Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Документація конкурсних торгів Павлоградська міська лікарня №4

Май 9th, 2011 Плани закупівель Вывести на печать

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА МІКАРНЯ №4»

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням комітету з конкурсних торгів

Протокол № 15  від 27.04. 2011р.

Голова комітету конкурсних торгів

____________________М.Г.Костюкова

 

 

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

 

Устаткування медичне, хірургічне та ортопедичне – 33.10.1

(комплект силового інструментарію на акумуляторах для обробки кісткової тканини при ендопротезуванні та інтрамедулярному остеосинтезі з набором гнучних свердл)

 

Процедура закупівлі – відкриті торги

 

м. Павлоград – 2011р.

 

 

Зміст

І. Загальні положення

 

1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів

 

2. Інформація про замовника торгів

 

3. Інформація про предмет закупівлі

 

4. Процедура закупівлі

 

5. Недискримінація учасників

 

6.  Інформація про валюту (валюти), у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів

 

7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів

 

ІІ. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до документації конкурсних торгів

 

1. Процедура надання роз’яснень щодо документації конкурсних торгів

 

2. Порядок проведення зборів з метою роз’яснення запитів щодо документації конкурсних торгів

 

ІІІ. Підготовка пропозицій конкурсних торгів

 

1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів

 

2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника

 

3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів

 

4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів

 

5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними

 

6. Кваліфікаційні критерії до учасників

 

7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

 

8. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів

 

9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником

 

IV. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів

 

1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів

 

2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів

 

V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця

 

1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію

 

2. Виправлення арифметичних помилок

 

3. Інша інформація

 

4. Відхилення пропозицій конкурсних торгів

 

5. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

 

VI. Укладання договору про закупівлю

 

1. Терміни укладання договору

 

2. Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю

 

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю

 

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю

 

Додатки

 

Додаток 1. Технічні вимоги

 

Додаток 2. Форма конкурсної пропозиції

 

Додаток 3. Форма довіреності

 

Додаток 4. Форма підписання Конверту

 

Додаток 5. Кваліфікаційні критерії до учасників

 

 

 

 

І. Загальні положення

 

1

2

1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів

Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом.

2. Інформація про замовника торгів

 

повне найменування

Комунальний заклад «Павлоградська міська лікарня №4»

місцезнаходження

вул. Дніпровська, 541, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400,Україна

посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками

Горба Катерина Вікторівна, секретар комітету з конкурсних торгів,

вул. Дніпровська, 541, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400

тел. (05632) 3-21-04 факс (05632) 3-02-05, e-mail: asya344@mail.ru

3. Інформація про предмет закупівлі

 

найменування предмета закупівлі

Устаткування медичне, хірургічне та ортопедичне – 33.10.1 (комплект силового інструментарію на акумуляторах для обробки кісткової тканини при ендопротезуванні та інтрамедулярному остеосинтезі з набором гнучних свердл)

вид предмета закупівлі

товар

 

місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)

вул. Дніпровська, 541, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400

комплект силового інструментарію на акумуляторах для обробки кісткової тканини при ендопротезуванні та інтрамедулярному остеосинтезі з набором гнучних свердл –   1 (одна) одиниця

строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)

протягом 7 робочих днів з дня отримання заявки від Замовника червень — липень 2011 року

4. Процедура закупівлі

Відкриті торги

5. Недискримінація учасників

Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах

6. Інформація  про  валюту (валюти),  у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів

Валютою пропозиції конкурсних торгів є гривня

 

 

7. Інформація про мову (мови),  якою  (якими)  повинні  бути складені  пропозиції конкурсних торгів

Пропозиції конкурсних торгів та всі  документи, що стосуються її,  складаються українською мовою. Якщо в складі конкурсних пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові, Учасник надає переклад цього документу, зроблений в центрі перекладів, який завірений підписом уповноваженої особи і печаткою цього центру.

Пропозиції конкурсних торгів, що готується Учасником, а також вся кореспонденція та листування, якою обмінюються Учасник і замовник при проведенні процедури, повинна бути написана українською мовою (тобто документи, подані у складі пропозиції, що виконані українською мовою, приймаються замовником до розгляду, але у випадку надання учасником іншомовних документів, вони обов’язково повинні містити офіційний переклад на українську мову).

 

ІІ. Порядок внесення змін та надання роз`яснень до документації конкурсних торгів

 

1. Процедура надання роз’яснень щодо документації конкурсних торгів

 

Учасник, який отримав документацію конкурсних торгів, має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз’яснення на запит протягом трьох днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів.

Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

У разі несвоєчасного подання замовником роз’яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на сім днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.

2. Порядок проведення зборів з метою роз’яснення запитів щодо документації конкурсних торгів

У разі проведення зборів з метою роз’яснення будь-яких запитів щодо документації конкурсних торгів замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз’яснень щодо запитів і надсилає його всім особам, яким було подано документацію конкурсних торгів незалежно від їх присутності на зборах.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.

 

ІІІ. Підготовка пропозицій конкурсних торгів

 

1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів

*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).

 

 

 

 

 

 

Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі, яка має відповідати формам наведеним у додатку 2 до цієї документації конкурсних торгів, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті.

Вимоги до копії пропозиції конкурсних торгів:

копія пропозиції конкурсних торгів у розумінні цієї документації, це копія кожного документу, що входить до оригіналу пропозиції конкурсних торгів і зазначений у реєстрі. Кожна копія скріплена печаткою учасника* на кожному аркуші та оформлена у зручному для опрацювання вигляді. Учасники подають свої пропозиції конкурсних торгів стосовно загальної кількості предмету закупівлі.

Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки *.

Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням документів, що входять до складу пропозиції конкурсних торгів..

Пропозиція конкурсних торгів запечатується у одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі *.

На конверті повинно бути зазначено (додаток № 3):

— повне найменування і адреса замовника;

— назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів;

— повне найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його адреса, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;

— маркування: «Не відкривати до 09.06. 2011 року до 11:30 години»

2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника

 

Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися з:

— пропозиції конкурсних торгів (форма наведена в Додаток 2);

-документів, що підтверджують повноваження посадової особи або

представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів

пропозиції конкурсних торгів;

— документальне підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів  учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно( Додаток 1 );

— документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям;

— відомості, викладені у довільній формі про керівництво та інших осіб, уповноважених представляти інтереси учасника (ім’я по-батькові, контактний телефон);

— істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю за підписом уповноваженої посадової особи учасника та скріплені печаткою (у разі наявності);

— інших документів, визначених в документації конкурсних торгів та додатках до неї.

Учасник при розрахунку ціни пропозиції конкурсних торгів не має права включати в ціну пропозиції конкурсних торгів будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки пропозиції конкурсних торгів.

Неспроможність учасника належним чином підготувати пропозицію буде віднесено на його ризик.

Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього, а вони вимагаються цією документацією конкурсних торгів, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.

3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів

Забезпечення пропозиції конкурсних торгів не вимагається

 

4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів

Не передбачається

5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними

Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів.

Учасник має право:

— відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції конкурсних торгів;

—  погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів та наданого забезпечення пропозиції конкурсних торгів

6. Кваліфікаційні критерії до учасників

Кваліфікаційні критерії до участі учасників зазначені у додатку №4 цієї конкурсної документації.

При визначенні кваліфікаційних критеріїв у критерії до документації конкурсних торгів замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону, вимоги встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника, у разі якщо:

1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;

2) учасника було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;

3)виявлено факт участы учасника у змові;

4) фізична особа, яка є учасником  була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

5) службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником або учасником попередньої кваліфікації представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

6) пропозиція конкурсних торгів  подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі;

7) учасником  не надано документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю;

8) учасник  визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.

Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника  у разі якщо:

1) учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);

2) учасник не провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту.

Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику пропозиція якого відхилена, протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону.

7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим в додатку 1 цієї конкурсної документації .

8. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів

 

 

Згідно цієї конкурсної документації не передбаченні окремі частини предмета закупівлі (лоти)

 

9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником

 

Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції конкурсних торгів. Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів.

