Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про затвердження Порядку про організацію роботи щодо розгляду письмових звернень громадян посадовими особами Павлоградського міськвиконкому

Январь 14th, 2016 Розпорядження міського голови Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

06.01.2016р. м.Павлоград № 10-р

Про затвердження Порядку про організацію
роботи щодо розгляду письмових звернень
громадян посадовими особами
Павлоградського міськвиконкому

Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою забезпечення реалізації конституційного права на звернення:

1.Затвердити Порядок про організацію роботи щодо розгляду письмових звернень громадян посадовими особами Павлоградського міськвиконкому, що додається.

2.Відділу по роботі зі зверненнями громадян виконкому (Плющова) забезпечити належний рівень організаційних умов для розгляду письмових звернень громадян посадовими особами Павлоградського міськвиконкому.

3. Відділу з питань регіональної політики міської ради (Кашталян) організувати розміщення на офіційному сайті виконавчого комітету Порядок про організацію роботи розгляду письмових звернень громадян посадовими особами Павлоградського міськвиконкому.

4. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян місьвиконкому (Плющова), контроль – на керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

Міський голова                                   А.О. Вершина

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження міського голови
06.01.2016р. № 10-р

ПОРЯДОК
розгляду письмових звернень громадян громадян
посадовими особами Павлоградського міськивиконкому

1. Загальні положення

1.1.Цей Порядок розроблено у відповідності до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства зі зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об,,єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

1.2.Вказаний Порядок встановлює єдиний для виконавчого комітету, структурних підрозділів міської ради порядок прийому, обліку, реєстрації і розгляду письмових звернень громадян та контролю за дотриманням термінів їх розгляду, виконанням доручень керівництва виконкому стосовно розв’язання порушених у цих зверненнях питань, наданням письмових відповідей заявникам.

1.3.Реєстрація, облік та контроль за розглядом письмових звернень громадян, адресованих виконавчому комітету Павлоградської міської ради, здійснюється відділом роботи із зверненнями громадян виконкому відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. №348 (зі змінами).

2. Прийом, облік та реєстрація письмових звернень громадян

2.1. Письмові звернення громадян, що надіслані поштою або надійшли через органи влади вищого рівня, засоби масової інформації, від інших органів, установ, організацій, приймаються загальним відділом виконкому та передаються в день їх надходження до відділу по роботі зі зверненнями громадян.

2.2.Письмові звернення, передані громадянами особисто або через уповноважених осіб, чиї повноваження оформлені у встановленому законом порядку, приймаються працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян виконкому, на яких покладені відповідні обов,,язки.

2.3. Звернення приймаються у робочі дні з 8.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.00 у громадській приймальні виконкому за адресою: м. Павлоград, вул. Леніна, 95, каб. 119.

2.4. Оформлені належним чином і подані у встановленому порядку письмові звернення реєструються у день їх надходження в Єдиній базі реєстрації в реєстаційних картках, класифікуються за характеристикою звернень і основними питаннями та обліковуються працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян виконкому, на яких покладені відповідні обов,,язки.

2.5.Письмові звернення, надіслані на адресу виконкому, розглядаються відділом по роботі зі зверненнями громадян виконкому в межах наданих йому повноважень та у відповідності до вимог статтей 5, 7, 8, 17 Закону України «Про звернення громадян».

2.6.На вимогу громадянина, який подав звернення до виконкому, на першому аркуші копії звернення (у разі її наявності) проставляється реєстраційний штамп, дата надходження та реєстраційний номер звернення.

2.7. На письмовому зверненні, переданому громадянином особисто або через уповноважену ним особу, поруч з реєстраційним штампом робиться позначка «ПЕРЕДАНО ОСОБИСТО» або «ПЕРЕДАНО ЧЕРЕЗ УПОВНОВАЖЕНУ ОСОБУ».

2.8. На реєстраційно-контрольній картці письмового звернення робиться позначка «ПОВТОРНО» (у разі, якщо звернення надійшло повторно) та «КОНТРОЛЬ», коли необхідно повідомити іншу організацію або отримати інформацію від виконавців стосовно вжитих заходів.

3. Розгляд звернень керівними працівниками виконкому

3.1.Письмові звернення, в яких порушені питання, що належать до повноважень виконкому, передаються відділом по роботи із зверненнями громадян виконкому на розгляд керівним працівникам виконкому, до компетенції яких належить їх вирішення згідно з розподілом обов,,язків.

3.2. Особисто міським головою розглядаються письмові звернення:
— Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни та осіб, віднесених до категорії інвалідів ВВВ;

— направлені на розгляд до облдержадміністрації за дорученнями Президента України та Прем’єр-міністра України;

— про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями, (бездіяльністю), рішеннями місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або про факти корупції.

3.3. Керівні працівники виконавчого комітету при розгляді звернень громадян зобов’язані об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви і скарги, не допускаючи безпідставної передачі їх для розгляду іншим органам.

3.4. У разі необхідності, керівні працівники виконкому можуть брати звернення на власний контроль, визначати терміни виконання, організовувати комісійний розгляд, виїзд на місце, надавати письмові доручення виконавцям з числа керівників структурних підрозділів виконкому та міськради, до компетенції яких входить вирішення порушених питань, залучати до розгляду керівників підприємств, організацій, установ.

3.5. Кожний громадянин має право на своє прохання бути присутнім при розгляді звернення стосовно порушеного ним у заявах чи скаргах питання або отримати мотивовану відповідь про обмеження його доступу до відповідної інформації, а також інші права, передбачені ст.18 Закону України «Про звернення громадян».

3.6. На підставі ст.20 Закону України «Про звернення громадян» керівними працівниками виконкому встановлюються наступні терміни розгляду звернень громадян:

— невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня отримання, якщо вирішення питання не потребує додаткового вивчання;

— не більше одного місяця (30 днів) від дня їх надходження;

— до 45 днів, якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання було неможливо про, що повідомляється громадянину.

4. Контроль за дотриманням термінів, виконанням
доручень та зобов,,язань щодо розгляду звернень громадян

4.1. Безпосередній контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян здійснює відділ по роботі зі зверненнями громадян виконкому на підставі отриманих від виконавців відповідей.

4.2. Звернення, на які надаються попередні відповіді, з контролю не знімаються. Контроль завершується тільки після прийняття рішення і вжиття заходів щодо вирішення пропозицій, заяв і скарг.

4.3. Рішення про зняття з контролю звернень громадян приймають ті керівні працівники виконкому, які приймали рішення про постановку на контроль. В цьому випадку їм для розгляду надається весь пакет документів за кожним конкретним зверненням для вирішення питання про зняття з контролю. У випадку продовження терміну розгляду звернень громадян – інформація передається керівникові для ознайомлення, погодження продовження терміну або надання додаткового доручення.

4.4.Після закінчення розгляду звернення та зняття його з контролю сформована в установленому порядку справа зберігається у відділі по роботі зі зверненнями громадян виконкому. Кожна заява, скарга з усіма документами щодо її розгляду і вирішення становить у справі самостійну групу. У разі одержання повторного звернення або появи додаткових документів, вони підшиваються до даної групи документів. Забороняється підшивати до справ невирішені пропозиції, заяви, скарги, зберігати і формувати справи у виконавців.

5. Підготовка та надання письмових відповідей

5.1. Виконавці за зверненнями громадян зобов’язані письмово повідомляти громадянина про результати перевірки його письмового звернення і суть прийнятого рішення, а у разі визнання заяви чи скарги необґрунтованою — повинні роз’яснити порядок оскарження прийнятого рішення.

5.2. Якщо розгляд звернення покладено на декількох виконавців, то перший з них повинен підготувати згідно з резолюцією керівного працівника виконкому узагальнену відповідь або її проект заявнику та проект відповіді органу влади вищого рівня, яким встановлено контроль за зверненням. При цьому інші виконавці в обов’язковому порядку інформують виконком та за один-два дні до настання контрольного терміну надають їх для опрацювання першому виконавцю.

5.3. Відповідь за результатами розгляду заяв з питань, що належать до компетенції виконкому, в обов’язковому порядку надається за підписом того керівного працівника виконкому, який розглядав звернення, або особи, яка виконує його обов’язки.

5.4. Письмова відповідь заявникам за результатами розгляду звернень надається за підписом керівних працівників виконкому, які надавали доручення виконавцям.

5.5. Відповідальність за своєчасний та якісний розгляд звернень, надання письмових відповідей заявникам несуть виконавці, визначені згідно з резолюціями керівних працівників виконкому.

Контроль за підготовку відповідей на них заявникам, здійснюють працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян.

5.6. Рішення, які приймаються за зверненнями громадян, повинні бути мотивованими та грунтуватися на нормах чинного законодавства України. Посадова особа органу місцевого самоврядування, визнавши заяву такою, що підлягає задоволенню, зобов’язана забезпечити своєчасне і реальне виконання прийнятого рішення, а у разі визнання скарги обґрунтованою – негайно, в межах повноважень, вжити заходів щодо поновлення порушених прав чи інтересів громадян.

5.7. Звернення в виконавчому комітеті Павлоградської міської ради вважаються вирішеними, якщо порушені в них питання розглянуті, по ним вжиті всі можливі заходи і заявникам надані вичерпні відповіді.

Начальник відділу
по роботі зі зверненнями громадян                            Н.В. Плющова

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання з Днем енергетика
  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті