Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

Розпорядження міського голови № 522-к «Про поліпшення організаційних умов надання адміністративних послуг»

2 сентября, 2011 Розпорядження міського голови Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

31.08.2011р.

№ 522-к

Про поліпшення
організаційних умов надання
адміністративних послуг

Згідно з п. 19, п. 20 частини 4 ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 71, 72, 107 Кодексу Законів про працю України, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.2009р. № 737 „Про заходи щодо упорядкування адміністративних послуг”, доручень Президента України від 15.08.2011р. № 1-1/1792 та Прем’єр-міністра України від 29.07.2011р. № 35234/1/1-11 до протокольного рішення від 10.06.2011 року за результатами засідання Комітету з економічних реформ, доручення голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 22.08.2011 року № 07-1130\0\35-11, рішення виконкому від 31.08.2011 року № 715 „Про упорядкування адміністративних послуг, які надаються виконавчими органами Павлоградської міської ради та поліпшення організаційних засад їх надання”, встановити режим роботи посадових осіб на вересень:

1. Установити тривалість роботи у робочі дні для посадових осіб, залучених до надання адміністративних послуг – з 11.00 до 20.00, згідно графіку (додаток 1).

2. Забезпечити роботу посадових осіб залучених до надання адміністративних послуг щосуботи з 8.00 до 16.00, згідно графіку (додаток 2).

2.1. Установити режим чергування:

І зміна – з 8.00 до 12.00
ІІ зміна – з 12.00 до 16.00

2.2. За відпрацьований у суботу час, посадовій особі надається вільний від роботи день, відповідно до законодавства.

3. Керівникам самостійних структурних підрозділів (управління праці та соціального захисту населення, управління комунального господарства та будівництва, фонд комунального майна) до першого числа наступного місяця надавати до організаційно-кадрового відділу затверджені наказами графіки про роботу посадових осіб, задіяних у наданні адміністративних послуг.

4. Координацію щодо виконання даного розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Рябову А.В., контроль залишаю за собою.

Міський голова           І.С. Метелиця




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про погодження на видалення дерев
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Лимар І.О.
  • Вплив росїйської агресіії
  • Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Павлоградської міської ради на 2026 рік
  • Стратегічне планування розвитку міста у 2025 році.
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Код ДК 021: 2015 09310000-5 — «Електрична енергія»)
  • Про призначення над малолітньою дитиною опікуна
  • Про надання статусу дитини-сироти
  • Про втрату чинності рішення виконкому від 08.10.2025 р. № 1812/0/3-25 “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”
  • Про вибуття прийомної дитини з прийомної сім’ї та припинення функціонування прийомної сім’ї
  • Про встановлення тарифів на послугу з постачання теплової енергії КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради
  • ПОВІДОМЛЕННЯ про намір здійснити зміну діючих тарифів на послугу з постачання теплової енергії КП «Павлоградтеплоенерго» ПМР
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоград-Світло» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградтрансенерго» Павлоградської міської ради на 2025 рік