 

ІV. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів

 

1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання  пропозицій конкурсних торгів

 

 

 

спосіб подання пропозицій конкурсних торгів

Особисто

 

місце подання пропозицій конкурсних торгів

вул. Дніпровська, 541, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400,

кабінет №129

кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час)

 

09.06.2011 року до 10:00 години

Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.

На запит учасника замовник протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу

2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів

 

 

 

місце розкриття пропозицій конкурсних торгів

вул. Дніпровська, 541, м. Павлоград, Дніпропетровська обл.,51400

кабінет головного лікаря

дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:

 

 

Дата:  09.06.2011 року; Час: 11:30 година

До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники.

Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.

Повноваження представника учасника підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням.

Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт.

Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів.

Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів. Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою, затвердженою Міністерством економіки України.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Завірена підписом голови комітету конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його запит протягом одного робочого дня з дня отримання такого запиту.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону

 

V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця

 

1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію

 

Замовник має право звернутися до учасників за роз’ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій.

Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів.

До оцінки допускаються конкурсні пропозиції, які не були відхилені замовником.

Замовник визначає переможця торгів із числа Учасників, конкурсні пропозиції яких не було відхилено, згідно із частиною 5 статті 28 закону.

Оцінка пропозицій конкурсних торгів здійснюється на основі єдиного критерію —  ціна.

У випадку однакового значення показника, переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів простою більшістю голосів. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальним є голос голови комітету з конкурсних торгів.

2. Виправлення арифметичних помилок

Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, у порядку, визначеному документацією конкурсних торгів, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів.

Пропозиції, визначені як такі, що відповідають вимогам документації конкурсних торгів, перевіряються Замовником на предмет арифметичних помилок. Помилки виправляються Замовником у такій послідовності:

— при розходженні між сумами, вказаними літерами та в цифрах, сума літерами є визначальною.

Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється

3. Інша інформація

3.1. Надання документації пропозиції конкурсних торгів.

Усі документи учасника ( за винятком оригіналів), видані іншими установами учаснику та подані ним відповідно до вимог цієї документації конкурсних торгів, повинні бути завірені підписом та печаткою учасника (крім осіб, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).

Підготовка та подання альтернативних пропозицій конкурсних торгів умовами даної документації конкурсних торгів не передбачається.

Документи, що не передбачені законодавством для учасників-фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів.

Під час проведення процедури закупівлі учасник та замовник передають інформацію у письмовій формі. Якщо інформація передавалась в іншій формі, ніж письмова, зміст такої інформації повинен бути письмово підтверджений ними.

 

3.2. Розгляд пропозиції конкурсних торгів.

Оцінка відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям здійснюється на підставі документально підтвердженої інформації, наданої учасником процедури закупівлі у складі пропозиції конкурсних торгів.

Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першої статті 17 Закону, або факту зазначення у пропозиції конкурсних торгів будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів такого учасника.

 

3.3. Загальна вартість пропозиції конкурсних торгів.

Загальна вартість пропозиції конкурсних торгів учасника означає суму, за яку учасник згоден виконати поставку предмета закупівлі замовнику згідно з п.3 розділу І цієї документації конкурсних торгів, та повинна враховувати: вартість предмета закупівлі, яку пропонує учасник конкурсних торгів, та вартість всіх витрат, пов’язаних з виконанням учасником зобов’язань за договором.

Загальна вартість пропозиції конкурсних торгів повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого предмета закупівлі.

Учасник повинен зазначити у формі пропозиції конкурсних торгів загальну вартість пропозиції конкурсних з двома десятковими знаками після коми.

Загальна вартість пропозиції конкурсних торгів повинна бути чітко та остаточно визначена без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь — яких обставин не підлягає зміні або коригуванню, у тому числі, шляхом знижок/надбавок, під час дії пропозиції конкурсних торгів.

Витрати, які не були включені до загальної вартості пропозиції конкурсних торгів, замовником сплачуватись не будуть і повністю покладаються на учасника.

Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів і ліцензій (при необхідності) та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів та ліцензій.

 

3.4. Конфіденційність.

Інформація щодо розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів не надається учасникам або іншим особам, які офіційно не брали участь у процедурі закупівлі, за винятком випадків, коли така інформація вимагається уповноваженим органом для розгляду поданої скарги щодо порядку проведення процедури закупівлі або судом.

