Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами виконкому Павлоградської міської ради

Январь 14th, 2016 Розпорядження міського голови Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

06.01.2016р. м.Павлоград № 8-р

Про затвердження Порядку організації
та проведення особистого прийому
громадян посадовими особами
виконкому Павлоградської міської ради

Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою забезпечення реалізації конституційного права на звернення:

1.Затвердити Порядок організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами виконавчого комітету Павлоградської міської ради, що додається.

2.Відділу по роботі зі зверненнями громадян виконкому (Плющова) забезпечити належний рівень організаційних умов для проведення особистого прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому.

3.Відділу з питань регіональної політики міської ради (Кашталян) організувати розміщення на офіційному сайті виконавчого комітету Порядок у організації та проведенні особистого прийому громадян посадовими особами місьвиконкому.

4.Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 17.04.2013р. № 116-р «Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами Павлоградського міськвиконкому».

5.Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян виконкому (Плющова), контроль – на керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

Міський голова                                                А.О. Вершина

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження міського голови
06.01.2016р. № 8-р

ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому
громадян посадовими особами Павлоградського
міськвиконкому

1. Загальні положення

1.1.Порядок організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами виконавчого комітету Павлоградської міської ради (далі – Порядок) регламентує питання організації та проведення особистого прийому громадян особами виконавчого комітету Павлоградської міської ради, секретаря міської ради.

1.2.Посадові особи, які здійснюють прийом громадян, керуються Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

1.3.Особистий прийом громадян у виконавчому комітеті проводиться в громадській приймальні виконкому (каб. № 119) за адресою: м. Павлоград, вул. Леніна, 95, в установлені графіком дні, з 10-ї до 12-ї години.

1.4.Графік проведення особистого прийому громадян посадовими особами виконкому затверджується окремим розпорядженням міського голови.

1.5.Організація особистого прийому громадян міським головою заступниками міського голови, керуючим справами виконкому забезпечується працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян виконкому.

1.6.Інформація про Порядок розміщується на офіційному сайті виконавчого комітету та в доступному для огляду місці.

2. Запис громадян на особистий прийом

2.1.Прийом громадян міським головою, заступниками міського голови,
керуючим справами виконкому здійснюється за попереднім записом або в день прийому без попереднього запису.

Запис на особистий прийом до посадових осіб виконкому проводиться працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян виконкому.
Запис на особистий прийом до міського голови проводиться працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету в останню п»ятницю місяця з 8.00 год. до 10.00.год.

2.2.Під час проведення запису у громадянина з,,ясовується інформація (прізвище, ім,,я, по батькові, адреса, соціальний стан, категорія, номер телефону, питання, з яким звертається громадянин, наявність попередніх звернень), яка вноситься до картки особистого прийому громадян.

2.3.Після з,,ясування питання, з яким звертається громадянин, відповідальні за прийом працівники вказують йому дату і час прийому відповідно до графіка особистого прийому громадян.

2.4.Якщо розв,,язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції виконкому, відповідальний за прийом працівник пояснює йому, до якого органу, підприємства, організації чи установи треба звернутися за його вирішенням, надаючи за можливістю допомогу (вказує адресу, номер телефону тощо).
В особистому прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та/або особи, які перебувають в родинних відносинах з цими громадянами і мають документи, що підтверджують їх особу та повноваження.

2.5.Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалося посадовими особами, проводиться лише в разі, якщо це питання не було вирішено по суті.
Реєстрація таких звернень громадян здійснюється до вимог Закону України «Про звернення громадян», у картці прийому зазначається ознака надходження «Повторно».

3. Організація та проведення особистого прийому
громадян

3.1.Особистий прийом громадян проводиться від імені виконавчого комітету Павлоградської міської ради.

3.2.В разі відсутності посадової особи, яка має проводити особистий прийом громадян, особистий прийом здійснює посадова особа за взаємозамінністю згідно з розподілом функціональних повноважень або інша уповноважена нею особа, про що працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету повідомляють громадян, які прибули на особистий прийом.
В разі незгоди громадянина на особистий прийом іншою уповноваженою посадовою особою він має право подати письмове звернення, яке реєструється та опрацьовується відповідно до Закону України «Про звернення громадян», або записатися на наступний згідно з графіком особистий прийом відповідною посадовою особою виконавчого комітету Павлоградської міської ради.

3.3.Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєне почесне звання України «Мати-героїня», проводиться першочергово.

3.4.Під час прийому особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, учасники бойових дій, учасники АТО, інваліди, особи, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС, громадяни з багатодітних сімей, одинокі матері, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

3.5.Посадова особа, яка здійснює прийом, для забезпечення кваліфікованого роз,,яснення питань, порушених громадянами, може залучати до їх розгляду представників структурних підрозділів виконкому та міської ради відповідно до вимог чинного законодавства України.

3.6.Питання, з якими звертаються громадяни, за можливістю вирішуються під час особистого прийому. Особа, яка веде прийом, керується законодавчими та іншими нормативно-правовими актами і в межах своєї компетенції має право прийняти одне з таких рішень:
задовольнити прохання чи вимогу безпосередньо під час особистого прийому;
відмовити в задоволенні прохання чи вимоги з посиланням на законодавство, повідомивши заявника про мотив відмови і порядок оскарження прийнятого рішення;
прийняти письмове звернення (за потреби додаткового вивчення і перевірки) і пояснити громадянинові причини неможливості розв,,язання питань під час особистого прийому, а також про порядок і термін розгляду його звернення.

3.7. Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається в порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.

4. Результати здійснення особистого прийому громадян

4.1.Картку особистого прийому громадян працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету передають виконавцям відповідно до доручення, наданого під час особистого прийому.

4.2.Посадові особи, яким доручено розгляд звернення, забезпечують об,,єктивне, всебічне і своєчасне виконання наданих доручень (рішень, резолюцій). Відповідно до чинного законодавства України не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян із порушенням термінів, встановлених законодавством.

4.3.Контроль за виконанням та дотриманням термінів виконання доручень (рішень, резолюцій), наданих під час особистого прийому, здійснюють працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету.

4.4.Інформацію про хід виконання доручення, наданого на особистому прийомі, протягом встановленого терміну та остаточні висновки за результатами його розгляду (копій відповідей, рішень тощо) в обов,,язковому порядку надаються всіма виконавцями, зазначеними в дорученні, до відділу по роботі зі зверненнями громадян. Вказана інформація надається не пізніше наступного дня від дня надання відповіді громадянину.
На підставі отриманих матеріалів (відповідей заявнику) працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян вносять пропозиції особам, які надавали доручення, щодо зняття картки особистого прийому з контролю, якщо доручення виконано, чи щодо продовження терміну розгляду.

4.5.Всі матеріали, отримані працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян стосовно громадянина, який був на особистому прийомі, формуються у справу.

4.6.Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об,,єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності.

5. Відповідальність посадових осіб

5.1.Посадові особи, які допустили порушення законодавства про звернення громадян, несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України.

5.2.До зазначених посадових осіб, які допустили неякісний розгляд звернень громадян, за неналежне виконання службових обов,,язків за розглядом звернень громадян застосовуються заходи дисциплінарного впливу, передбачені чинним законодавством.

Начальник відділу
по роботі зі зверненнями громадян                                 Н.В. Плющова

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання з Днем енергетика
  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті