Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Июль 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июн    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Корисна інформація

Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян інформує:

Август 28th, 2020 Служби соціального захисту Вывести на печать

Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2020року № 449 та з метою покращення якості надання соціальних послуг населенню м. Павлограда відділенням соціальної допомоги вдома комунальної установи «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг» впроваджено Державний стандарт догляду вдома.
За наказом директора установи № 32 від 19 липня 2019 року створено комісію з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, призначено особу, яка відповідає за організацію і проведення оцінки якості соціальних послуг.
За перше півріччя поточного року проведена внутрішня оцінка якості соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги вдома. У участі взяли 90 громадян з числа отримувачів соціальної послуги догляду вдома. Відгуки стосовно організації та надання соціальної послуги догляду вдома отримано шляхом анкетування згідно додатку до Порядку опитування отримувачів соціальної послуги.
Звернення отримувачів послуги розглядаються на робочих нарадах працівників відділення соціальної допомоги вдома, після чого проводиться відповідна робота щодо виправлення недоліків.
Результати оцінки якості доведені до відома персоналу надавача соціальних послуг та розроблені заходи з підвищення якості надання соціальних послуг, удосконалення діяльності надавачів соціальних послуг.

Узагальнення та аналіз результатів внутрішньої оцінки:

1 Відповідність потребам — всі підопічні які отримують послугу догляд вдома задоволені обслуговуванням соціального робітника, виконання робіт виконується згідно індивідуального плану, який складено за відповідною формою.
2. Періодичність надання соціальної послуги — надання соціальної послуги догляду вдома відбувається у строки та терміни, зазначені у договорі та індивідуальному плані. Позитивну оцінку отримано 100% опитаних.
3. Ставлення до отримувача соціальної послуги — за результатами проведеного опитування отримувачі соціальних послуг в цілому задоволені роботою соціальних робітників. Працівники територіального центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час виконання своїх посадових обов’язків.
4. Перелік соціальних послуг — згідно опитування 75% отримувачів соціальної послуги догляду вдома задоволені наданою послугою, 25% — задоволені не в повній мірі, хотіли би розширити перелік послуг, а саме – послуги перукаря, швачки, ремонт будівель.
5. Відповідність послуги індивідуальному плану- згідно опитування 100% отримувачів соціальної послуги догляду вдома зазначили, що обслуговування відбувається у строки та терміни, зазначені в індивідуальному плані.
Незважаючи на узагальнений статус «добре» відділення соціальної допомоги вдома не зупиняється на досягнутому й планує продовжувати удосконалювати якість надання соціальних послуг з урахуванням сучасних вимог законодавства й потреб отримувачів соціальних послуг.

директор КУ « Павлоградський
міський терцентр» Н.Є.Мирошниченко




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Відділ з питань розвитку підприємництва інформує
  • Обрано переможців конкурсу «Impactpreneurship 4.0»: 29 бізнес-проєктів по 5000 $
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 20.09.2016р. № 366-12/VІІ (з урахуванням змін)
  • Про затвердження інструкції
  • Звіт про використання бюджетних коштів за І півріччя 2025 р.
  • Щодо оприлюднення проекту Інвестиційної програми з централізованого водопостачання
  • Топ-5 порад, як вижити і вціліти під час обстрілів
  • Повідомлення про намір отримання дозволу на викиди в атмосферне повітря ДФ ТОВ «Газорозподільні мережі України»
  • Коригування тарифів на централізоване водопостачання
  • Про коригування тарифів на централізоване водопостачання КП «ПАВЛОГРАДТРАНСЕНЕРГО» Павлоградської міської ради
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Мужності в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-01-011750-a.
  • Павлоград у проєкті «Міста взаємності: інтеграція через міжкультурний діалог»
  • Про внесення змін до розпорядження міського голови від 13.12.2022 № 206-р “Про створення робочої групи з питань впровадження проєктів громадської безпеки та соціальної згуртованості Павлоградської міської територіальної громадиˮ
  • Про реалізацію державної політики в сфері цивільного захисту та оборонної роботи у м. Павлограді в умовах воєнного стану в 2025 році
  • Звіт про виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за І півріччя 2025 року