Будь-які спроби учасника вплинути на оцінювання замовником пропозиції, або прийняття рішення про вибір переможця призведуть до відхилення його пропозиції конкурсних торгів.

4. Відхилення пропозицій конкурсних торгів

 

 

 

 

 

Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо:

1) учасник:

— не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону;

— не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;

2) наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28  цього Закону;

3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.

Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону.

5. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

Замовник відміняє торги у разі:

— відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт;

— неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;

— виявлення факту змови учасників;

— порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого цим Законом;

— подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;

— відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з цим Законом;

— якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.

Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено у документації конкурсних торгів.

Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо:

— ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;

— здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили.

Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднення відповідно до статті 10 цього Закону.

 

VI. Укладання договору про закупівлю

 

1. Терміни укладання договору

У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог  цієї документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж через 14  днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.

2. Істотні умови, які обов’язково включаються  до договору про закупівлю

 

1. У порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець передає у власність, а Покупець приймає та оплачує устаткування медичне, хірургічне та ортопедичне (33.10.1) – комплект силового інструментарію на акумуляторах для обробки кісткової тканини при ендопротезуванні та інтрамедулярному остеосинтезі з набором гнучних свердл – 1 (одна) одиниця

2. Ціна товару встановлюється в національній валюті України і включає витрати на інсталяцію та доставку товару, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), інші передбачені договором витрати.

3. Місце поставки товару –  вул. Дніпровська, 541, м. Павлоград, Дніпропетровська обл.. 51400

4. Протягом 7 робочих днів з дня отримання заявки від Покупця Продавець передає Покупцеві товар та здійснює інсталяцію;

5. Оплата здійснюється за фактом постачання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.

6.Продавець зобов’язується в рамках цього договору здійснювати сервісне обслуговування медичного обладнання протягом гарантійного строку та провести навчання працівників.

7. Якість товару, який поставляється, повинна відповідати діючим стандартам та технічним вимогам, що підтверджується документально.

8. Гарантійний строк товару становить 12 місяців з моменту введення експлуатацію.

9. Якщо протягом строку гарантії Товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Продавець за вимогою Покупця зобов’язаний за власний рахунок усунути виявлені недоліки протягом 5 робочих днів з моменту одержання повідомлення від Покупця або замінити на товар належної якості. Цей термін може буди змінений за згодою сторін, залежно від характеру виявлених дефектів та обсягу заходів, які необхідно вжити для виконання зобов’язань.

10. Термін гарантії продовжується на строк, протягом якого Товар не міг використовуватися внаслідок виявлених недоліків та дефектів.

11. Продавець несе повну відповідальність за кількість та якість товару, а також за додержання узгоджених термінів поставки.

12. У випадку затримки поставки товару понад термін, встановлений договором, Продавець сплачує Покупцю пеню в розмірі 1% вартості непоставленого товару за кожен день прострочення виконання зобов’язань.

13. Сплата штрафних санкцій та штрафів не звільняє Продавця від обов’язку поставити товар відповідно до умов Договору.

14. Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2011, а в питанні оплати до повного виконання зобов’язань сторонами.

15. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватися після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов’язань сторонами.

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю

 

У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув.

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю

 

Забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається

 

 

 

Додаток 1

Документації конкурсних торгів

 

МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

 

1. Призначення

Основні характеристики комплекту силового інструментарію на акумуляторах для обробки кісткової тканини  при ендопротезуванні з можливістю промивання ран та інтрамедулярного каналу.

 

  1. Комплектація та технічні  параметри

 

п/п

Найменування медико-технічних вимог

Значення

 

Загальні відомості:

 

 

Фірма — виробник обладнання

Вказати

 

Країна виробництва

Вказати

 

Рік виготовлення обладнання   січень 2011р. – квітень 2011 рік

січень 2011р. – квітень 2011 рік

 

Гарантійний термін експлуатації 12 місяців

12 місяців

 

Навчання працівників замовника  1 працівника

1 працівника

 

Пилка, осцілююча

1 шт

 

Аккумулятор

5 шт

 

Сагітальне лезо подвійного різання (25X90X1.27MM)

30 шт

 

Лезо подвійного різання 0,13 см

15 шт

 

Дріль з однією кнопкою для керування

1 шт

 

Провідник, що регулюється

1 шт

 

Провідник спиць, що регулюється

1 шт

 

Адаптор патрона, що потребує ключа

1 шт

 

Мала насадка для дрілі Хадсон

1 шт

 

Насадка TRINKLE

1 шт

 

Насадка TRINKLE в модифікації Хадсона

1 шт

 

Велика насадка для дрілі Cінтез

1 шт

 

Зарядний пристрій

1 шт

 

IM ример АО з’єднання 7.0 мм.400 мм.

1 шт

 

IM ример АО з’єднання 8.0 мм.480 мм.

1 шт

 

IM ример АО з’єднання 9.0 мм.480 мм.

1 шт

 

IM ример АО з’єднання 10.0 мм.480 мм.

1 шт

 

IM ример АО з’єднання 11. 0 мм.480 мм.

1 шт

 

IM ример АО з’єднання 12.0 мм.480 мм.

1 шт

 

IM ример АО з’єднання 13.0 мм.480 мм.

1 шт

 

IM ример АО з’єднання 14.0 мм.480 мм.

1 шт

 

Основні вимоги до складових частин силового інструментарію з набором гнучких свердл:

Дрель:

Матеріал для виготовлення: Корпус дрелі має бути виготовлений з надлегких корозостійких матеріалів.

Вага: не більше 1.4кг з батареєю.

Швидкість:

  • в режимі дрелі не менше 1200 об/хв;
    • в режимі римера не менше 270 об/хв
  • можливість регулювання швидкості обертання;

Потужність:

  • в режимі дрелі дрелі не менше 4,0 Н/м
  • в режимі римера не менше 17 Н/м

Рівень шуму: не більше 89 децибел

Внутрішній канал: наявність внутрішнього каналу діаметром не менше 4 мм

Живлення: Від акумуляторної батареї з механізмом індикації кількості зарядів

Стерилізація: Всі складові частини дрелі повинні стерилізуватись шляхом автоклавування

Додаткові режими:

  • наявність осцилюючого  режиму
  • наявність режиму блокування кнопок керування
  • наявність вбудованого в рукоятку механізму переключення редуктору з режиму дрелі на режим римера

 

В комплект повинна входити насадки:

— типу Jacobs для фіксації спиць, свердл, штифтів з передаточним співвідношенням між мотором та насадкою — 1:1

— насадка «Провідник спиць» для проведення спиць діаметром від 1,3 до 3,2 мм шляхом мануального затискання за допомогою скоби, при вивільненні скоби насадка повинна вільно переміщуватися вздовж спиці.

— насадка зі з’єднанням з робочим інструментом типу Трінкл

— насадка зі з’єднанням з робочим інструментом типу Трінкл в модифікації Хадсона

— насадка зі з’єднанням з робочим інструментом типу АО (Синтез)

— насадка зі з’єднанням з робочим інструментом типу Хадсон

 

Пилка:

Матеріал для виготовлення: Корпус пилки має бути виготовлений з надлегких корозостійких матеріалів.

Вага: не більше 1.6кг з батареєю.

Швидкість:

  • в режимі «Стандартний» —  не менше 10 000 циклів/хв;
    • в режимі «Пришвидшений» —  не менше 12 000 циклів/хв;
  • можливість регулювання швидкості обертання;

Рівень шуму: не більше 89 децибел

Екскурсія леза: не менше 4 градусів по дузі

Живлення: Від акумуляторної батареї з механізмом індикації кількості зарядів

Стерилізація: Всі складові частини пилки повинні стерилізуватись шляхом автоклавування

Додаткові режими:

  • наявність перемикача режимів «Стандартний» та «Пришвидшений»
  • наявність запобіжника для заміни лез

Зарядний пристрій:

  • Повинен забезпечувати індикацію зарядки батарей
  • Кількість місць для зарядки батарей – не менше 4.

Набір гнучких свердл.

