ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ
від 17.04.2013р.
№ 117-р
Про затвердження Порядку організації та
проведення особистих виїзних прийомів
громадян посадовими особами виконавчого
комітету Павлоградської міської ради
Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою забезпечення реалізації конституційного права на звернення:
1. Затвердити Порядок організації та проведення особистих виїзних прийомів громадян посадовими особами виконавчого комітету Павлоградської міської ради, що додається.
2. Відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету міської ради забезпечити належний рівень організаційних умов для проведення особистих виїзних прийомів громадян посадовими особами виконавчого комітету Павлоградської міської ради.
3. Відділу регіональної політики (Резніков) організувати розміщення на офіційному сайті виконавчого комітету Порядок організації та проведення особистих виїзних прийомів громадян посадовими особами виконавчого комітету Павлоградської міської ради.
4. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 17.01.2011р. № 11-р.
5. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян апарату виконкому (Плющова), контроль – на заступника міського голови — керуючого справами виконкому Рябову А.В.
Міський голова І.С. Метелиця
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням міського голови
від 17.04.2013р. № 117-р
ПОРЯДОК
організації та проведення особистих виїзних прийомів
громадян посадовими особами апарату виконавчого
комітету Павлоградської міської ради
1. Загальні положення.
1.1. Особистий виїзний прийом громадян посадовими особами апарату виконавчого комітету Павлоградської міської ради здійснюється за графіком, затвердженим розпорядженням міського голови.
1.2. Особистий виїзний прийом громадян здійснюється на підприємствах, установах, незалежно від форм власності, в мікрорайонах міста.
1.3. Місце та час проведення особистого виїзного прийому громадян посадовими особами апарату виконавчого комітету Павлоградської міської ради оприлюднюється в засобах масової інформації міста, оголошення розміщується на приміщенні, де буде проводитися прийом.
1.4. Організація особистого прийому громадян міським головою заступниками міського голови, забезпечується працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету.
1.5. Інформація про Порядок розміщується на офіційному сайті виконавчого комітету та в доступному для огляду місці.
2. Запис громадян на особистий прийом
2.1. Прийом громадян міським головою виконавчого комітету Павлоградської міської ради, заступниками міського голови, здійснюється в день прийому без попереднього запису.
Запис на особистий прийом до посадових осіб виконкому проводиться працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету.
Запис на особистий прийом до міського голови проводиться працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету в останню п»ятницю місяця з 9.00 год до 11.00.год.
2.2. Під час проведення запису у громадянина з»ясовується інформація (прізвище, ім»я, по батькові, адреса, соціальний стан, категорія, номер телефону, питання, з яким звертається громадянин, наявність попередніх звернень), яка вноситься до картки особистого прийому громадян.
2.3. Після з»ясування питання, з яким звертається громадянин, відповідальні за прийом працівники вказують йому посадову особу, до компетенції якої належить розгляд його питання.
2.4. Якщо розв»язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції виконкому, відповідальний за прийом працівник пояснює йому, до якого органу, підприємства, організації чи установи треба звернутися за його вирішенням, надаючи за можливістю допомогу (вказує адресу, номер телефону тощо).
2.5. Відповідальні особи за прийом працівники запитують у заявника документ, що засвідчує його особу, або наявність повноважень на представництво іншої особи.
В особистому виїзному прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та/або особи, які перебувають в родинних відносинах з цими громадянами і мають документи, що підтверджують їх особу та повноваження.
2.6. Повторний прийом громадянина з питання, як вже розглядалося посадовими особами, проводиться лише в разі, якщо це питання не було вирішено по суті.
Реєстрація таких звернень громадян здійснюється до вимог Закону України «Про звернення громадян», у картці прийому зазначається ознака надходження «Повторно».
3. Організація та проведення особистого виїзного прийому громадян.
3.1. Особистий виїзний прийом громадян проводиться від імені виконавчого комітету Павлоградської міської ради.
3.2. В разі відсутності посадової особи, яка має проводити особистий виїзний прийом громадян, особистий виїзний прийом здійснює посадова особа за взаємозамінністю згідно з розподілом функціональних повноважень або інша уповноважена нею особа, про що працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету повідомляють громадян, які прибули на особистий прийом.
В разі незгоди громадянина на особистий виїзний прийом іншою уповноваженою посадовою особою він має право подати письмове звернення, яке реєструється та опрацьовується відповідно до Закону України «Про звернення громадян», або записатися на наступний згідно з графіком особистий виїзний прийом відповідною посадовою особою виконавчого комітету Павлоградської міської ради.
3.3. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєне почесне звання України «Мати-героїня», проводиться першочергово.
3.4. Під час виїзного прийому особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, особи, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС, громадяни з багатодітних сімей, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
3.5. Посадова особа, яка здійснює виїзний прийом, для забезпечення кваліфікованого роз»яснення питань, порушених громадянами, може залучати до їх розгляду представників структурних підрозділів виконкому та міської ради відповідно до вимог чинного законодавства.
3.6. Питання, з якими звертаються громадяни, за можливістю вирішуються під час особистого виїзного прийому. Особа, яка веде прийом, керується законодавчими та іншими нормативно-правовими актами і в межах своєї компетенції має право прийняти одне з таких рішень:
задовольнити прохання чи вимогу безпосередньо під час особистого виїзного прийому;
відмовити в задоволенні прохання чи вимоги з посиланням на законодавство, повідомивши заявника про мотив відмови і порядок оскарження прийнятого рішення;
прийняти письмове звернення (за потреби додаткового вивчення і перевірки) і пояснити громадянинові причини неможливості розв»язання питань під час особистого виїзного прийому, а також про порядок і термін розгляду його звернення.
3.7. Подана громадянином на особистому виїзному прийомі письмова заява розглядається в порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.
4. Результати здійснення особистого виїзного прийому громадян
4.1. Картку особистого прийому громадян працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету міської ради передають виконавцям відповідно до доручення, наданого під час особистого прийому.
4.2. Посадові особи, яким доручено розгляд звернення, забезпечують об»єктивне, всебічне і своєчасне виконання наданих доручень (рішень, резолюцій).
Відповідно до чинного законодавства не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян із порушенням строків, встановлених законодавством.
4.3. Контроль за виконанням та дотриманням термінів виконання доручень (рішень, резолюцій), наданих під час особистого виїзного прийому, здійснюють працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету міської ради.
4.4. Інформацію про хід виконання доручення, наданого на особистому виїзному прийомі, протягом встановленого терміну та остаточні висновки за результатами його розгляду (копій відповідей, рішень тощо) в обов»язковому порядку надаються всіма виконавцями, зазначеними в дорученні, до відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету міської ради. Вказана інформація надається не пізніше наступного дня від дня надання відповіді громадянину.
На підставі отриманих матеріалів (відповідей заявнику) працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету міської ради вносять пропозиції особам, які надавали доручення, щодо зняття картки особистого виїзного прийому з контролю, якщо доручення виконано, чи щодо продовження терміну розгляду.
4.5. Всі матеріали, отримані працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету стосовно громадянина, який був на особистому виїзному прийомі, формуються у справу.
4.6. Звернення громадян на особистому виїзному прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об»єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності.
5. Відповідальність посадових осіб.
5.1. Посадові особи, які допустили порушення законодавства про звернення громадян, несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України.
5.2. До зазначених посадових осіб, які допустили неякісний розгляд звернень громадян, за неналежне виконання службових обов»язків за розглядом звернень громадян застосовуються заходи дисциплінарного впливу, передбачені чинним законодавством.
Заступник міського голови –
керуючий справами виконкому А.В. Рябова