • Конкурс малюнків «Галерея єдності» до Дня Соборності України під хештегом#Діти_єднають_Україну_Павлоград
  • День Соборності України у Павлограді
  • Шановні павлоградці!
  • Виконком від 16.01.2025 р
  • Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту
  • Оголошення про наявність вакантних посад
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 28.09.2022 року № 966 « Про створення та утримання фонду захисних споруд цивільного захисту м. Павлограда»
  • До уваги землевласників та землекористувачів!
  • Про здійснення організаційних заходів щодо реєстрації права комунальної власності