  • У склад набору гнучких свердл повинні входити гнучкі свердла діяметром ріжучої головки від 7мм. до  14 мм. з шагом 1 мм.
  • ДІаметр стержня свердла не повинен бути більше 8 мм., а свердла з голівкою 7мм не більше 6 мм.
  • Довжина свердл не повинна бути меншою за 480 мм, а свердла з голівкою 7 мм – 400 мм.
  • Свердля повинні бути канюльованими та мати тип з’єднання з силовим приводом типу АО.
  • Ріжуча головка свердл повинна мати 4 ріжучі лопасті з зоною просвіту між кінцем лопасті та стержнєм не менше 59%.
  • Гнучкі свердла повинні стерилізуватись шляхом автоклавування.

 

* Учасник зобов’язаний надати відповіді на всі пункти МТВ з посиланням на технічний опис та оригінальні технічні проспекти виробника щодо технічних та функціональних можливостей обладнання.

 

Додаток 2

Документації конкурсних торгів

 

 

 

ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ НА ЗАКУПІВЛЮ

Устаткування медичне, хірургічне та ортопедичне (код 33.10.1 згідно ДК 016-97)

(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку)

Уважно вивчивши комплект документації конкурсних торгів, цим подаємо на участь у торгах свою пропозицію конкурсних торгів:

1. Повне найменування Учасника _______________________________________________

2.Адреса ______________________________________________________________________

3.Телефон/факс ________________________________________________________________

4. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові) _________________________________________

5. Форма власності та юридичний статус Учасника, адреса підприємства, дата утворення, місце реєстрації, спеціалізація________________________________________________________

6. Коротка довідка про діяльність Учасника _________________________________________

7. Вартість (цифрами і прописом) __________________ грн.

Загальна вартість пропозиції конкурсних торгів з урахуванням всіх податків і зборів (цифрами і прописом) __________________ __________ грн.

8. Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі ________________________________________________________________

9. Умови розрахунків: оплата здійснюється шляхом попереднього перерахування 30%  загальної суми вартості путівок. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.

10. Цінова пропозиція (заповнити таблицю):

п/п

Найменування предмета закупівлі

Од. виміру

К-ть

Ціна за од. грн. без ПДВ /з ПДВ*

Загальна вартість путівки грн. без ПДВ

/з ПДВ*

 

 

 

 

 

 

Загальна вартість пропозиції, грн. без ПДВ

 

ПДВ*

 

Загальна вартість пропозиції, грн. з ПДВ*

 

*якщо ПДВ передбачено чинним законодавством.

Умови розрахунків ________________банківських днів.

До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів, Ваша документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією (при її відповідності всім вимогам) мають силу протоколу намірів між нами.

Ми згодні дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90-та календарних днів з дня відкриття пропозицій конкурсних торгів, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.

Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 календарних днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, але не пізніше ніж через 14 календарних днів з дня акцепту.

 

МП   ________________________________________________

(Підпис керівника підприємства, організації, установи)

Заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим.

 

 

Додаток 3

ДОВІРЕНІСТЬ

м. _____________ «____»___________20___р.

______________________( повна назва учасника), далі підприємство, в особі директора (голови правління, президента) ________________, який діє на підставі Статуту, цією довіреністю уповноважує ___________________(П.І.Б., № та серія паспорту, місце проживання) представляти інтереси підприємства на процедурі відкриття торгів на закупівлю ___________________________ (вказати предмет закупівлі)

 

Для виконання представницьких функцій ______________________(П.І.Б.) надаються право на вчинення дій, передбачених чинним законодавством України, зокрема:

 

  • звертатися за роз’ясненнями до комітету конкурсних торгів щодо документації конкурсних торгів;
  • надавати пропозиції конкурсних торгів;
  • відкликати, вносити зміни та продовжувати дію пропозицій конкурсних торгів;
  • бути присутнім при розкритті пропозицій конкурсних торгів;
  • давати згоду на виправлення арифметичних помилок, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів;
  • подавати заявки на участь у відкритих торгах;
  • подавати скарги щодо порядку здійснення процедури закупівлі, а також мати інші повноваження, необхідні для розгляду комітету конкурсних торгів пропозиції конкурсних торгів підприємства.

 

Ця довіреність, видана «______»___________20___р.

 

Є чинною до «_____»_____________20___р. без права передоручення

 

Директор (голова правління, президент) _______________(ініціали, прізвище)

 

 

М.П.

 

Додаток 4

Зразок оформлення конверта

Замовник:

Комунальний заклад «Павлоградська міська лікарня №4»                                                                                                                      № згідно реєстру_________

вул. Дніпровська, 541, м. Павлоград, Дніпропетровська обл.                                                                                                                  Дата ___________________

Час ____________________

Заповнюється замовником під час

отримання конкурсної пропозиції

 

 

 

Найменування: ______________________________________________

____________________________________________________________

(назва підприємства, організації, установи)

 

Юридична адреса: ____________________________________________

____________________________________________________________

Поштова адреса: ______________________________________________

_____________________________________________________________

 

Факс _______________________

Телефон ____________________

Код ЄДРПОУ _______________

 

 

 

НАЗВА ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

(відповідно до оголашення про проведення конкурсних торгів)

 

Дата та час розкриття:

«Не відкривати до початку торгів»

 

 

 

Примітка

1) конверт повинен бути запечатаний і завірений печаткою організації – Учасника торгів;

2) на конверті необхідно вказувати юридичну й фактичну адресу (якщо вони не співпадають);

3) якщо організація-Учасник торгів подає пропозицію конкурсних торгів на кожну окрему частинй предмету закупівлі (лот), то обовязково вказується № лоту.

одаток 4

Дадаток №5

до документації конкурсних торгів

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ЩОДО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА

КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА

 

1

Кваліфікаційні критерії,

згідно ст. 16 Закону

Документ

Вимоги до документу

1

2

3

4

1

Наявність фінансової спроможності

1.1 Для юридичних осіб:

1.1.1. Звіт про фінансові результати за останній звітний період (Форма №2)

1.1.2. Копія балансу за останній звітний період (Форма

№ 1)

1.1.3. Звіт про рух грошових коштів за 2010 рік (Форма №3) (надається у випадках, передбачених законодавством)

1.1Копії документів, скріплені підписом керівника та завірені печаткою Учасника

 

 

1.2. Для фізичних осіб:

1.2.1. Звіт субєктів малого підприємства – фізичної особи – платника єдиного податку за звітний період.

1.2.2. Інформація з обслуговуючого банку про рух грошових коштів за останні 12 календарних місяців, що відносно дати подання пропозицій.

1.2.1. Копії документів, скріплені підписом керівника та завірені печаткою Учасника.

1.2.2. Оригінал або копія документа (копія має бути скріплена підписом керівника)

 

 

1.3. Довідка (и) не більш ніж двотижневої давнини відносно дати розкриття пропозицій, видана (и) банківськими установами, про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) простроченої заборгованості по кредитах у учасника

1.3. Оригінал або копія документа  (копія має бути скріплена підписом керівника та завірена печаткою)

2.

Наявність документально підтвердження досвіду виконання анологічних договорів

2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) за останні 2 роки із зазначенням предметів договорів, замовників та їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон)

2.2. Оригінали листів- відгуків від організацій, з якими

укладені аналогічні договори (не менше двох)

2.1.-2.2. Оригінал довідки, заповненої за відповідною формою, завірений пидписом керівника та печаткою підприємства

1

2

3

4

3.

Наявність обладнання та матерільно- технічної бази

3.2. відомості про наявність обладнання та матеріально-технічної бази

Оригінал довідки, заповненої у довідьної форми, завіряється підписом керівника та печаткою підприємства

4.

Наявність працівників відповідної кваліфікації, яки мають необхідні знання та досвід

4.1.Відомості про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід

Оригінал довідки, заповненої у довільної форми, завіряється підписом керівника та печаткою підприємства.

ІІ

Вимоги встановлені ст.17 Закону

 

 

1.

Провадження учасником підприємницької діяльності відповідно до положень його статуту

1.1.Для юридичної особи

1.1.1.Копія Статуту (витяг) підприємтсва або іншого установчого документу учасника, де вказані метпа, предмет та види діяльності підприємства (організації)

1.1. Копія документу, скріплена підписом керівника та завірена печаткою Учасника

 

 

1.2. Учасник – фізична особа підприємець

1.2.1. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду

1.2.2. Копія паспорту

1.2.1. Копія документа, завірена підписом

1.2.2. Копія документа, завірена підписом

2.

