Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Октябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про затвердження графіку проведення телефонних «гарячих ліній» посадовими особами Павлоградського міськвиконкому

Январь 14th, 2016 Розпорядження міського голови Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

06.01.2016р. м.Павлоград № 16-р

Про затвердження графіку проведення телефонних «гарячих ліній» посадовими особами Павлоградського міськвиконкому

Згідно з пп. 1,19,20 ч.4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, визначеного Законом України «Про звернення громадян»:
1. Затвердити графік проведення телефонних «гарячих ліній» посадовими особами Павлоградського міськвиконкому на 2016 рік, що додається .
2. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету (Плющова), контроль — на керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

Міський голова                      А.О. Вершина

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження міського голови
06.01.2016р.№ 16-р

Графік проведення
телефонних «гарячих ліній»
на 2016 рік

П.І.Б.
відповідальна особа
№ телефону Посада Графік роботи
1. Завгородній
Андрій Юрійович
6-30-41 В.о. начальника
Управління комунального господарства та будівництва
Перша середа
кожного місяця
15:00-16:00
2. Попович
Володимир Іванович
4-05-02 Директор
КП «Павлограджилсервіс»
Третя середа
14:00-15:00
3. Снаткін
Олександр Іванович
4-61-13 Директор
КП «Затишне місто»
Друга середа
13:00-14:00
4. Сіліч
Юрій Васильович
4-17-62 Директор
КП «Павлоград – Світло»
Перший вівторок
10:00-11:00
5. Вовк
Микола Вікторович
3-23-07 Директор
КП«Павлоградтеплоенерго»
Другий вівторок
13:00-14:00
6. Карпець
Олександр Степанович
20-25-25 Директор
КП «Павлоградводоканал»
Третій вівторок
15:00-16:00
7. Кравченко
Оксана Федорівна
6-33-33 Директор
КП «К-П-1»
Другий понеділок
10:00-12:00
8. Белякін
Валерій Юрійович
20-05-53 Начальник  НС та ЦЗН Третій понеділок
13:00-14:00
9. Бобровницька
Лідія Володимирівна
6-04-51 Начальник
Управління правління праці та соціального захисту населення
Перший понеділок
9:00-11:00
10. Ялинний
Олег Іванович
6-11-78 Начальник юридичного відділу Перший четверг
10:00-11:00
11. Орист
Оксана Миколаївна
20-03-44 Начальник відділу земельно-ринкових відносин Другий четверг
9:00-10:00
12. Дем”яненко
Ірина Вікторівна
6-14-53 Начальник відділу міськво Третій четверг
13:00-14:00
13. Бондаренко
Олена Віталіївна
6-09-35 В.о. начальника відділу містобудування та архітектури Перша п’ятниця
9:00-10:00
14. Лисак
Володимир Ілліч
6-23-19 Начальник відділу ком. майна та житлової площі Друга п’ятниця
11:00-12:00
15. Кашталян
Микола Васильович
20-03-70 Начальник відділу з питань регіональної політики Третя п’ятниця
13:00-14:00
16. Штонда
Тетяна Анатоліївна
20-01-66 Начальник відділу з економічних питань Перший понеділок
9:00-11:00
17. Черкашина
Аліна Володимирівна
6-11-03 Начальник відділу труд. відносин та умов праці Другий понеділок
10:00-11:00
18. Кусочкіна
Світлана Миколаївна
20-04-80 Начальник відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва Третій понеділок
13:00-14:00
19. Плющова
Наталія Володимирівна
6-14-21 Начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян Перший вівторок
10:00-11:00
20. Савченко
Ірина Яківна
6-35-86
6-48-72
Начальник відділу надання адміністративних послуг Перший вівторок
10:00-12:00
21. Данильчук
Надія Миколаївна
6-26-80 Начальник відділу у справах дітей Другий вівторок
13:00-14:00
22. Дугін
Олександр Петрович
6-22-79 Начальник відділу сім’ї, молоді та спорту Третій вівторок
15:00-16:00
23. Герасименко
Олена Олександрівна
6-03-23 Начальник відділу охорони здоров’я Перша середа
10:00-11:00
24. Вільхова
Світлана Вікторівна
6-01-96 Начальник Центру соціальних служб для молоді Друга середа
14:00-15:00

Начальник відділу по роботі
зі зверненнями громадян              Н.В. Плющова




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Павлоград зміцнює міжнародне партнерство
  • У бою за Україну загинув наш земляк НОВОЖИЛОВ Сергій
  • Павлоград та норвезьке місто Лієр провели онлайн-зустріч
  • Про утворення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради та затвердження її складу
  • Про утворення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради та затвердження її складу
  • Інформація про використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб за 3 квартал 2025р.
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Поточний ремонт двору з обладнанням місць для паркування службових автомобілів, виконавчого комітету Павлоградської міської ради за адресою: м.Павлоград, вул. Соборна, 95 (ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель))
  • Комунальна бюджетна установа «Міський культурно-дозвільницький центр» ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
  • До відома мешканців міста Павлоград!
  • Гранти та бізнес-можливості
  • Виконком від 08.10.2025 р
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 20.09.2023 року № 1331 «Про створення міської комісії з питань евакуації та затвердження її персонального складу»
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 26.03.2021 року № 206 «Про створення збірних та приймальних пунктів евакуації м. Павлограда
  • Про стан роботи щодо створення системи запобігання та протидії домашньому насильству у м. Павлоград у 2025р.
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 14.05.2025 року № 620/0/3-25