Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

ЗАПИТ цінових пропозицій

Февраль 23rd, 2016 Оголошення тендер Вывести на печать

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
15.09.2014 № 1106

ЗАПИТ
цінових пропозицій

1. Замовник:
1.1. Найменування. Комунальний заклад << Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда>> Павлоградської міської ради
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 37735597
1.3. Місцезнаходження. Дніпропетровська обл., м.Павлоград, вул.Леніна, 115,
інд. 51400
1.4. Реєстраційний рахунок замовника. 35418001079716 Головне управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській обл., м.Дніпропетровськ
МФО 805012
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail). Орєхова Тетяна Сергіївна,заступник головного лікаря з ЕП, тел. (05632) 6-09-92, тел./факс.(05632) 6-09-92, e-mail: garbulinskaya@mail.ua
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 357 000,00 грн ( триста п’ятдесят сім тисяч грн. 00 коп )
3. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності) : www.pavlograd-official.org
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі.Медичний імунобіологічний препарат ТУБЕРКУЛІН, код ДК 21.10.6 ( 33651600-4 Вакцини )
4.2. Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри.
Медичний імунобіологічний препарат ТУБЕРКУЛІН ( в дозах ).
4.3.Місце поставки товарів або надання послуг : за адресою вул Леніна,115 м.Павлоград
4.4. Строк поставки товарів або надання послуг. До 31 грудня 2016 року
5. Основні умови договору : Відповідно до розділу IX Закону України “Про здійснення державних закупівель” та чинного законодавства України.
6. Строк дії цінових пропозицій: не менше 120 днів
7. Подання цінових пропозицій:
7.1. Місце та спосіб подання. 51400, Дніпропетровська обл., м.Павлоград, вул.Леніна, 115, кімн. 309
7.2. Строк : 10 березня 2016 р. до 12:00 годин
8. Розкриття цінових пропозицій:
8.1. Місце : 51400, Дніпропетровська обл., м.Павлоград, вул.Леніна, 115, кімн. 309
8.2. Дата : 10 березня 2016 р.
8.3. Час. 14:00

9. Додаткова інформація : Для підготовки цінових пропозицій учасник повинен врахувати вимоги Інструкції до Запиту. За довідками звертатися по тел. (05632) 6-09-92 до секретаря комітету з конкурсних торгів Гарбулінська Наталя Іванівна (0663654113).

Головний лікар КЗ ЦПМСД ,
голова комітету з конкурсних торгів О.І.Дуднікова

Комунальний заклад
«Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда» ПМР
51400 Дніпропетровська область, м. Павлоград,
вул. Леніна,115
ЄДРПОУ: 37735597

Процедура
запиту цінових пропозицій

Інструкція з підготовки цінових пропозицій для учасників торгів

на закупівлю медичного імунобіологічного препарату :
« Туберкулін »

2016 рік

ЗАПРОШЕННЯ
до участі у торгах

Комітет з конкурсних торгів комунального закладу «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда» ПМР запрошує Вас прийняти участь у тендері на закупівлю
медичного імунобіологічного препарату :
« Туберкулін »,
який закуповується застосуванням проведення процедури запиту цінових пропозицій.

Стисла характеристика предмету закупівлі:

згідно з медико-технічними вимогами (додаток 1)

Основні вимоги до предмету закупівлі

Цінова пропозиція учасника повинна включати вартість на витрати страхування, оплату мита, транспортування до складу замовника, сплату податків, інших зборів і обов’язкових платежів. Учасник відповідає за одержання будь-яких необхідних ліцензій, сертифікатів на товар, який пропонується постачати, та інших документів, пов’язаних із поданням цінової пропозиції, і самостійно несе всі витрати на їх отримання.
При розрахунку цінової пропозиції учасник не має право включати витрати пов’язані з підготовкою та поданням його цінової пропозиції.
В ціновій пропозиції ціни вказуються за одиницю виміру товару (або комплекту), який пропонується для постачання. Вартість цінової пропозиції повинна бути чітко визначена.
Комітет з конкурсних торгів у будь-якому випадку не є відповідальним за ці витрати, незалежно від результату проведення торгів.
Якщо Ви бажаєте взяти участь у торгах, Вам слід підготувати документи згідно з інструкцією для учасника та подати до комітету з конкурсних торгів комунального закладу «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда» ПМР за адресою:

вул.Леніна,115 каб.309 , м.Павлоград, 10 березня 2016 року до 12.00 години,
особисто або поштою
секретарю комітету з конкурсних торгів Гарбулінській Н.І.,

Засідання комітету конкурсних торгів з розкриття цінових пропозицій відбудеться:
10 березня 2016 року о 14.00 годині

За адресою: кабінет головного лікаря ( №309) – вул. Леніна ,115, м. Павлоград.

Голова комітету з конкурсних торгів О.І.Дуднікова

IНСТРУКЦIЯ ДЛЯ УЧАСНИКА
процедури запитом ціновим пропозицій

1. Загальна частина.

1.1. Керуючись ст. 36 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон), Замовник проводить торги на закупівлю по коду ЄЗС 021:2015-33651600 медичного імунобіологічного препарату : « Туберкулін »
1.2. Замовником торгів є комунальний заклад «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда» ПМР за адресою: 51400 м. Павлоград, Дніпропетровська обл., вул. Леніна,115.
1.3. До участі в торгах запрошуються всі зацікавлені особи.

2. Мова, що застосовується під час проведення процедури закупівлі.

2.1. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою.

3. Подготовка та поданя цінових пропозицій.

3.1. Цінова пропозиція подається у письмові формі за підписом Учасника, прошита, пронумерована, скріплена печаткою та реєстр наданих документів у запечатаному конверті.
3.2. Цінова пропозиція подається в запечатаному конверті не пізніше встановленого строку, на якому зазначається: «Цінова пропозиція на закупівлю: «медичного імунобіологічного препарату : « Туберкулін »
На конверті, окрім напису, зазначених вище, має бути вказано:
а) назва Учасника, його поштовий індекс, адреса, телефон/факс;
б) назва та адреса Замовника;
3.3. Кожен Учасник має право подати тільки одну цінову пропозицію, яка не може бути в подальшому змінена.
Всі цінові пропозиції, що надійшли пізніше визначеного строку подання та оформлені не у відповідності до вимог повертаються відповідним Учасникам нерозпечатаними.

4. Зміст цінової пропозиції.

4.1. У змісті цінової пропозиції зазначається:
• предмет закупівлі ;
• найменування та місцезнаходження Учасника;
• повна вартість своєї пропозиції (з включенням в ціну витрат на сплату мита, страхування, транспортування, податків, інших зборів та обов’язкових платежів);
• строк поставки товарів;
• строк дії цінової пропозиції.
Усі сторінки цінової пропозиції учасника повинні бути пронумеровані, містити відбитки печатки (при наявності) Учасника та підпис уповноваженої особи. На зворотному боці останньої сторінки пропозиції конкурсних торгів місце її прошиття має бути заклеєно контрольним папірцем з написом «Прошито та пронумеровано (зазначити кількість) аркушів», засвідчено підписом уповноваженої посадової особи та печаткою (при наявності) Учасника.
Усі сторінки пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, позначаються ініціалами особи, що підписують пропозицію. Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до комітету конкурсних торгів та підписаних відповідним чином, несе Учасник. Цінові пропозиції оформлені не у відповідності до вимог даного запиту будуть відхилені, та не будуть брати участь у оцінці цінових пропозицій.
4.2. Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його цінової пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст цінової пропозиції Учасника та за витрати Учасника на підготовку цінової пропозиції незалежно від результату торгів.
4.3. Учасник запиту цінових пропозицій несе відповідальність за зміст та достовірність інформації, яка зазначена у поданій ним пропозиції.
4.4. Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до запиту цінової пропозиції та продовжити строк подання і розкриття цінової пропозиції не менше ніж на п’ять робочих днів з дати оприлюднення таких змін, та повідомити протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усім особам, яким було надіслано запит цінової пропозиції.
Інформації про зміни оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.

5. Розкриття та оцінка цінових пропозицій.

5.1. Цінові пропозиції розкриваються у встановлений Замовником час. До участі у процедурі розкриття цінових пропозицій запрошуються всі Учасники, що подали свої пропозиції, а також представники засобів масової інформації та уповноважені представники громадських об’єднань.
5.2. Під час розкриття цінових пропозицій складається протокол за формою, встановленою Уповноваженим органом, копія якого надається будь-якому з Учасників на його запит протягом одного робочого дня з дня надходження такого запиту та оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
5.3. Замовник не несе відповідальності за точність розрахунків Учасників при визначенні ціни цінової пропозиції,
5.4. Замовник має право на виправлення арифметичної помилки, допущенної у результаті арифметичних дій, виявлених у поданій цінової пропозиції під час проведення її оцінки, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав цінову пропозицію.
5.5. Загальний строк для розгляду цінових пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати п’яти днів з дня розкриття цінових пропозицій.
5.6. За результатами оцінки цінових пропозицій складається протокол оцінки за формою, встановленою Уповноваженим органом та оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
5.7. Переможцем процедури запиту цінових пропозицій визначається Учасник, який подав пропозицію, що відповідає вимогам замовника, зазначеним у запиті цінової пропозиції, та має найнижчу ціну.

6. Акцепт тендерної пропозиції

6.1. Замовник акцептує цінову пропозицію в день визначення переможця.
6.2. Протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця Замовник зобов’язаний надіслати переможцю процедури закупівлі повідомлення про акцепт цінової пропозиції.
6.3. Всім Учасникам – повідомлення про результати процедури запиту цінової пропозиції із зазначенням найменування та місцезнаходження Учасника-переможця.
6.4. Повідомлення про акцепт цінової пропозиції обов’язково оприлюднюється на веб –порталі Уповноваженого органу.
6.5. Замовник укладає з переможцем договір про закупівлю відповідно до основних умов договору, зазначених у п.9 Інструкції, у строк не раніше ніж через три робочих дні з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.
6.6. У разі письмової відмови переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог, зазначених у запиті цінових пропозицій, або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник акцептує найнижчу цінову пропозицію з числа інших цінових пропозицій, строк дії яких ще не минув.

7. Відхилення тендерних пропозицій.

7.1. Замовник відхиляє цінові пропозиції Учасника у разі якщо:
• цінова пропозиція не відповідає вимогам замовника, зазначеним у запиті;
• на підставі, зазначених статті 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель».
7.2. Замовник відміняє процедуру запиту цінових пропозиції чи визнає такою, що не відбулася, у випадках, визначених статтею 30 Закону.

8. Перелік документів для підтвердження відповідності вимогам замовника.

8.1. Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника іншим вимогам Замовника:
• довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника (додаток 3)
• копія статуту або іншого установчого документа;
• копія довідки про включення до ЄДРПОУ;
• копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
• копія свідоцтво про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку;
• копія паспорту (для фізичних осіб – підприємців);
• копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб – підприємців);
• оригінал або нотаріально завірена копія довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів ( обов’язкових платежів) до бюджету, яка дійсну на дату розкриття цінової пропозиції;
• оригінал або нотаріально завірена копія довідки з Єдиної база даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, видана територіальним підрозділом Міністерства юстиції України, яка дійсна на дату розкриття цінової пропозиції;
• копія документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені Статутом чи інше);
• копія дозволу або ліцензії отримання такого дозволу або ліцензіїї на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України;
8.2. Документи для підтвердження відсутності підстав п.п.3, 8 статті 17 цього Закону – довідки, у формі листа складеного у довільній формі оформлені на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи та скріплені печаткою учасника:
• учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене п.4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення анти конкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
• учасник не зареєстрований в офшорних зонах встановлюваними Кабінетом Міністрів України.
8.3. Всі документи (за винятком оригіналів), виданих іншими установами, повинні бути завірені власною печаткою та підписом Учасника.
8.4. Документи, які не передбачені Господарським кодексом для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми у складі цінової пропозиції.
8.5. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність.
8.6. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам Замовника, наявність підстав, зазначених у статті 17 цього Закону, або факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.

9. Основні умови договору.

Договір укладається Замовником відповідно до основних умов договору, зазначених у запиті цінової пропозиції, у строк не раніше ніж через 3 (три) робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.
Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.

Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту цінової пропозиції (у тому числі ціна за одиницю) Учасника (переможця процедури закупівлі).
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі.

9.1. Учасник передає у власність Замовника, а Замовник оплачує товар, визначений в асортименті за ціною (далі – товар), яка зазначена у специфікацції що є невідємною частиною договору про закупівлю.
9.2. Ціни на товар встановлюються в національній валюте України — гривні.
9.3. Розрахунки за товар здійснюються на підставі накладної після отримання товару.
9.4. Після укладання договір про закупівлю набуває обов’язкової сили для сторін і має виконуватись ними відповідно до умов змісту цінової пропозиції.
9.5. У разі затримки фінансування розрахунки за відпущений товар здійснюються при отриманні Замовником відповідного призначення на фінансування цього товару. При виникненні зобовязань проплата за отриманий товар проводиться при наявності та в межах відповідних асигнувань.
9.6. Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання та діє до 31 грудня 2016 року.

Примітка: Основні умови договору Учасник надає у складі своєї пропозиції заповненим, підписаним та завіреним печаткою.

Голова комітету конкурсних торгів О.І.Дуднікова

Додаток 1

ТЕХНІЧНИ ВИМОГИ

до закупівлі «медичного імунобіологічного препарату :
« Туберкулін »

1. Загальне медичне найменування препарату, розчин для ін’єкцій << туберкулін>> .

2. Медичний препарат, що пропонується, повиннен бути зареєстровано в Україні у передбаченому законодавством порядку (надати копію свідоцтва (сертифікат) про державну реєстрацію з додатками до цього свідоцтва).

3. Термін придатності препарату не менше одного року з моменту закупки.

.

Додаток 2

Форма “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” подається у вигляді, наведеному нижче.
Учасник не повинен відступати від даної форми.

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

(подається на фірмовому бланку (у разі наявності)

Ми, ,
(повне найменування Учасника)
надаємо свою цінову пропозицію щодо участі у процедурі «запит цінових пропозицій» на закупівлю по коду ЄЗС 021:2015-33651600 медичного імунобіологічного препарату :
« Туберкулін » згідно з вимогами Замовника торгів.

Вивчивши Інструкцію, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених нижче за наступними цінами:
Загальне медичне найменування препарату Од.
вим. К-ть Ціна
за од., грн.,
без ПДВ Ціна
за од., грн.,
з ПДВ Загальна
вартість, грн., з ПДВ
ТУБЕРКУЛІН доз 18000
Вартість пропозиції х х х х

 До акцепту нашої цінової пропозиції, Ваше запрошення до участі в торгах разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.
 Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 календарних днів з дня розкриття цінових пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
 Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі цінові пропозиції згідно з умовами запиту цінових пропозицій.
 Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через три робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.

(Посада Уповноваженої особи)
М.П. (Підпис Уповноваженої особи) ( Ініціали та прізвище Уповноваженої особи)

Примітка:
У разі надання цінових пропозицій Учасником – не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Ціна, грн.., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка

Додаток 3

Подається на фірмовому бланку (у разі наявності)

Відомості про учасника

Повна назва
Код ЄДРПОУ
Правовий статус суб’экта
Організаційно-правова форма
Форма власності
Юридична адреса
Поштова адреса
Телефон
Факс
Місце і дата реєстрації
Найменування банку, що обслуговує Учасника
МФО
Розрахунковий рахунок
Посада керівника
Прізвище, ім’я, по батькові керівника

(Посада Уповноваженої особи)
М.П. (Підпис Уповноваженої особи) ( Ініціали та прізвище Уповноваженої особи)

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • ЛЕПТОСПІРОЗ – ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНЕ ІНФЕКЦІЙНЕ ЗАХВОРЮВАННЯ
  • Про скасування рішення Павлоградської міської ради виконавчого комітету №252 від 23.03.2022
  • Шановні керівники підприємств сфери торгівлі, послуг та ресторанного господарства!
  • ПАВЛОГРАДСЬКИЙ РТЦК ТА СП запрошує на військову службу за КОНТРАКТОМ
  • ОБЕРЕЖНО! ПЕРІОД АКТИВНОСТІ КЛІЩІВ!
  • Гуманітарна допомога медичному закладу міста від Агентства США з міжнародного розвитку USAID
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Про затвердження Плану заходів щодо складання прогнозу бюджету Павлоградської міської територіальної громади на 2025-2027 роки
  • Виконком від 10.04.2024 р.
  • До уваги ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин!
  • Запрацювала «Єдина ветеранська лінія»
  • Інформація про використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб за 1 квартал 2024р.
  • Про скасування рішення Павлоградської міської ради виконавчого комітету №253 від 23.03.2022 «Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами ФОП Шмідту С.А.
  • Про скасування рішення Павлоградської міської ради виконавчого комітету №250 від 23.03.2022 «Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами ТОВ «Успіх»
  • Про скасування рішення Павлоградської міської ради виконавчого комітету №1159 від 23.08.2023 «Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті МПП «Елегія»