Учасник повинен підтвердити наявність запису про внесення до Єдиногодержавного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)

2.1. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фізичної особи – підприємця)

2.2. Довідка з ЄДРПОУ

2.1.-2.2. Копія документу, скріплена підписом керівника та завірена печаткою Учасника

3.

Сплата податків і зборів (обовязкових платежів)

3.1. Довідка з податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті обовязкових податків і зборів в Україні, дійсну на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів

3.1. Оригінал документу, скріплений підписом та завірений печаткою

 

 

3.2. Довідка про взяття на облік платника податків

3.2.Копія документу, скріплена підписом керівника та завірена печаткою Учасника

 

 

3.3. свідоцтво платника податку на додану вартість (або єдиного податку)

3.3.Копія документу, скріплена підписом керівника та завірена печаткою Учасника

4.

Учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура

4.1. довідка, видана адміністративним органом, що містить інформацію про відсутність рішення щодо визнання Учасника в установленому порядку банкрутом та відкриття відносто нього ліквідаційної процедури

4.1. оригінал довідки (виданий компетентним державним органом установою, підприємством тощо) України, щодо відсутності рішення про визнання учасника в установленому порядку банкрутом та відкриття відносно нього ліквідаційної процедури , виданої не більше місячної давними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів, або копія завірена нотаріально.

5.

Учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення

5.1. Довідка учасника у довільній формі

Документ, скріплен підписом керівника та завірена печаткою Учасника

6.

Фізична особа, яка є учасником, службова (посадова0 особа учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі або фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи іншій злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку

6.1. Довідка учасника у довільній формі

Документ, скріплений підписом керівника та завірена печаткою Учасника

7.

Правомочність на укладення договору про закупівлю

7.1. Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом) чи інше)

Документ, скріплений підписом керівника та завірена печаткою Учасника

ІІІ

Інші документи, які повинен подати учасник:

 

1. Наявність вівдповідного дозволу або ліцензії

1.1. Копія дозволу або ліцензіх Учасника торгів на виконання відповідних робіт, надання послуг чи поставка товару (якщо передбачено законодавством).

2. Наявність реєстрації виробу в Україні

2.1. Копію реєстраційного свідоцтва (з додатками до нього ) Міністерства охорони здоров’я України

— Копія сертифікату відповідності державним стандартам України  УкрСЕПТО

— Оригінал гарантійного листа про здійснення доставки інсталяції та проведення навчання працівників замовника методам роботи на обладнанні

— таблицею відповідності медико-технічним вимогам з посиланням на сторінку оригінальної технічної документації виробника обладнання та технічні дані виробника.

 

Примітка:

а) усі документи (за винятком оригіналів виданих іншими установами повинні бути завірені учасником відповідно до  цієї документації конкурсних торгів;

б) учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.

 

Інформація щодо виконання аналогічних договорів/ контрактів на протязі останніх двох років

Предмет договору (контракту)

Найменування замовника (повна адреса замовника, контактні телефони)

Дата укладання договору

Дата завершення/ виконання договору

1…..

 

 

 

 

 

Підпис відповідальної особи

 

Печатка

 

 

 

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Закінчився ІІІ етап змагань «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги»
  • Капітальний ремонт трубопроводу водопостачання по просп. Шахтобудівників в м. Павлоград» Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011704-a
  • Реконструкція трубопроводу водопостачання вул. Озерна в м. Павлоград». Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011724-a
  • У бою за Україну загинув наш земляк Духовенко Микола
  • Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області на захисті тих, хто працює
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Оголошення про вакантну посаду
  • Житлово-комунальні послуги: право користуватися пільгами для ветеранів війни
  • Протокол № 2 засідання Ради з питань ВПО
  • Вітаємо нашого земляка з перемогою
  • ПІДСУМКИ ПРОВЕДЕННЯ ДНІВ СТАЛОЇ ЕНЕРГІЇ В ПАВЛОГРАДІ
  • Путівник ветерана “Піксель”
  • ВИМОГИ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕСТИЦИДІВ ТА АГРОХІМІКАТІВ
  • Виконком від 17.04.2024 р.
  • Про передачу майна