Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами виконавчого комітету Павлоградської міської ради

Апрель 23rd, 2013 Розпорядження міського голови Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

від 17.04.2013р.
№ 116-р

Про затвердження Порядку організації
та проведення особистого прийому
громадян посадовими особами виконавчого
комітету Павлоградської міської ради

Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою забезпечення реалізації конституційного права на звернення:

1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами виконавчого комітету Павлоградської міської ради, що додається.

2. Відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету міської ради забезпечити належний рівень організаційних умов для проведення особистого прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, заступника міського голови — керуючого справами виконкому.

3. Відділу регіональної політики (Резніков) організувати розміщення на офіційному сайті виконавчого комітету Порядок організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами виконавчого комітету Павлоградської міської ради.

4. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 29.11.2010р. № 701-р.

5. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян апарату виконкому (Плющова), контроль – на заступника міського голови — керуючого справами виконкому Рябову А.В.

Міський голова І.С. Метелиця

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядженням міського голови
від 17.04.2013р. № 116-р

ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому
громадян посадовими особами апарату виконавчого
комітету Павлоградської міської ради

1. Загальні положення

1.1. Порядок організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами апарату виконавчого комітету Павлоградської міської ради (далі – Порядок) регламентує питання організації та проведення особистого прийому громадян особами апарату виконавчого комітету Павлоградської міської ради.

1.2. Посадові особи, які здійснюють прийом громадян, керуються Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

1.3. Особистий прийом громадян у виконавчому комітеті проводиться в громадській приймальні виконкому (каб. № 119) за адресою: м. Павлоград, вул. Леніна, 95, в установлені графіком дні, з 10-ї до 12-ї години.

1.4. Графік проведення особистого прийому громадян посадовими особами апарату виконкому затверджується окремим розпорядженням міського голови.

1.5. Організація особистого прийому громадян міським головою заступниками міського голови, заступником міського голови –керуючого справами виконкому забезпечується працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету.

1.6. Інформація про Порядок розміщується на офіційному сайті виконавчого комітету та в доступному для огляду місці.

2. Запис громадян на особистий прийом

2.1. Прийом громадян міським головою виконавчого комітету Павлоградської міської ради, заступниками міського голови, заступником міського голови-керуючого справами виконкому здійснюється за попереднім записом або в день прийому без попереднього запису.

Запис на особистий прийом до посадових осіб виконкому проводиться працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету.
Запис на особистий прийом до міського голови проводиться працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету в останню п»ятницю місяця з 8.00 год до 10.00.год.

2.2. Під час проведення запису у громадянина з»ясовується інформація (прізвище, ім»я, по батькові, адреса, соціальний стан, категорія, номер телефону, питання, з яким звертається громадянин, наявність попередніх звернень), яка вноситься до картки особистого прийому громадян.

2.3. Після з»ясування питання, з яким звертається громадянин, відповідальні за прийом працівники вказують йому посадову особу, до компетенції якої належить розгляд його питання, дату і час прийому відповідно до графіка особистого прийому громадян.

2.4. Якщо розв»язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції виконкому, відповідальний за прийом працівник пояснює йому, до якого органу, підприємства, організації чи установи треба звернутися за його вирішенням, надаючи за можливістю допомогу (вказує адресу, номер телефону тощо).

2.5. Відповідальні особи за прийом працівники запитують у заявника документ, що засвідчує його особу, або наявність повноважень на представництво іншої особи.
В особистому прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та/або особи, які перебувають в родинних відносинах з цими громадянами і мають документи, що підтверджують їх особу та повноваження.

2.6. Повторний прийом громадянина з питання, як вже розглядалося посадовими особами, проводиться лише в разі, якщо це питання не було вирішено по суті.
Реєстрація таких звернень громадян здійснюється до вимог Закону України «Про звернення громадян», у картці прийому зазначається ознака надходження «Повторно».

3. Організація та проведення особистого прийому
громадян.

3.1. Особистий прийом громадян проводиться від імені виконавчого комітету Павлоградської міської ради.

3.2. В разі відсутності посадової особи, яка має проводити особистий прийом громадян, особистий прийом здійснює посадова особа за взаємозамінністю згідно з розподілом функціональних повноважень або інша уповноважена нею особа, про що працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету повідомляють громадян, які прибули на особистий прийом.

В разі незгоди громадянина на особистий прийом іншою уповноваженою посадовою особою він має право подати письмове звернення, яке реєструється та опрацьовується відповідно до Закону України «Про звернення громадян», або записатися на наступний згідно з графіком особистий прийом відповідною посадовою особою виконавчого комітету Павлоградської міської ради.

3.3. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєне почесне звання України «Мати-героїня», проводиться першочергово.

3.4. Під час прийому особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, особи, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС, громадяни з багатодітних сімей, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

3.5. Посадова особа, яка здійснює прийом, для забезпечення кваліфікованого роз»яснення питань, порушених громадянами, може залучати до їх розгляду представників структурних підрозділів виконкому та міської ради відповідно до вимог чинного законодавства.

3.6. Питання, з якими звертаються громадяни, за можливістю вирішуються під час особистого прийому. Особа, яка веде прийом, керується законодавчими та іншими нормативно-правовими актами і в межах своєї компетенції має право прийняти одне з таких рішень:
задовольнити прохання чи вимогу безпосередньо під час особистого прийому;
відмовити в задоволенні прохання чи вимоги з посиланням на законодавство, повідомивши заявника про мотив відмови і порядок оскарження прийнятого рішення;
прийняти письмове звернення (за потреби додаткового вивчення і перевірки) і пояснити громадянинові причини неможливості розв»язання питань під час особистого прийому, а також про порядок і термін розгляду його звернення.

3.7. Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається в порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.

4. Результати здійснення особистого прийому громадян

4.1. Картку особистого прийому громадян працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету міської ради передають виконавцям відповідно до доручення, наданого під час особистого прийому.

4.2. Посадові особи, яким доручено розгляд звернення, забезпечують об»єктивне, всебічне і своєчасне виконання наданих доручень (рішень, резолюцій).

Відповідно до чинного законодавства не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян із порушенням строків, встановлених законодавством.

4.3. Контроль за виконанням та дотриманням термінів виконання доручень (рішень, резолюцій), наданих під час особистого прийому, здійснюють працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету міської ради.

4.4. Інформацію про хід виконання доручення, наданого на особистому прийомі, протягом встановленого терміну та остаточні висновки за результатами його розгляду (копій відповідей, рішень тощо) в обов»язковому порядку надаються всіма виконавцями, зазначеними в дорученні, до відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету міської ради. Вказана інформація надається не пізніше наступного дня від дня надання відповіді громадянину.
На підставі отриманих матеріалів (відповідей заявнику) працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету міської ради вносять пропозиції особам, які надавали доручення, щодо зняття картки особистого прийому з контролю, якщо доручення виконано, чи щодо продовження терміну розгляду.

4.5. Всі матеріали, отримані працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету стосовно громадянина, який був на особистому прийомі, формуються у справу.

4.6. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об»єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності.

5. Відповідальність посадових осіб.

5.1. Посадові особи, які допустили порушення законодавства про звернення громадян, несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України.

5.2. До зазначених посадових осіб, які допустили неякісний розгляд звернень громадян, за неналежне виконання службових обов»язків за розглядом звернень громадян застосовуються заходи дисциплінарного впливу, передбачені чинним законодавством.

Заступник міського голови –
керуючий справами виконкому А.В. Рябова

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження