ЗВІТ
про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій
№ 3 від 10.04.2015 року
1. Замовник.
1.1. Найменування: Виконавчий комітет Павлоградської міської ради.
1.2. Код за ЄДРПОУ: 04052229.
1.3. Місцезнаходження: вул. Леніна, 95, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400.
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Метелиця Іван Сергійович, міський голова, голова комітету з конкурсних торгів, вул.Леніна, 95, м.Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400, тел. (05632) 6-04-04, факс (05632) 6-01-79, e-mail: info@pgvyk.dp.ua.
2. Предмет закупівлі.
2.1. Найменування: Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (код ДК 016:2010 — 19.20.2), бензин моторний (галазолін), зокрема авіаційний бензин (19.20.21–00.00).
2.2. Кількість товарів, обсяг надання послуг: бензин А-95 — 5200 літрів, бензин А-92 — 1630 літрів.
2.3. Місце поставки товарів, надання послуг: вул.Леніна, 95, м.Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400
2.4. Строк поставки товарів, надання послуг: до 31.12. 2015 року.
3. Інформація про процедуру закупівлі.
3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про проведення процедури запиту цінових пропозицій: www. pavlograd-official.org
3.2. Дата оприлюднення і номер запиту цінових пропозицій, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: «ВДЗ» № 209 (11.03.2015) від 11.03.2015 року, № 080750.
3.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт цінової пропозиції, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: «ВДЗ» № 222 (30.03.2015) від 30.03.2015 року, № 100286.
3.4. Дата оприлюднення і номер інформації про результати процедури запиту цінових пропозицій, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: «ВДЗ» № 230 (09.04.2015) від 09.04.2015 року, № 109696.
4. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали цінові пропозиції.
4.1. Кількість учасників процедури закупівлі: 2 (два)
4.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Параллель-М ЛТД»,
2) Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма «Авіас».
4.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:
1) код ЄДРПОУ 24316073,
2) код ЄДРПОУ 32560942.
4.4. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи):
1) юридична адреса: 83045, м.Донецьк, вул.Олімпієва, 2Б,тел.,
поштова адреса: 69091, м.Запоріжжя, булюШевченка, 71а;
2) юридична адреса: 49044, м. Дніпропетровськ, вул. Гоголя,15-А,
поштова адреса: 51400, м.Павлоград, Дніпропетровська обл., вул.Шосейна,32.
5. Інформація про цінові пропозиції.
5.1. Строк подання цінових пропозицій (дата і час): 24.03.2015 року до 15:00
5.2. Дата розкриття цінових пропозицій (дата і час): 24.03.2015 року о 16:00
5.3. Кількість отриманих цінових пропозицій: 2 (дві).
5.4. Перелік відхилених цінових пропозицій, підстави їх відхилення. — —
5.5. Ціна кожної цінової пропозиції:
1) 144 873,50 грн., у т. ч. ПДВ – 24 145,58 грн.
2) 139 200,00 грн., у т.ч. ПДВ — 23 200,00 грн.
5.6. Ціна акцептованої пропозиції, що відповідає вимогам замовника та має найнижчу ціну (з податком на додану вартість): — —
139 200,00 грн. з ПДВ
(цифрами)
Сто тридцять дев’ять тисяч двісті гривень 00 копійок
(словами)
5.7. Дата акцепту пропозиції: 25.03.2015 року
6. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
6.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма «Авіас».
6.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: код ЄДРПОУ 32560942.
6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс:
юридична адреса: 49044, м. Дніпропетровськ, вул. Гоголя,15-А,
поштова адреса: 51400, м.Павлоград, Дніпропетровська обл., вул.Шосейна,32, телефон/факс (05632) 20-08-45.
7. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю:
Дата: 06.04.2015 року
Сума: 139 200,00 грн. (сто тридцять дев’ять тисяч двісті гривень 00 копійок), з ПДВ 23 200,00 грн. (двадцять три тисячі двісті гривень 00 коп.).
8. Дата і підстави прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю. —
9. Відміна або визнання такою, що не відбулася, процедури запиту цінових пропозицій. —
9.1. Дата прийняття рішення.
9.2. Підстава.
10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі — Закон), із зазначенням відповідних підстав.
10.1. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону: ТОВ «Параллель-М ЛТД», ТОВ ВТФ «Авіас»
10.2. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника. —
11. Інша інформація. Обрано та застосовано процедуру відповідно до ч.1 ст. 35 Закону України “Про здійснення державних закупівель”.
12. Склад комітету з конкурсних торгів:
Метелиця І.С. — міський голова, голова комітету з конкурсних торгів;
Сімакова О.Б. — начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності,
заступник голови комітету з конкурсних торгів;
Штонда Т.А. — начальник відділу з економічних питань, член комітету;
Ялинний О.І. — начальник юридичного відділу, член комітету;
Косаригін А.В. — начальник господарського відділу, член комітету;
Мартинова Т.П. — головний спеціаліст відділу з економічних питань,
секретар комітету з конкурсних торгів.
Міський голова,
голова комітету з конкурсних торгів І.С.Метелиця
М.П.